صفحه: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
 1 
 : 19 فروردين 1399,ساعت 13:03:07 
نويسنده azade1992 - آخرين ارسال: توسط azade1992
ردازنده سرور hp از نظر تعداد هسته های فیزیکی و مجازی و پشتیبانی از تعداد رم، کلاک، کش هوشمند، میزان توان مصرفی و دیگر ویژگی ها با سی پی یو های کامپیوتر و لپ تاپ متفاوت هستند.

در حال حاضر پردازنده های سرور همچون سرور hp (و البته کامپیوتر) را دو شرکت در جهان به نام Intel و AMD تولید می کنند. در این مقاله میخواهیم با پردازنده 2630 V4 آشنا شویم.

پردازنده E5-2630 V4 از سی پی یو های سری زئون شرکت اینتل می باشد. این CPU از خانواده Broadwell بوده و دارای 10 هسته واقعی یا فیزیکی می باشد. تعداد هسته های مجازی این سی پی یو 20 کور بوده و توان مصرفی آن به 85 وات می رسد. 

میزان کلاک این پردازنده 2.20 گیگاهرتز بوده و دارای 25 مگابایت کش هوشمند (Smart Cache) است. سرعت Bus این CPU به 8 گیگا ترنسفر بر ثانیه می باشد. پردازنده E5-2630 V4 تا 1.5 ترابایت رم DDR4 با باس های 2133 و 2400 بر روی سرور را پشتیبانی میکند. لیتوگرافی سی پی یو اینتل زئون E5-2630 V4 به 14 نانومتر می رسد که موجب عملکرد فوق العاده سریع این پردازنده سرور hp کمک میکند.
سوفوس ای ام سی فورتی گیت سایبروم
از این سی پی یو میتوان در انواع سرور اچ پی اعم از HPE DL380 GEN9, HPE DL180 GEN9, HPE DL360 GEN 9 و دیگر سرورهای نسل 9 سرور اچ پی، سرورهای سوپرمیکرو، سرورهای دل میتوان استفاده نمود. منبع و ادامه در : پردازنده سرور hp

 2 
 : 06 فروردين 1399,ساعت 17:36:36 
نويسنده azade1992 - آخرين ارسال: توسط azade1992
سوئیچ شبکه دستگاهی کوچک و سخت افزاری است که در بین چندین دستگاه متصل به یک شبکه محلی LAN ارتباط برقرار میکند و از فناوری به اسم سوئیچینگ بسته برای سه گام دریافت ، پردازش و انتقال اطلاعات برای دستگاه مقصد استفاده میکند .

به طور گسترده در شرکت ها و مراکز داده از سوئیچ های شبکه استفاده میکنند .چندین رایانه ، چاپگر ، انواع نقاط دسترسی،تلفن ها و چراغ ها و سایر سخت افزار ها را میتوان با استفاده از سوئیچ شبکه به هم متصل کرد .اطلاعاتی مثل دریافت و ارسال ایمیل را میتوان بسیار ایمن با استفاده از سوئیچ شبکه به اشتراک بگذارید . سرور اچ پی
در این بین سوئیچ هایی از نوع اترنت رایج ترین و پرکاربرد ترین های سوئیچ شبکه به حساب می آیند. برای انواع مختلفی از شبکه ها مثل ATM ، کابل های فیبر نوری و… از قابلیت های سوئیچینگ استفاده میشود .

برای تفکیک سوئیچ ها از همدیگر باید چند نکته را در نظر گرفت .سوئیچ ها قابل دسته بندی هستند و میتوان آن ها را به نواع : مدیریتی یا غیر مدیریتی، تنوع پورت ها ، مگ یا گیگابایتی بودن پورت های اترنت اشاره کرد.

