صفحه: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
 1 
 : 02 اسفند 1396,ساعت 10:23:42 
نويسنده hiva shabake - آخرين ارسال: توسط hiva shabake
Windows Server 2016 Inside Out

Windows Server 2016 Inside Out

Windows Server 2016 نسل جدید سیستم عامل های ویندوری برای سرورها می باشد پیش از انتشار این سیستم عامل، Windows Server 2012 آخرین نسخه ی سروری ویندوز بود.

این کتاب در درجه اول برای متخصصان فناوری اطلاعات نوشته شده که به طور منظم با ویندوز سرور کار می کنند. به این ترتیب ممکن است ویندوز سرور 2016 اولین نسخه از ویندوز سرور نباشد که مسئولیت مدیریت آن را داشته باشند. این به این دلیل است که اکثر مدیران ویندوز سرور بیش از یک دهه با برخی از نسخه های سیستم عامل کار کرده اند و درصد قابل توجهی از آنها تجربه ی کار با ویندوز NT 4 را دارند. به این ترتیب لازم نیست زمان زیادی را صرف مفاهیم و تکنیک های پایه نمایند کافیست به جای آن، مطالب متوسط و پیشرفته از جمله مهم ترین رول ها و feature های موجود در ویندوز سرور 2016 مورد هدف قرار دهند.

سرفصل ها:

Chapter 01. Administration Tools
Chapter 02. Installation Options
Chapter 03. Deployment and configuration
Chapter 04. Active Directory
Chapter 05. DNS, DNS and IPAM
Chapter 06. Hyper-V
Chapter 07. Storage Services
Chapter 08. File servers
Chapter 09. Internet Information Services
Chapter 10. Containers
Chapter 11. Clustering and High Availability
Chapter 12. Active Directory Certificate Services
Chapter 13. Active Directory Federation Services
Chapter 14. Dynamic Access Control and Active Directory Rights Management Services
Chapter 15. Network Policy and Access Services
Chapter 16. Remote Desktop Services
Chapter 17. Windows Server 2016 and Azure IaaS
Chapter 18. Security
Chapter 19. Monitoring and maintenance
Chapter 20. Upgrade and Migration
Chapter 21. Troubleshooting

دانلود کتاب:
https://www.hiva-network.com/index.php/library/microsoft/826-Windows-Server-2016-Inside-Out

منبع: هیوا شبکه

 2 
 : 01 اسفند 1396,ساعت 04:42:44 
نويسنده site2017 - آخرين ارسال: توسط site2017
جدای از مهندسان گوگل ، هیچ کس در دنیای سئو نمی داند که چگونه سئو گوگل کار می کند.

ما ایده های خوبی داریم منتها از آن ها در این باره مطمئن نیستیم. و به عنوان یک علاقه مند در زمینه سئو ما از مهندسی معکوس به دنبال یافتن این الگوریتم ها هستیم.

ما زمان خود را با کار کردن روی ایراد ها و ارور ها و تجربه گرفتن از این آزمون و خطاها، تست کردن تئوری ها، و خواندن درباره سئو می توانیم به رنک و یا رتبه خوبی در صفحه نتایج گوگل دست پیدا کنیم.

یکی از مواردی که در رنک و یا رتبه گوگل برای ساخت سايت تاثیر گذار است و مورد استفاده قرار می گیرد. نرخ کلیک است.

یک سری موسسه های بهینه سازی مثلا RANK FISHKIN می گوید که نرخ کلیک روی سئو تاثیر گذار است و یکسری از این موسسسات نیز مانند BARTOSZ GORALEWICZ کلا با این تئوری مخالف هستند.

در اینجا من روی این تئوری که نرخ کلیک برای سئو مفید است کار می کنم. و آنرا به اثبات می رسانم و راهای افزایش نرخ کلیک را برای شما توضیح خواهم داد.

چگونه نرخ کلیک یا CTR روی اصل سئو تاثیر می گذارد

برای چند ثانیه روی آن فکر کنید. هر زمانی که شما روی لینکی در نتایج گوگل کلیک می کنید. گوگل آنرا به عنوان نرخ کلیک می شمارد. گوگل همین الان در حال اندازه گیری تعداد کلیک هایی که روی یک سایت می شود است. و اینکه یک نتیجه چند بار کلیک می خورد را اندازه گیری می کند.

به نظر شما این منطقی نیست که صفحه هایی که کلیک بیشتری نسبت به سایر صفحه هات می خورند را در صفحه اول نمایش دهد؟

بله همین طور است. به راحتی می توان متوجه شد که نرخ کلیک یک شاخص برای اندازه گیری بهتر بودن یک وب سایت نسبت به سایر سایت ها است.

پس در اینصورت چه اتفاقی خواهد افتاد اگر کاربر سریع از یک وب سایت بیرون برود؟ زمان کمی را درون یک سایت بگذراند؟ و یا کاربران بازگشت کمتری به آن سایت داشته باشند. این ها همه سیگنال های منفی را به سمت موتور جستجو در رابطه با سایت شما می کشاند.

منتها اگر کاربر به یک وب سایت بازگشت داشته باشد و به ازای هر سشن صفحات بیشتری را باز کند و یا محتوای خوب شما کاربر را درون سایت نگه دارد آنوقت گوگل متوجه خواهد شد که سایت شما دارای ارزش است.

در اینجا به 5 مورد از مواردی که می توانید نرخ کلیک خود را بهتر کنید اشاره می کنم.

یک متا تگ معتبر بنویسید
وقتی که یک عنوان برای سایت می نویسید مطمئن شوید که کاربر را مجبور می کنید که وارد سایت شما شود.

صفحه ورود سایت را بهینه سازی نمایید.
فقط به فکر بهینه سازی کلیک ها نباشید. این به معنی اسپم کردن کلیک ها برای کاربران است. یک صفحه مناسب داشته باشید که وقتی کاربر به سایت شما آمد بتوانید کاربران را در سایت خودتان نگه دارید.

از ساختارهای snippet برای گوگل استفاده نمایید.
snippet ها یکی از بهترین شیوه های برای افزایش کلیک های وب سایت شما است. این ها به کاربران کمک می کنند تا در رابطه با سایت شما تصمیم های بهتری را اتخاذ نمایند.

برند معتبر برای خودتان بسازید
اگر شما در اینترنتی برند شده باشید. کاربران بیشتر بر روی وب سایت شما کلیک خواهند کرد . و همچنین با توجه به اعتمادی که از شما پیدا کرده اند به سایت شما باز خواهند گشت.

به کاربران سایت توجه داشته باشید و به آن ها پاسخ دهید
فکر کنید که کاربری یک مواد غذایی را در گوگل جستجو می کند و گوگل نتایج را به او نمایش می دهد. بیشترین کلیک روی 5 سایت اول نمایش داده شده می خورد. به هر حال، به هر دلیلی این 5 سایتی که در کاربر وارد آن ها شده دارای این مواد غذایی نباشند سپس کاربر بر روی گزینه ششم نتایج کلیک می کند. اگر این گزینه محصول کاربر را داشته باشد نرخ کلیک این سایت افزایش پیدا کرده و سایر رقبا از آن ها جا می مانند.

 3 
 : 29 بهمن 1396,ساعت 09:31:34 
نويسنده nooshin88 - آخرين ارسال: توسط nooshin88
پلاگین CAPTCHA – reCAPTCHA در جوملا از فرم‌های تماس و ثبت نام شما در مقابل حمله اسپم‌ها محافظت می‌کند. این پلاگین برای ورژن ۳.۴.۰ جوملا بروزرسانی شده‌است و شما می‌توانید در این ورژن، از گوگل ریکپچا با ورژن ۲.۰، استفاده کنید و مطمئن شوید که فیلدهای فرم‌های شما توسط یک انسان پر می‌شوند نه یک ربات. در این ورژن، کاربران تنها با یک کلیک، حقیقی بودن خود را به شما ثابت خواهند کرد.


- گرفتن کد reCAPTCHA:


۱- به آدرس https://www.google.com/recaptcha بروید.

۲- بر روی دکمه Get reCAPTCHA در بالا سمت راست کلیک کنید.

۳- اکنون با اکانت گوگل خود وارد شوید. اگر تا به این لحظه اکانتی در گوگل نداشتید، حتماً یک اکانت ایجاد کنید.

۴- برای دریافت کد reCAPTCHA، فرم مربوطه را پر کنید و سایت خود را ثبت نام نمایید.


با پر کردن فیلدها و انتخاب دکمه رجیستر و انجام عمل ثبت نام، گوگل ریکپچا دو کلید برای شما تولید می کند:

- Site Key

- Secret Key


تنظیمات پلاگین Captcha – Recaptcha


وارد پنل مدیریتی جوملا شوید.


از بخش پلاگین‌ها، پلاگین Captcha – ReCaptcha را انتخاب کنید.



اکنون باید فیلدهایی که مشخص شده‌اند را بطور مناسب پر کنید.


۱- وارد کردن Site Key، که پیش از این از گوگل ریکپچا دریافت کرده‌اید.

۲- وارد کردن Secret Key، که پیش از این از گوگل ریکپچا دریافت کرده‌اید.

۳- انتخاب حالت Enabled


فعال کردن Captcha – reCaptcha برای فرم‌های تماس و ثبت نام:


رفتن به منوی System و انتخاب Global Configuration


در تب Site، برای گزینه Default Captcha ، حالت Captcha – ReCaptcha را انتخاب کنید.


با انتخاب دکمه Save، تغییرات خود را ذخیره نمایید.


تنظیم Captcha – ReCaptcha برای فرم ثبت نام:


از منوی Users، گزینه Manage را انتخاب نمایید.


حال بر روی دکمه Option، در گوشه سمت راست بالا کلیک نمایید.


در صفحه جدیدی که باز می‌شود، برای گزینه Captcha یکی از دو حالت زیر را باید انتخاب کنید:



- Non Selected: در این حالت، تنظیمات Global Configuration لحاظ نخواهد شد. بهتر است این حالت را زمانی انتخاب کنید که می‌خواهید فرم تماس شما ReCaptcha داشته باشد اما در فرم ثبت نام، Recaptcha فعال نباشد.


- Captcha – reCaptcha: این حالت زمانی مناسب خواهد بود که در تنظیماتGlobal Configuration، گوگل ریکپچا فعال نشده باشد و شما بخواهید آن را تنها در فرم ثبت نام فعال کنید. در‌واقع در این حالت، گوگل ریکپچا برای فرم ثبت نام شما فعال خواهد شد، نه لزوماً فرم تماس شما.


بعد از انجام تغییرات، با زدن دکمه Save & Close تغییرات خود را اعمال و ثبت نمایید.


اکنون شما شاهد ReCaptcha در فرم ثبت نام خود خواهید بود. تنها از یاد نبرید که حتماً گوگل ریکپچا را در فرم خود امتحان کنید و از درستی عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید.


منبع: طراحی سایت ارزان ستروکیت

 4 
 : 26 بهمن 1396,ساعت 10:14:43 
نويسنده eh3an2010 - آخرين ارسال: توسط eh3an2010
امروزه وقتی یک شخص تصمیم طراحی سایت میگیرد باید دانش کافی هم برای اداره آن داشته باشد. به این علت که داشتن تنها یک سایت برای رسیدن به کسب و کارهای اینترنتی کفایت نمیکند!
همانطور که میدانید امروزه برخلاف گذشته که برای داشتن یک کسب و کار باید یک مغازه و یا یک شرکت باز میکرند تا بتوانند کسب درآمد کنند. میتوانند با داشتن یک سایت و دانش کافی نسبت به این نوع کسب و کار درآمدی خوبی داشته باشند.
حتما شما هم جزء اون دسته از افراد هستید که موقع بررسی یک شرکت و تشخیص اینکه آیا شرکت معتبر و خوبی هست یا نه! نگاه میکنید ایا سایت خوبی دارد؟

امروزه سایت ها علاوه بر یک منبع درآمد تبدیل به ویترین های زیبایی برای جذب مشتری شده اند.
اما این نکته را نباید فراموش کرد که اداره یک سایت و داشتن یک طراحی سایت حرفه ای موفق نیاز به این دارد که شما دانش مدیریت سایت را داشته باشید. در واقع شاخه ی جدید از مدیریت به نام مدیریت کسب و کار های اینترنتی!