 3 
 : 20 اسفند 1398,ساعت 02:00:01 
نويسنده iziran - آخرين ارسال: توسط iziran
سلام دوستان
برخی بر این باورند که هرچیزی که اپل بسازه نهایت اون چیزه از گوشی موبایل تا لپتاپ گرفته تا هندزفری  ولی واقیعت چیزه دیگریست.
در واقع شرکت اپل بزگترین شرکت فریب دهنده مشتریان خود در زمینه فناوری است نمادی که به نظر میرسد که بیانگر لاکچری بودن شخص است در واقع نماد تازه به دوران رسیدگی است . نمادی که فرد به آن معتاد می شود و ترک کردن آن بسیار سخت به نظر میرسد. از لحاظ فن بازایابی شرکت اپل بسیار موفق عمل می کند ولی در واقع شرکت بر روی لبه ی تیغ حرکتی با سرعت تقریبا کند  رو به جلو میرود. اما شخصا بر این باورم که اپل در حال نزدیک شدن به پایان خود است . تکنولوژی های اسفاده در تمام محصولات اپل قدیمی ولی پر زرق و برق هستند با رشد شرکت های چینی و پیشروی گوگل اندروید که سیستم عامل باز و انعطاف پذیر است کار اپل در صنعت موبایل بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود. در زمینه پی سی نیز مایکرو سافت با ثبات همیشگی آرام ولی با اطمینان بالا گام برمیدارد ویندوز 10 از موفقیت های شرکت مایکروسافت خواهد بود هرچند هنوز به نهایت خود نزدیک نشده ولی جای خود را بخوابی یافته .از دیگر تهدید های مایکروسافت برای اپل ، سرفیس مایکروسافت است که اولین محصول سخت افزاری این شرکت است که به سرعت با اقبال عمومی مواجه شده است .
حالا چالش اصلی اپل تامین قطعات سخت افزاری است هر قدر که شما سیستم عامل عالی داشته باشید بدون داشتن سخت افزار در واقع شما چیزی ندارید کاری که اپل در خفا در حال چانه زنی بر روی آن است شکست اپل وقتی مشخص شد که ناچار به استفاده از پردازنده های استاندارد اینتل در محصولات خود شد.
وقتی  موتورولا  به شرکت های اقماری کوچک و تخصصی تجزیه شد تمام پردازنده های موتورولا به دلیل این که کم خطا ترین پردازنده ها بود تحت نام دیگری به صنایع نظامی خدمات داد .اپل به اینتل روی آورد. حالا اگر اینتل به اپل سرویس ندهد چه خواهد شد تهدیدی قوی برای بقای اپل .
ادامه در پست های بعدی

 4 
 : 09 اسفند 1398,ساعت 15:57:22 
نويسنده eh3an2010 - آخرين ارسال: توسط eh3an2010
سفارش سایت فروشگاهی
راهنمای سفارش سایت فروشگاهی را در این مقاله با هم بررسی میکنیم سوالاتی در سفارش یک طراحی سایت فروشگاهی است که نیاز است آنها را بدانیم

 
محتوا گذاری در خرید سایت فروشگاهی
معمولا در ابتدای کار مشتریان برای محصولات خود تصاویری ندارند و محتوای آن را آماده نکرده اند

بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاهی مثلا 50 الی 100 محصول خود را عکس برداری و تولید محتوا فروشگاهی را انجام بدهید .

که همزمان با تحویل سایت فروشگاه خود محصولاتی آماده برای فروش داشته باشید

نکته هم دیگر در این بخش این است که به چه میزان محتوا گذاری برای سایت فروشگاهی شما انجام می شود ؟ 100 محصول 500 محصول یا 1000 محصول ؟

 

سفارش قالب سایت فروشگاهی
شما هم قالبی مانند سایت دیجی کالا میخواهید من فکر میکنم این اشتباه است که همه سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشند.

اگر شما یک قالب فروشگاهی اختصاصی برای سایت خود داشته باشید احتمالا نتیجه خیلی بهتری خواهید گرفت تا این که مشابه سایت های دیگر سایتی داشته باشید

 
مسائل و جزئیات پشتیبانی سایت در قرار داد
بهتر است در قرار داد سفارشی به ریز جزئیات قید شود که شما در چه مواردی پشتیبانی می شود

و این پشتیبانی تا چه اندازه برای فروشگاه شما رایگان است یا باید هزینه بیشتری برای هر تیکتی که برای مشکلات ثبت میکنید پرداخت کنید

البته شرکتی که از سفارش یک سایت فروشگاهی را می دهید باید موارد پشتیبانی را کم کرده باشید.