سایت ها مثل یک شرکت مجازی هستند که نیاز به مدیر و کارمندان خودش است. پس تنها یک طراحی وب موفق شما را به پیروزی در این حوزه تبدیل نمیکند بلکه باید یک سری از مسائل داخل آن بررسی شود.
هرچند که مسائل خیلی زیادی در موفقیت و یا شکست یک سایت موثر است ولی ما در این مقاله به ۱۰ مورد آن میپردازیم. با ما همراه باشید:

عوامل موفقیت سایت
عوامل موفقیت سایت
۱۰ عامل عدم موفقیت در طراحی وب سایت
۱- طراحی سایت نادرست و بد
همانطور که قبلا گفتم سایت مثل ویترین کار شما است اگر این ویترین بد باشد هیچ مخاطبی جذب سایت شما نمیشود. در واقع میتوان گفت طراحی سایت که مشکل داشته باشد مانند یک مغازه شلوغ و بهم ریخته است که شما هرچقدر هم جنس های عالی داخلش بریزید باز هم بدشکل و نامنظم است و هیچ چیزی قابل پیدا کردن نیست

۲- تبلیغات بیش از حد
سعی کنید با برنامه ریزی تبلیغ کنید.تبلیغ بیش از حد در مکان های نا مناسب و سایت هایی که رتبه پایینی دارند میتواند شما را زمین بزند به جای اینکه بالا ببرد

۳- خوراک وب سایت خودتان را پنهان نکنید
اگر زمان زیادی را برای خواندن مقالات و مطالب وب سایت ها صرف میکنید حتما با فید آشنا هستید. امروزه خیلی ها از فید برای خواندن مطالب مورد علاقه خودشان در سایت ها استفاده میکنند. سعی کنید از فید در سایت خود استفاده کنید تا افرادی که علاقه مند به فید هستند بتوانند از خوراک سایت شما استفاده کنند. در مورد فید در مقالات بعید بیشتر صحبت میکنیم

۴- تیتر های جذابی را ایجاد کنید
مطالب سایت شما باید اول عنوان جذابی داشته باشند تا افراد ترقیب شوند ادامه مطلب را بخوانند پس لازم است که عنوان های جذب کننده داشته باشید

۵- صفحه درباره ما حتما داشته باشید
بیشتر مخاطبان یک سایت تمایل دارند که بدانند شما چه شرکت و یا اشخاصی هستید تا مطالب شما را بهتر بخوانند و بدانند که تمامی این مطالب منبع معتبری دارد

عوامل موفقیت سایت
عوامل موفقیت سایت
۶- به مطالب خودتان لینک دهید
اگر مطالب شما دنباله دار است و یا مطالبی دارید که به هم مرتبط هستند آن ها را به هم لینک دهید تا شخصی که به یک موضوعی لاقه مند است مطالب خودش را راحت تر پیدا کند و زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند

۷- برای مطالب خودتان عکس بزارید
داشتن تصاویر در یک مقاله میتواند باعث شود مخاطب تا انتها مقاله را بخواند و احساس خستگی نکند

۸- نوع نوشتار خودتان را درست کنید
حتما سعی کنید پاراگراف ها کوتاه باشند و اصول نوشتاری را در مقالاتی که در سایت قرار میدهید رعایت کنید

۹- تنوع موضوعی داشته باشید
با داشتن تنوع موضوع شما میتوانید مخاطبان مختلف با سلیقه های متفاوت را به سایت خود جلب کنید

۱۰- به نظرات بازدیدکنندگان اهمیت دهید
نظرات بازدید کنندگان میتواند به پیشرفت کار شما کمک کند تا شما بهترین انتخاب ها را برای سایت خودتان داشته باشید

منبع: طراحی سایتاسپیناس

 5 
 : 25 بهمن 1396,ساعت 02:41:38 
نويسنده site2017 - آخرين ارسال: توسط site2017
قبل از طراحی وب سايت ، نیاز به میزبان وب (هاست) دارید.
با وجود انبوه شرکت های ارائه دهنده هاست شما چطور هاست مناسب خود را انتخاب می کنید؟
حتی طراحان وب سایت و فعالان این عرصه به سختی یک هاست مناسب برای خود پیدا می کنند
در اینجا تعداد انگشت شماری از راه‌هایی را که به شما در انتخاب هاست کمک می کند را بیان می کنیم.

قبل از اینکه شما بتوانید بهترین ارائه دهنده هاست را پیدا کنید
نیاز دارید که تصمیم بگیرید در هاست مورد نظرتان  به دنبال چه مواردی هستید

در انتخاب هاست باید به موارد زیر توجه کرد:
- نوع وب سایتی که می سازید
- نیاز به پشتیبانی دارید یا خبر
- برنامه و نرم‌افزار هایی که نیاز دارید
- میزان ترافیک سایتتان که انتظارش را دارید
- تعداد سایتی که در حال ساخت آن هستید
- بودجه شما

با توجه به خواسته‌های اصلی شما، می توانید بهترین پلن هاست خود را پیدا کنید. نه تمام مشتریان خواسته‌های یکسانی دارند و نه هاست ها پکیج های یکسانی .
شما ممکن است در حال حاضر کسب و کار کوچکی داشته باشید ,اگر مقیاس کاری شما به سرعت در حال افزایش است, یک پلن هاست اشتراکی ممکن است برای شما کافی نباشد .ارائه دهندگان میزبانی وب، که شرکت های بزرگ استفاده می کنند در نگاه اول به نظر می رسد  برای شما  خوب باشد , اما اگر شما یک وبلاگ کوچک دارید این تناسب خوبی نیست . به سمت پلنی بروید که مناسب بیزینس شما باشد.

به خاطر داشته باشید که شروع با یک پلن هاست کوچک، به معنی پیدا کردن برند جدید ارائه دهنده هاست برای میزبانی وب شما نیست . هاستی که شما انتخاب می کنید باید دارای پلن با سطوح مختلف باشد تا زمانی که نیاز به ارتقا داشتید بتوانید به راحتی پلن خود را ارتقا دهید.
تحقیق در مورد پایداری سرور
شما می خواهید سایت همیشه بالا باشد و مثل ساعت کار کند , همچنین نیاز دارید هاست 24 ساعت 7 روز هفته پایدار باشد
پایداری هاست شما باید 95.5 درصد یا بالاتر باشد اگر این کمتر از 99 درصد بود باید دنبال هاست دیگری باشید همچنین، خواندن نقد کاربران در مورد میزبان هاست در این کار به شما کمک می کند

پشتیبان گیری منظم سایت

وقتی مشکلات غیر قابل حلی داشته باشید، حتی بهترین ارائه دهنده سرویس هاست نیز نمی تواند به شما کمک کند.
مشکلات زیادی  ممکن است در مورد سایت شما بوجود بیاید. ممکن است هارد دیسک سرور شما با مشکل مواجه شود ممکن است اطلاعات شما ناخواسته حذف شود یا تغییراتی ناخواسته در فایل‌های شما بوجود آید .شما باید هاستی را انتخاب کنید که به طور منظم اقدام به پشتیبان گیری (backup) از اطلاعات می کند، که اگر حادثه‌ای رخ داد بتوان اطلاعات سایت را بازگردانی کنید
موقع بررسی سرویس پشتیبان گیری ارائه دهندگان میزبان وب (hosting) به موارد زیر توجه کنید
- میزبان وب چگونه این را به طور اتومات انجام می دهد , آیا بک آپ کامل می گیرد؟
- آیا شما می توانید به طور دستی از طریق کنترل پنل اقدام به پشتیبان گیری کنید؟
- آیا شما می توانید به طور منظم اقدام به پشتیبان گیری کنید؟
- آیا شما می توانید خودتان اقدام به بازگردانی  اطلاعات پشتیبانگیری شده کنید یا نیاز به تیم پشتیبانی برای انجام آن دارید

میزبانی چند دامنه

بهترین قسمت در مورد نام دامنه ارزان‌ قیمت بودن آن است.  این وسوسه کننده است که به سمت ساخت چند وب سایت بروید یا شاید شما بخواهید تمام ترافیک را فقط به یک وب سایت هدایت کنید .حتی اگر شما در ابتدای کار در نظر داشته باشید فقط روی یک وب سایت کار کنید ممکن است در آینده نیاز داشته باشید دامنه دیگری را مورد استفاده قرارس دهید.
شما برای میزبانی چند دامنه نیاز به فضای هاست بیشتری هم دارید. مطمئن شوید ارائه دهنده وب سایت شما از  قابلیت  میزبانی چندگانه دامنه پشتیبانی می کند.
حتی اگر راه اندازی چند دامنه و سایت فوق‌العاده باشد اما اولویت کنونی شما نیست.
در بیشتر مواقع ارائه دهنده گان میزبانی سایت اجازه به کار بردن 25 دامنه را می دهند .

نگاهی به هزینه داشته باشید

این سخت و دور از انتظار نیست که شما موقع ثبت نام برای اولین بار در شرکت های میزبان وب با قیمت ارزان روبرو شوید. شما باید به هزینه‌های تمدید قرارداد برای دوره های بعد توجه کنید، مگر اینکه بخواهید به سمت برند های جدید میزبانی وب در هر دو سال یا بیشتر بروید , شما باید مطمئن شوید هزینه تجدید قرارداد برای پلن فعلی و پلن به روز شده مقرون به صرفه باشد.
هزینه تمدید قرارداد همیشه به آسانی پیدا نمی شود زیرا برخی ارائه دهندگان تمایلی به نمایش دادن آن ندارند برای این کار کلمه تمدید یا renew را به کمک گوگل یا کادر جستجوی داخل سایت جستجو کنید.

انتخاب قرار داد کوتاه مدت

موقع عقد قرارداد با یک سرویس دهنده که به تازگی می خواهید از آن استفاده کنید، باید به این نکته توجه کنید بهترین انتخاب برای شما انتخاب زمان قرار داد کوتاه مدت است .
بیشتر ارائه دهنده ها به شما پیشنهاد قرار داد طولانی مدت با قیمت های ویژه می دهند اما توجه کنید. ممکن است شما در آینده با شرکت میزبان با  مشکلاتی مواجه شوید، به عنوان مثال شما ممکن است در آینده نیاز به امکاناتی داشته باشید که شرکت مذکور قادر به ارائه آن نیست در این صورت اگر شما قرار داد چند ساله ببندید ممکنه است به خاطر هزینه ای که برای قرار داد پرداخت کردید به آسانی قادر به جابجایی به دیگر شرکت ها نباشید.

پشتیبانی 7-24  قابل اطمینان

میزبان وبی که انتخاب می کنید باید بخش پشتیبانی قابل اطمینانی داشته باشد. همچنین باید قادر به برقراری تماس به هر نحوی که شما راحت هستید را دارا باشد. اگر با تلفن راحت هستید یا با گفتگوی آنلاین یا هر دو. مطمئن شوید هر موقع از روز یا شب قادر به برقراری تماس با پشتیبان هستید. اگر مشکلی برای سایت شما پیش بیاید مطمئنا نمی خواهید تا ساعت 9 صبح منتظر بایستید.

سیاست استرداد وجه

حتی اگر شما تحقیقات خود را انجام داده باشید شما هنوز هم  ممکن از  انتخاب میزبان خود خود راضی نباشید. قبل از اینکه خیلی دیر شود سیاست استرداد وجه را پیدا کنید.  بیشتر میزبان ها پیشنهاد یک دوره آزمایشی و یا بازگشت کل مبلغ پرداختی برای یک دوره زمانی خاص می دهند. در مورد لغو قرار داد و سیاست استرداد وجه مطمئن شوید.
ممکن است شرکتی در ابتدا قول استرداد وجه را به شما بدهد اما موقعی که شما درخواست استرداد وجه میکنید به بهانه‌هایی از جمله هزینه لغو قرار داد کل یا بخشی از مبلغ را مسترد نکند.

 6 
 : 19 بهمن 1396,ساعت 00:27:42 
نويسنده site2017 - آخرين ارسال: توسط site2017
گزارش کلمات کلیدی در ابزار وب مستر گوگل برای طراحی وب سايت می تواند برای بنگاه های بازاریابی بسیار جذاب باشد. فقط ایراد کار این است که برای دقت کار، فقط این ابزار را تحت بررسی دقیق قرار می دهند. من نمی خواهم در رابطه با تعداد بازدید، کلیک و یا CTR صحبت کنم، در عوض بیشتر تمرکز خود را بر روی اندازه گیری میانگین جایگاه یا Avg. position قرار می دهم.

در گذشته، زیاد اعتقادی به Avg. position برای کلمات جستجو شده در وب مستر گوگل نداشتم، به 2 دلیل:
این میانگین بر اساس یک دوره است، و من یا مشتریان من می خواهند بدانند که همین الان جایگاه کوئری(کلمات جستجو شده در گوگل) من کجاست.
من یک نرم افزار اختصاصی برای دنبال کردن جایگاه کلمات کلیدی خودم خریداری کرده‌ام، به غیر از اون به نظر من این ابزار بسیار قابل اطمینان تر و بروزتر است.
با وجود شک و ترید، من تصمیم گرفتم چندتا تست بر روی کلمات کلیدی(1.100 دقیقا) برای سه وب سایت انجام بدهم تا ببینم که نرم افزار پولی من در مقابل GWT (ابزار جستجوی وب مستر گوگل) چگونه کار می‌کند.