یعنی اینقدر مشکلات سایت شما کم باشید که شما فقط در موارد نادر نیاز به درخواست پشتیبانی داشته باشید.

 
مسائل و جزئیات سئو
قبلا در مقالات دیگر به این بحث پرداختیم اما بهتر است بگویم باید ابتدا کلمات محصولات را در اینترنت جستجو کنید و ببینید چه میزان رقبای شما در کلمات کلیدی پیشرفت داشته اند اگر زیاد باشد بهتر است کلماتی را در زمان سایت به شرکت کارفرما اعلام کنید تا در زمان ساخت سایت فروشگاهی آنها را در نظر بگیرند

مراحل سفارش گذاری چگونه است ؟
در صورتی که تمایل دارید تیم ما سفارش طراحی سایت فروشگاهی شما را انجام بدهد می تواند از طیق اطلاعات صفحه تماس با ما یک تماس با تیم طراحی  داشته باشید.

تا ما هم در یک مشاوره رایگان هم از نظر فنی شما را راهنمایی کنیم و سوالات شما را پاسخگو باشیم هم مراحل عقد قرار داد و شروع سفارش شما را اعلام کنیم و زمانبدی دقیق به شما علام شود

چه نکاتی قبل از سفارش گذاری مهم است ؟
بهتر است لوگویی برای سایت خود طراحی کرده باشید
اسم سایت را نیز انتخاب کرده باشید
رنگبندی کلی سایت را انتخاب کرده باشید
اگر نامه دامنه را نیز ثبت کرده باشید که دیگر خیلی عالی است البته ما به همه کاربران دامنه و هاست فروشگاهی رایگان می دهیم ان را از دست ندهید  .



 5 
 : 18 آبان 1398,ساعت 17:05:16 
نويسنده hiva shabake - آخرين ارسال: توسط hiva shabake
نسخه های مختلف ویندوز سرور 2016

نسخه های مختلف ویندوز سرور 2016 : ویندوز سرور 2016 جدید ترین نسل از سیستم عاملهای سروری شرکت مایکروسافت است که جایگزینی برای ویندوز سرور 2012 است و بسیاری از مشکلاتی که بر سر راه ویندوز سرور 2012 بوده را برطرف ساخته است .

ویندوز سرور 2016 (Windows Server 2016 ) در سپتامبر 2016 (شهریور – مهر 1395) بصورت نهایی منتشر گردید و دارای سه نسخه ذیل می باشد:

نسخه های مختلف ویندوز سرور  2016:

     Windows Server 2016 Essentials: نسخه Essentials برای محیط های کاری کوچک که حداکثر 25 کاربر و 50 کلاینت وجود دارد استفاده می شود.
     Windows Server 2016 Standard: نسخه Standard برای محیط های کاری نسبتا بزرگ که قصد استفاده از ویژگی های پیشرفته ای چون قابلیت های مجازی سازی Virtualization دارند ، مناسب است اما محدودیت هایی را نیز به دنبال دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.
    Windows Server 2016 Datacenter: نسخه ی دیتاسنتر مناسب محیط های کاری بسیار بزرگ و فعالیت های گسترده که دارای بار کاری بسیار بالایی هستند و ماشین های مجازی زیادی دارند و از قابلیت مجازی سازی سرور hyper-v بصورت گسترده استفاده می کنند. نسخه ی دیتاسنتر محدودیت های نسخه ی استاندارد را ندارد.

 
برخی ویژگی های خاص نسخه ی Datacenter:

– پشتیبانی از تعداد نامحدود سیستم مجازی

– پشتیبانی از تعداد نامحدود Hyper-V Container

به عبارتی نسخه  standard تمام امکانات نسخه datacenter را در خود دارد به جز موارد زیر که در نسخه standard موجود نیست:

    قابلیتهای ذخیره سازی Storage Spaces Direct و Storage Replica
    قابلیت امنیتی در مجازی سازی هایپروی مایکروسافت با Shielded Virtual Machines
    Networking stack


منبع: هیوا شبکه

 6 
 : 18 آبان 1398,ساعت 14:51:21 
نويسنده siavash82ir - آخرين ارسال: توسط siavash82ir
طراحی سایت ثبت دامنه سئو سایت   طراحی سایت صادقیه   طراحی سایت اقدسیه  لوازم یدکی ال90 طراحی سایت فرمانیه طراحی سایت نیاوران طراحی سایت ولنجک  طراحی پورتال سازمانی هزینه طراحی سایت  لوازم یدکی مگان لوازم یدکی رنو کارشناس تولید محتوا     طراحی سایت هتل طراحی سایت بهارستان  بلیط هواپیما تبلیغات گوگل طراحی سایت صنعتی  طراحی سایت پزشکی هاست طراحی سایت ایرانشهر طراحی سایت آژانس مسافرتی   طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه طراحی سایت سازمانی میزبانی سایت طراحی سایت کلینیک  طراحی سایت آموزشگاه   طراحی سایت هفت تیر طراحی سایت انقلاب  طراحی لوگو  ثبت دامنه ارزانطراحی سایت ارزان   طراحی سایت بیمارستان  طراحی سایت مدرسه سئوکار طراحی سایت گیشا طراحی سایت دزاشیب طراحی سایت شهرک غرب طراحی سایت بهار  طراحی سایت کارخانه طراحی سایت امیرآباد طراحی سایت بازار طراحی سایت امانیه   طراحی سایت احتشامیه طراحی سایت آزادی     طراحی سایت تهرانپارس  طراحی سایت خبری   طراحی سایت سهروردی طراحی سایت مطهری طراحی سایت عباس آباد طراحی سایت جردن طراحی سایت ونک  طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت شرکتی   هاست لینوکس طراحی سایت لواسان طراحی سایت کریمخان طراحی سایت تجریش    طراحی سایت ازگل طراحی سایت قلهک طراحی سایت محمودیه  طراحی سایت دروس طراحی سایت نخجوان طراحی سایت زعفرانیه طراحی سایت جمالزاده  میزبانی وب طراحی سایت الهیه طراحی سایت میرداماد  طراحی سایت رستوران طراحی سایت جمهوری   طراحی سایت شریعتی طراحی سایت نارمک  طراحی سایت سعادت آباد طراحی سایت قیطریه  طراحی سایت زعفرانیه طراحی سایت دیباجی طراحی سایت امامزاده قاسم  طراحی سایت آجودانیه طراحی سایت لاله زار طراحی سایت پاسداران 


 متعجب? ناراحت
اگر کسی میتونه راهنمایی کنه
مرسی بوسیدن

 7 
 : 06 آبان 1398,ساعت 22:08:13 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode
چگونگی استفاده از گرادیان برای طراحی سایت


چگونگی استفاده از گرادیان برای طراحی سایت
امروزه در طراحی سایت ها برای این که اثری خلق شود که ارزش دیدن داشته باشد از گرادیان استفاده می کنند در گرادیان از ترکیب اصولی رنگ ها استفاده می شود و به این صورت کاربران با رنگ های به کار رفته در طراحی سایت ارتباط برقرار می کنند همچنین استفاده از آن بسیار حرفه ای تر از گذشته شده است
ایجاد لوگو مناسب برای طراحی سایت