چه چیزی می‌خواهم از این تست بدست بیارم
چند تا جواب برای انجام دادن این تست من وجود دارد:
به طور عمومی تفاوت ها در رنک چیست ؟
واقعا تفاوت در بین رنک ها چه چیزهایی است؟
چند مورد کلمه کلیدی GWT بررسی می کند که نرم افزار آن ها را در نظر نگرفته است؟
چند مورد کلمه کلیدی نرم افزار بررسی می کند که GWT آن ها را در نظر نگرفته است؟

چند موردی که باید فراهم شود
‌این تست فقط در رابطه با کلماتی است که برای مقایسه به نرم افزار داده شده، که با توجه به برند و موقعیت جغرافیایی تهیه شده‌اند.
GWT به شما نتیجه ای را نشان نمی دهد مگر اینکه وب سایت برای اون کلمه کلیدی خاص نمایش داده شود.
نرم افزار از این جهت بهتر است که به شما رتبه بندی کلمات کلیدی بیشتری را نمایش می دهد، شما می توانید به آن بگویید رتبه بندی کلمه کلیدی را بدون در نظر گرفتن تعداد نمایش و یا میانگین جستجوی ماهانه نمایش دهد.

ما باید این نرم افزار را تنظیم کنیم تا 50 صفحه  اول نتیجه گوگل را به ما نمایش دهد.
یکی از مزیت های آن نسبت به GWT این است که، GWT تا میانگین رتبه 520 را نمایش می دهد. بنابراین می توانیم به آن بگوییم تا عمق بیشتری را نسبت به GWT به ما نشان دهد.

نتیجه گیری
برای نتیجه گیری بهتر باید به طور مداوم کلمات کلیدی خودتان را دنبال کنید، باید با ابزار GWT کلمات را همیشه مقایسه نمایید. GWT می تواند اطلاعاتی را برای شما فراهم کند که امکان دارد نرم افزاهای پولی نتواند.

 7 
 : 18 بهمن 1396,ساعت 10:42:29 
نويسنده hiva shabake - آخرين ارسال: توسط hiva shabake
CWSP Certified Wireless Security Professional Study Guide: Exam CWSP-205, 2nd Edition

CWSP Certified Wireless Security Professional Study Guide

کتاب فوق منبع جامعی برای آزمون CWSP-205 می باشد و به طور کامل با امتحان جدید 2015 هماهنگ شده است و تمام اهداف آزمون را پوشش می دهد بنابراین با مطالعه ی این کتاب می توانید به موفقیت خود در آزمون اطمینان پیدا کنید. گواهینامه CWSP مخفف Certified Wireless Security Professional می باشد که برای متخصصان فناوری اطلاعات و افرادی در زمینه ی شبکه های بی سیم مشغول به فعالیت هستند طراحی شده است.

سرفصل ها:

Chapter 1: WLAN Security Overview

Chapter 2: Legacy 802.11 Security

Chapter 3: Encryption Ciphers and Methods

Chapter 4: 802.1X/EAP Authentication

Chapter 5: 802.11 Layer 2 Dynamic Encryption Key Generation

Chapter 6: PSK Authentication

Chapter 7: 802.11 Fast Secure Roaming

Chapter 8: WLAN Security Infrastructure

Chapter 9: RADIUS and LDAP

Chapter 10: Bring Your Own Device (BYOD) and Guest Access

Chapter 11: Wireless Security Troubleshooting

Chapter 12: Wireless Security Risks

Chapter 13: Wireless LAN Security Auditing

Chapter 14: Wireless Security Monitoring

Chapter 15: Wireless Security Policies

دانلود کتاب][url]دانلود کتاب[/url]

https://goo.gl/cAAyja

 8 
 : 14 بهمن 1396,ساعت 09:22:39 
نويسنده nooshin88 - آخرين ارسال: توسط nooshin88
در دنیای دیجیتال امروزه، راه اندازی یک کسب و کار آنلاین یکی از ضروری‌ترین ارکان موفقیت شما به حساب می‌آید اما در نظر داشته باشید که این حضور آنلاین، به تنهایی نمی‌تواند منجر به موفقیتتان در جذب مخاطب شود.

زیبایی و حرفه‌ای بودن یک سایت می‌تواند از شرایط لازم برای موفقیت شما در این مسیر باشد اما مطمئناً شرط کافی نمی‌باشند و شما احتیاج دارید برای پیروزی در این مسیر، حتماً تکنیک‌های سئو و استراتژی‌های مربوط به آن را در کنار آن‌ها لحاظ کنید.

منظور از تکنیک‌های سئو چیست؟

در این مقاله قصد داریم، به بررسی تازه ترین تکنیک‌های سئو در سال ۲۰۱۸ بپردازیم و شما را با جدیدترین نکات آن آشنا کنیم.

این مقاله را تا انتها با دقت بخوانید و پیروز این میدان باشید…

۱- سرعت سایت خود را تا حد ممکن بالا ببرید.

باید بدانید که کاربران سایت شما اصلاً صبور نیستند و حاضر نیستند زمان طولانی را برای لود تصاویر و مطالب شما، منتظر بمانند. خود را لحظه‌ای در جای مشتریان خود قرار دهید تا بتوانید بهتر درک کنید:
- شما چه مدت حاضر هستید تا برای بازدید ازیک سایت منتظر بمانید؟

- مطمئنا جواب شما، زمان زیادی نخواهد بود.

“ اهمیت ندادن به سرعت سایت = از دست دادن تمام هدف ”

بیایید همین الان با هم یک قرار بگذاریم:

- از همین امروز، برای کلیه فایل‌های آپلودی سایت خود، فرمت و اندازه‌ای بهینه، درنظر بگیرید.

از یاد نبرید: این یک مسابقه است.

و از همه مهمتر آنکه بارها و بارها، گوگل تاکید کرده‌است، که سرعت بارگذاری وب سایت، یکی از موثرترین عوامل در رتبه بندی گوگل است. خوشبختانه ابزار زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در اندازه‌گیری سرعت وب سایت کمک کنند.( Pingdom or Gtmetrix )


۲- سازگاری وب سایت با موبایل (Mobile Freiendliness)

آیا تاکنون به اهمیت این موضوع فکر کرده‌اید؟ آیا واقعاً مهم است که سایت شما در موبایل‌ها به درستی نمایش داده شوند؟

واقعیت آن است که اغلب مخاطبان شما امروزه ترجیح می‌دهند تا از طریق گوشی‌های هوشمند خود در اینترنت به گشت و گذاربپردازند و نیازهای خود را جست‌و‌جو کنند.

در تاریخ ۲۱ آپریل سال ۲۰۱۵ ، گوگل اعلام کرد که الگوریتم‌های خود را به گونه‌ای طراحی کرده‌است که برای وب سایت‌های سازگار با موبایل امتیاز بالاتری قائل شده‌است. شما نیز با کمک سایت‌های تست سازگاری با موبایل می‌توانید میزان سازگاری وب سایت خود با موبایل را ارزیابی کنید.

منتظر چه اتفاقی هستید؟

از همین امروز شروع کنید.

۳- استفاده از کلمات کلیدی طولانی در سئوی سایت

نکته اینجاست که این کلمات کلیدی طولانی، به طور خاص‌تر هدف شما را نشانه می‌گیرند، از طرفی دیگر می‌توانید پایین بودن میزان رقابت در این کلمات کلیدی خاص‌تر و دقیق‌تر را، به وضوح ببینید.

اگرچه ممکن است این کلمات کلیدی، احتمال جستجوی پایین‌تری را داشته باشند اما نرخ تبدیل بالاتری را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

پس اگر شما در آغاز راه سئوی یک نام تجاری جدید هستید، برگ برنده شما در انتخاب کلمات کلیدی خاص‌تر و محدودتر است.

چرا؟

واضح است. یک وب سایت به اصطلاح نوپا، در ابتدای مسیر، یارای رقابت با رقیبان قدرتمند و سرسخت را ندارد.

مثال:

پس از ویرایش یک مقاله در زمینه ویرایشگرهای کد، در ابتدا تصمیم گرفتیم برای سئوی آن، کلمه کلیدی ”ویرایشگرهای کد” را انتخاب کنیم. اما با کمی جستجو در موتورهای جستجو، متوجه رقابت بالا در آن موضوع و به تبع آن شانس پایین خود در آن شدیم.

واکنش ما چه بود؟

میدان را خالی کردیم؟

هرگز. اینجا دقیقاً همانجایی است که کلمات کلیدی طولانی تأثیر گذار خواهند بود. ما تصمیم گرفتیم کلمه کلیدی ”ویرایشگرهای کد در طراحی سایت” را جایگزین نماییم و توانستیم در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه خود در نتایج جستجوی گوگل دست یابیم.

شایان ذکر است، این کلمه کلیدی طولانی (ویرایشگرهای کد در طراحی سایت)، با گذشت زمان توانست تأثیر خود را بر روی کلمه کلیدی کلی‌تر ما (ویرایشگرهای کد)، بگذارد و در نتیجه آن توانستیم به هدف ابتدایی خود دست یابیم.

۴- تولید محتوای قوی

اینجا، هنر شما در تبدیل یک متن ساده به یک متن تاثیرگذار به کار شما خواهد آمد و انصافاً اصلاً کار ساده‌ای نیست.

یک شرکت سئوی حرفه‌ای، تنها بر روی بهینه سازی سایت تمرکز نخواهد کرد، بلکه تولید محتوای قوی را نیز در راس کارهای خود قرار خواهد دارد.

سعی کنید مطالب وب سایت خود را با اشتیاق بنویسید و مطالبی جذاب و آموزنده برای مخاطبانتان انتخاب کنید .

آیا کیفیت متن‌های ما در رنکینگ موتورهای جستجو حائز اهمیت است؟

باهوش باشید و محتوای خوب تولید کنید. گوگل به محتوای جدید و قوی اهمیت می‌دهد.

اگر پیدا کردن عنوان جذاب برای شما سخت است، اصلاً نگران نباشید. راه‌های بسیاری زیادی وجود دارند تا بتوانید عنوان‌هایی جذاب و پرطرفدار، پیدا کنید. Google یک روش دستیابی به موضوعات پرطرفدار است که می‌توانید در مکان جستجوی آن‌ها، کلمه خود را تایپ کنید و بر اساس آن، مقالات پرطرفداری که با این موضوع منتشر شده‌اند و به اشتراک گذاشته شده‌اند را مشاهده نمایید.

۵- مطالب قدیمی بخش بلاگ خود را به روز رسانی کنید.

کاملاً روشن است، کاربران دوست دارند مطالبی بروز و آپدیت را مطالعه کنند. از سویی دیگر گوگل نیز برای تجربه بهتر کاربران خود ترجیح می‌دهد چنین سایت‌هایی با مطالب به روز را در اولویت قرار دهد.

بنابراین شما باید نسبت به‌ به روزرسانی و آپدیت مطالب قدیمی خود توجه داشته باشید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان در جستجوی گوگل دست یابید.

۶- ایجاد بک لینک : توجه داشته باشید که کیفیت مهم است نه کمیت

استراتژی‌های اخیر گوگل حاکی از آن است که بک لینک سازی یکی از سه فاکتور مهم در رنکینگ گوگل می‌باشد.

در تصویر زیر به گفته گوگل درباره اهمیت لینک‌ها دقت کنید:


-> جمله بالا: لینک‌های شما به ربات‌های ما کمک می‌کنند تا بتوانند به سایت شما دست یابند و در نتیجه به سایت شما کمک خواهد شد تا بیشتر در نتایج جستجوی ما ظاهر شود.

-> جمله پایین: تنها لینک‌های واقعی هستند که به شناسایی و رنکینگ سایت شما کمک خواهند کرد.

چه بک لینک‌هایی مفید هستند؟

بک لینک‌ها، در سایت‌های مرتبط و قوی، می‌توانند تأثیرات قابل ملاحظه‌ای را به همراه داشته‌باشند. برای مثال شما به تازگی مقاله‌ای در ارتباط با سئو منتشر کرده‌اید و برای سئوی آن به بک لینک نیاز دارید.

سایت‌هایی با موضوع سئو، طراحی سایت، اینتزنت می‌توانند سایت‌هایی مفید برای بک لینک گذاری شما باشند. اگر شما به این موضوع دقت نداشته باشید و در سایت‌های نامرتبط برای مثال با موضوع مد و زیبایی بک لینک بسازید، این بک لینک نه تنها مفید نخواهد بود بلکه به ضرر شما نیز می‌باشد.