گرادیان الهام گرفته شده از طبیعت
یکی از دلایل اصلی که امروزه برای استفاده از گرادیان در طراحی وب سایت مطرح می شود این است که رنگ های آن از طبیعت الهام گرفته شده است وقتی به طبیعت نگاه می کنید آن را سرشار از سایه ها و محو شدگی های کم رنگ و پرنگ می یابید به همین دلیل است که حس طبیعی بودن به بیننده القا می شود شاید یکی از دلایلی که باعث می شود طراحی سایت تهران با استفاده از گرادیان به طبیعت نزدیک شود این است که در گرادیان به رنگ ها و ترکیب بندی لایه های آنها توجه زیادی می شود پس برای ایجاد طرحی منطبق با دنیای واقعی در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می توانید از گرادیان استفاده کنید
اهمیت های گرادیان در طراحی سایت به شرح زیر می باشد:
استفاده از گرادیان در طراحی سایت چه تاثیری بر برندینگ دارد ؟
برندینگ یکی از عواملی ست که باعث شده طراحی سایت و جذب مخاطب اهمیت پیدا کند استفاده از گرادیان باعث می شود طراحی سایت بهتر جلوه کند همچنین باعث می شود تا رنگ های سازمانی بهتر جلوه کند و در ذهن کاربر بماند حتی اگر رنگ های برند شما با هم ست هستند می توانید آنها را با هم ترکیب کنید و از یک سبک یکسان برای شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، طرح های چاپی و تبلیغات استفاده کنید تا با همان رنگ در ذهن کاربران ماندگار شوید
فواید استفاده از گرادیان در طراحی سایت چیست ؟
افزیش شانس خوانده شدن متن : گرادیان باعث می شود تا کاربران به متن هایی که در پس زمینه ی آن از گرادیان استفاده شده بیشتر توجه کنند زیبا تر شدن پس زمینه : گرادیان از طیف رنگی نزدیک به هم استفاده می کند و چشمان کاربر به خوبی روی تصویر حرکت می کند و طرح های که برای کاربر خسته کنند است به طرح های جذاب تبدیل می شود
گرادیان تا چه حد با روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت مرتبط است ؟
رنگ ها اثرات مختلفی همچون ترس، غم، شادی، خشم و ... را منتقل می کنند پس می توانند اثر زیادی بر بیننده داشته باشند یکی از دلایل اهمیت استفاده از گرادیان این است که به روانشناسی رنگ ها توجه می کند شما می توانید با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ گرادیان مورد علاقه خود را طراحی کنید تنها به خاطر داشته باشاد که خیلی پس زمینه را شلوغ نکنید تا موجب سردرگمی کاربر نشوید

 8 
 : 25 مهر 1398,ساعت 20:07:32 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode
طراحی سایت  بیمه مسافرتی
بیمه ی مسافرتی گروهی از بیمه است که برای مسافرانی که به خارج از کشور سفر می کنند کاربرد دارد در این نوع بیمه بیمه گذاران تحت پوشش هزینه های بیمارستانی و درمانی تحت شرایطی که پذیرفته اند قرار می گیرند و فرانشیز بخشی از هزینه هاست که برعهده ی خود فرد است به جرات می توان گفت هیچ کدام از روش های بازاریابی مانند طراحی سایت تا این حد موثر نیست نکته مهم دیگر این است که شما بدون پرداخت هزینه ی بالا در زمینه ی سئو می توانید این کار را انجام دهید هم چنین طراحی وب سایت این مزیت را دارد که بازگشت سرمایه ی بالایی خواهید داشت و به توسعه کسب و کار شما نیز کمک خواهد کرد
طراحی سایت بیمه تکمیلی

طراحی سایت بیمه
این روزها همه ما آنلاین به سراغ شرکت های بیمه ای می رویم مطالب و قوانین بیمه ای را در سایت ها می بینیم و به می شنویم که خرید به بیمه به صورت آنلاین چه قدر همه گیر شده است حقیقت این است که طرای سایت بیمه به نماینگی بیمه ها و شرکت های بیمه کمک زیادی می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشند و خدمات مورد نیاز آنان را ارائه دهند از طرف دیگر کاربران نیز با کمک طراحی سایت بیمه کاربران می توانند بسیاری از خدمات بیمه ای را با پرداخت آنلاین هزینه دریافت و حتی تمدید کنند
مهم ترین امکانات طراحی سایت بیمه مسافرتی به شرح زیر می باشد:
مهمترین مزیت های طراحی سایت تهران برای بیمه ی مسافرتی کدام است ؟
پرداخت هزینه های پزشکی و بیمارستانی در خارج از کشور پرداخت هزینه های فوریت های دندان پزشکی بازگرداندن جسد متوفی جا به جایی یا بازگرداندن بیمه شده در صورت حادثه مساعدت حقوقی خدمات مربوط به بازگرداندن چمدان ها

طراحی سایت فروش بیمه چه اهمیتی دارد ؟
طراحی سایت در واقع دروازه ی ورود شما به فضای مجازی است طراحی سایت در واقع نمایی کامل از دفتر کار شماست که در دید کاربران قرار می گیرد برند های معتبر بیمه ای که مشهورند و فروش بالایی دارند معمولا با بازاریابی اینترنتی به جلب مشتری می پردازند.

پس از طراحی سایت بیمه چگونه مشتری جذب کنیم ؟
طبق آمار بیش از 80 درصد از بازدید های انجام شده از اینترنت از طریق موتورهای جستجو گر مانند اینترنت انجام می شود مهم ترین وظیفه ی بهینه سازی سایت نیز هدایت هدفمند بازدید کننده به سایت شماست با استفاده از تکنیک های مجاز سئو می توانید افرادی که به دنبال جذب کالا و یا خدمات شما هستند جذب نمایید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

 9 
 : 06 مهر 1398,ساعت 22:50:01 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode
هترین استراتژی های بازاریابی در طراحی سایت

کاربران شما آنلاین نیستند بلکه موبایل هستند هر روز جستجوهای بیشتری از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و تلفن های ما امروز می توانند کارهایی را انجام دهند که تصور نمی کردیم آنها بتوانند از چند سال پیش در طراحی سایت  انجام دهند. بنابراین ، انتخاب بهترین استراتژی بازاریابی برای برنامه تلفن همراه شما به طور قطع شانس موفقیت محصول طراحی سایت شما را افزایش می دهد. اما چگونه می توانید در صورت امکان دسترسی بیشتر کاربران است.
از برنامه موبایل خود ، درآمد پایدار و پایدار ایجاد کنید آخرین پیش بینی به ما می گوید که هزینه تبلیغات در موبایل از همه رسانه های سنتی تلفیق شده تا سال پیشی خواهد گرفت. بنابراین منطقی است که با گذشت زمان ، تبلیغات درون برنامه ای در طراحی سایت فقط بزرگتر شوند. هزینه تبلیغات موبایل در حال حاضر از تلویزیون بزرگتر است. میلیون برنامه در فروشگاه گوگل پلی و میلیون برنامه برای انتخاب از فروشگاه اپ وجود داشته است. با چنین نوع رقابت ، در طراحی سایت جلب توجه ساده نیست.

نقش برنامه ها در طراحی سایت
بیشتر برنامه هایی که در فروشگاه برنامه پیدا خواهید کرد ، از برخی اهداف استفاده می کنند یا مشکل را حل می کنند. اما با وجود بسیاری از برنامه ها ، برخی از آنها وجود دارد که کاملاً بی فایده هستند یا به سادگی در طراحی سایت قابل مقیاس نیستند. در واقع ، در فروشگاه گوگل پلی ، می توانید برنامه هایی مانند هیچ چیز پیدا کنید که به معنای واقعی کلمه هیچ کاری انجام ندهد یا بازی وجود ندارد ، فقط از نوار بارگیری در طراحی سایت تشکیل شده است.
با فرض اینکه شما یک برنامه ایجاد کرده اید که به هدف مهمی در زندگی کاربر خدمت می کند ، می خواهید پیام مناسب و نام را برای برنامه در طراحی سایت انتخاب کنید. این اولین مواردی است که در مورد برنامه متوجه خواهید شد و اگر تازه برنامه خود را راه اندازی کرده اید ، مهم است که آن را از ابتدا در طراحی سایت دریافت کنید. بهینه سازی طراحی سایت بهینه سازی فروشگاه اپ قطعه ای مهم از تلاش های بازاریابی شما است.