نکته اینجاست که هرچه بک لینک شما با محتوای اصلی شما مرتبط‌تر باشد، دارای کیفیت و اعتبار بالاتری خواهد بود.

دیگر امروزه خرید بک لینک‌ها فایده‌ای نخواهند داشت.

بهترین راه حل آن است که خودتان را به جای کاربران اینترنت قرار دهید و ذهنیتشان را درک کنید، آنگاه بک لینک‌های خود را ایجاد کنید. این کار بسیار ارزشمندتر از خرید بک لینک‌های جعلی و بی کیفیتی است که تنها کاربران را در اینترنت سردرگم می‌کند.

هرگز مخاطبانتان را اذیت نکنید. بلکه همیشه سعی کنید که به آن‌ها کمک کنید.

با بکارگیری بک لینک‌های درست و با کیفیت دیگر نگران خطر جریمه گوگل نباشید. نسبت به الگوریتم‌های گوگل هوشیار باشید. در الگوریتم‌های جدید، سایت‌هایی که بک لینک‌های بی کیفیت و ضعیف استفاده می‌کنند، به سرعت توسط گوگل جریمه خواهند شد.

سخن آخر: اگر شما بدنبال ترافیک بیشتر در وب سایت خود هستید، بک لینک‌های با کیفیت را فراموش نکنید.

۷- اهمیت به جستجوی صوتی گوگل

در گذشته، صحبت با کامپیوتر جزو تخیلات بشری بود و هیچ‌کس نمی‌پنداشت که روزی این تخیل به حقیقت برسد. امروزه، برنامه‌هایی نظیر سیری، کورتانا،… برنامه‌هایی هستند که به این منظور توسعه یافته‌اند و روز به روز بین همگان محبوب‌تر می‌شوند. بهینه سازی سایت برای جستجوی صوتی از فاکتورهایی است که احتمال ظاهر شدن سایت در صفحه اول نتایج گوگل را افزایش خواهد داد. آسانی کار با جستجوی صوتی گوگل همانند ”خوردن یک لیوان آب” برای کاربران ساده است، کافی است برای چند ثانیه انگشت خود را بر روی یک دکمه نگه‌دارند و پرسش خود را مطرح کنند.

با همه گیر شدن این امکان، واقعاً چه کسی ترجیح می‌دهد تا جملات خود را تایپ کند؟

اکنون زمان آن است تا محتویات خود را برای جستجوی صوتی گوگل بهینه کنید. محتوای خود را با افزایش کلمات کلیدی طولانی، در طولانی مدت قوی کنید. در ادامه باید از عباراتی محاوره‌ای نیز به عنوان کلمات کلیدی، استفاده کنید.

لازم است یک استراتژی کلیدی را برپایه صحبت‌ها و سؤالات مردم در محتویات وب سایت خود پیاده‌سازی کنید.

به سؤالاتی که ممکن است توسط مخاطبان شما پرسیده شود فکر کنید و محتویاتی را تولید کنید که به پاسخ آن سؤالات در جستجوی صوتی متمرکز شده‌باشد.

۸- وب سایت خود را به https تغییر دهید.

در تعریف واژه اینترنت، تأکید بر واژه‌های خصوصی و محرمانه اندکی دشوار می‌شود. امروزه اکثر فعالیت‌های اینترنتی، به جهت عدم اطمینان کاربران به محیط‌های اینترنتی در همان ابتدای مسیر متوقف شده‌اند و از موفقیت بازماندند. شما با تغییر پروتکل وب سایت خود از http به https می‌توانید محیط امنی را برای کاربران خود ایجاد کنید تا با آسودگی خاطر بتوانند به تبادل اطلاعات با شما بپردازند.

با کمک پروتکل https، کلیه اطلاعات در معاملات و فرم‌های آنلاین بطور امن منتقل می‌شوند، از سویی دیگر نیز گوگل برای سایت‌هایی با پروتکل https امتیاز بالاتری قائل خواهدشد.

شما دلتان می‌آید بسادگی این فاکتور را از دست بدهید؟

هم‌اکنون نسبت به ایمن سازی وب سایت خود با پروتکل HTTPS اقدام نمایید.

۹- حضور مقتدرانه و قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید.

شبکه‌های اجتماعی را دست کم نگیرید.

این روزها، هر فرد در اجتماع، حداقل در دو شبکه اجتماعی فعالیت دارد. چرا که نه؟ چه کسی از داشتن یک صفحه شخصی در اینترنت که بتواند مطالب و نقطه نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد، ناراحت می‌شود؟

سهل انگاری نکنید و آن‌ها را نادیده نگیرید.

پستی که در این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود، مخاطبان را به کلیک کردن ترغیب می‌کند. از سویی دیگر،امکاناتی نظیر اشتراک گذاری، کامنت گذاری و پاسخ دادن از ویژگی‌هایی هستند که شما را مطمئن می‌کنند مقاله شما خوانده شده و مورد توجه قرار گرفته‌است.

با کمک شبکه‌های اجتماعی، مطلب شما می‌تواند بارها و بارها به اشتراک گذاشته شود و در طول مدت زمان کوتاهتری به دست افراد بیشتری برسد. با به اشتراک گذاشتن مطالب سودمند، فالورهای بیشتری را در شبکه‌های اجتماعی از آن خود کنید. مطالب قوی در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شوند سایت‌های خارجی بیشتری از لینک سایت شما در وب سایت خود استفاده کنند و مخاطبان خود را به محتوای شما هدایت کنند. این لینک‌های خارجی که به سایت شما وصل می‌شوند می‌توانند در امتیازدهی گوگل به وب سایت شما، کمک بسیاری کنند.

شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید. مقالات خود را در آن‌ها منتشر کنید و به آن‌ها اجازه رشد دهید.

۱۰- گوگل پادشاه است اما موتورهای جستجوی ”بینگ” و ”یاهو” را از یاد نبرید.

باید در نظر داشته باشید که موتور جستجو منحصر به فرد نیست و قرار نیست کاربران تنها در یک موتور جستجوی خاص به دنبال پرسش‌های خود بگردند. به لحاظ تکنولوژی هنوز هیچ موتور جستجویی نیست که بتواند پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران خود باشد.

هنوز کاربرانی وجود دارند که ترجیح می‌دهند در یاهو و یا بینگ به جستجوی سؤالات خود بپردازند. مطمئن شوید که محتویات وب سایت شما برای تمامی موتورهای جستجو بهینه است.

از یاد نبرید:

گفته می‌شود: “بهینه سازی موتورهای جستجو” نه ”بهینه سازی گوگل”

سایت خود را بگونه‌ای تنظیم کنید که با استراتژی‌های موتورهای جستجوی مختلف، مطابقت داشته‌باشد.

۱۱- کاربرپسند بودن و راحتی کاربر

قانون فروش: همیشه حق با مشتری است.

قانون اینترنت: همیشه حق با کاربر است.

به معنای واقعی کلمه، سایت شما با اولین کلیک کاربر، باید آماده سرویس‌دهی و خدمت رسانی به آن باشد. کاربر پسند بودن و راحتی کاربر، می‌تواند رتبه بهتری را در موتورهای جستجو برای شما تضمین کند. در استراتژی‌های جدید بهینه سازی موتورهای جستجو، انتظار می‌رود عملکرد و راحتی تعامل کاربران بسیار پررنگ شده باشد.

منبع: طراحی سایت ستروکیت

 9 
 : 13 بهمن 1396,ساعت 03:22:22 
نويسنده site2017 - آخرين ارسال: توسط site2017
امروزه در طراحی سایت حرفه ای یکی از مهم ترین بحث ها در شرکت طراحی سایت ها بحث امنیتی است. که باید در تجارت الکترونیک به آن ها اهمیت داد.

بحث امنیت در وب سایت ها بحثی چالش بر انگیز است. که باید به دقت به بررسی آن ها پرداخت. شرکت های ساخت سايت اغلب با استفاده از شیوه های متفاوتی این مسائل را کنترل می کنند که در اینجا به چند مورد از آن ها اشاده خواهیم کرد.

 
تزریق کدهای اس کیو ال

یکی از مسائل مهم در طراحی وبسایت ها مسائل تزریق کدهای مخرب SQL است که باید به دقت به ورودی کاربران توجه کرد. در بحث وب سایت ها نباید به فرم ها اعتماد کرد و باید آن ها را به دقت مورد بررسی قرار داد.

 
امنیت در XSS

بیشتر حملاتی که در وبسایت ها انجام می شود مربوط به بحث حملات و تزریق کدهای مخرب به وب سایت است. در بسیاری از سایت سازها مانند وردپرس و جوملا این مسائل پیش می آید ولی در مورد طراحی سایت هایی که با فریم ورک های لاراول به طور مثال انجام می شود این امنیت ها در شرکت های طراحی وب سایت پیش بینی شده و آن ها کنترل می شوند.

 
آپلود کردن فایل های مخرب

هرجایی از سایت شما که امکان آپلود کردن فایل وجود دارد را به دقت بررسی کنید و پسوند های آن ها را چک کنید که همان فرمت فایلی که مد نظر شما است باشد. و فایل غیر قابل اجرا باشد.

 
ارسال ایمیل های مخرب

این نوع حمله کمتر مورد توجه شرکت های طراحی سایت قرار می گیرد ولی باید اینرا بدانید که بسیار با اهمیت هستند. بسیاری از هکرها با استفاده از ایمیل های مخرب اقدام به انتشار ویروس ها می کنند و سایت شما را خراب می کنند. باید در اینجور مواقع از هاست های معتبر استفاده نمایید.


 10 
 : 04 بهمن 1396,ساعت 15:11:57 
نويسنده mohi72 - آخرين ارسال: توسط mohi72
نیاز های ضروری هر سایت
امروزه اهمیت طراحی سایت در کسب و کار های مختلف بسیار درک شده و اکثر شرکت ها وجود یک وب سایت حرفه ای برای بیشتر و بهتر شدن کسب و کارشان را در ک کردن و کسب و کار هایی که بسیار ضعیف بوده با وجود یک وب سایت به صورت پیشرفته و موفق در بازار کسب و کار قدم نهادن.
در این قسمت به چند نیاز های ضروری هر سایت میپردازیم.
در مرحله اول شما به یه صفحه اصلی اختصاصی که منحصر به فرد و خاص شرکت و برند شما باشد نیاز دارید. زمانی که افراد وارد سایت شما می شوند اولین چیزی که ممکن است مورد نظر افراد قرار گیرد ظاهر سایت و در مرحله دوم سهولت در برقراری ارتباط با شما می باشد.
طراحی گرافیکی سایت یکی از مهم ترین و پر اهمیت ترین قسمت های یک سایت خوب و با کیفیت است.
در مراحل بعد بسته به نوع فعالیت سایت توانایی های سایت متفاوت است.
برای مثال اگر سایت فروشگاهی باشد بهتر است در صفحه نخست آخرین محصولات و جدیدترین محصولات معرفی شود.
اگر سایت بیش از یک محصول ارائه می دهد بهتر است سرچ سریع برای افرادی که به دنبال محصول خاص خود هستند قرار دهید.
یکی دیگر از چیزهای که اهمیت زیادی در یک طراحي سایت
 ایفا می کند برنامه نویسی حرفه ای سایت است که مورد تایید موتورهای جستجوگر باشد تا در سرچ رتبه به دست آورد. منظور همان قواعد سئو در سایت است که از اهمیت بالایی برخوردار است.
برای آن که سایت به صورت حرفه ای کار کند بهتر است در ارتباط با نوع و زمینه کاری خود صفحه ای را به مقالات ارائه دهید و آن را بروز رسانی کنید.
اگر محصولی یا حرفه ای در سایت معرفی می شود زیر آن فرم اطلاعات و نظرات به صورت رایگان قرار داده شود تا فرد بتواند نظر خود را انتقال دهد.
یکی دیگر از مواردی که در سایت از اهمیت بالایی برخوردار است داشتن چت آنلاین است که افراد به محض ورود می توانند با خود شرکت و یا موسسه به صورت کامل درارتباط باشند و سوالاتی که برایشان مبهم است را در آنجا از فرد مورد نظر بپرسند.
از مهمترین موادی که برای صاحب سایت مورد اهمیت است.داشتن پنل کامل با امکانات و توانایی تغییراتی که در مدت زمان طولانی لازم می شود.
داشتن سی ام اس اختصاصی به صورتی که مدیر سایت بتواند آن را مدیریت کند و در صورت نیاز تغییراتی که مد نظر شرکت است را انجام دهد.

صفحه: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10