انتخاب بهترین نام تجاری در طراحی سایت
برندها مانند مردم هستند؛ هر کدام داستان منحصر به فرد خود را دارند این که آیا این داستان ها خلاقانه یا معمولی هستند ، هیجان انگیز یا خسته کننده ، الهام بخش یا بی معنی هستند ، اغلب بستگی به نحوه گفتن آنها دارد. راه های زیادی برای گفتن داستان برند در طراحی سایت شما وجود دارد ، اما دعوت از مشتریان برای تجربه تجاری با داستان آن باعث می شود تا از جمعیت متمایز شود. این روند آزمایشی و خطا است اپ بر بهینه سازی لیست برنامه در فروشگاه گوگل پلی است.
یا فروشگاه برنامه در طراحی وب سایت تمرکز دارد اولین قدم برای بهینه سازی فروشگاه اپ انجام تحقیقات بازار هدف برای به دست آوردن ایده در مورد مخاطب هدف ، نیازها و رفتار آنها می باشد. پس از تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی خود ، یکی از مهمترین مواردی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید نام است. سعی کنید کلمات کلیدی را به نام برنامه نیز در طراحی سایت درج کنید. هر عنصر لیست برنامه در فروشگاه اپ روی بارگیری شما ، اعم از این فیلم ها است.

استراتژی طراحی سایت
در استراتژی های بازاریابی امروزی که پیوندهای عاطفی با مشتریان با ارزش تر می شوند و جائیکه بازخورد مشتری می تواند فوراً از طریق رسانه های اجتماعی صورت گیرد ، روند یک داستان تجاری می تواند به سرعت در طراحی سایت تغییر کند. بنابراین ، در عصر بازاریابی دیجیتال ، داستان برند و تجربه برند در کل غیر قابل تفکیک شکل گرفته است. از امروز صبح به این فکر کنید که چند نفر و چند مارک با آنها تعامل دارید. شما یک فنجان قهوه دریافت کردید.
به سرعت حساب های رسانه های اجتماعی خود را در طراحی سایت تهران بررسی کردید ، و با مراجعه به مغازه ها و عبور از اتومبیل های منتظر چراغ ها ، به مواردی که در معرض نمایش بود نگاه می کرد. قهوه خود را دوست داشتید ، یکی از برنامه های گوشی خود را حذف کردید ، جفت مشکی کفش موجود در فروشگاه توجه شما را به خود جلب کرد و از ماشین قابل تبدیل شگفت زده شدید. فقط در نیم ساعت ، آن مارک ها داستان های خود را ادامه دادند.

خدمات پرداخت در طراحی سایت
کسب کاربر فرایند دستیابی به کاربران جدید برای یک برنامه ، بازی ، طراحی سایت یا خدمات است. و کسب کاربر مخاطبان شما را از طریق فعالیتهای بازاریابی محور می سازد. این یک سفر بی پایان است زیرا همیشه کاربرانی وجود خواهند داشت که برنامه شما را بدون استفاده از آن بارگیری کنند و یا اینکه آنها بعد از مدتی استفاده از آن را متوقف کرده و آن را حذف کردند. بنابراین برای زنده نگه داشتن برنامه خود ، باید یک جریان دائمی از کاربران جدید و تازه در طراحی سایت داشته باشید.
و در تقابل با طراحی سایت شما بودند تصاویر و یا توضیحات برنامه تأثیر می گذارد با این حال ، به داده ها اعتماد کنید. با اجرای یک پلتفرم تجزیه و تحلیل برنامه تلفن همراه با کاربران خود در طراحی سایت آشنا شوید. تست ها را انجام داده و مجدداً تنظیم کنید زیرا می فهمید بهترین برنامه برای برنامه ، بازی یا مخاطبان برای طراحی سایت و بهینه سازی سایت شما مناسب است. امروز ، داستان نام تجاری داستانی نیست که در گذشته های دور گفته می شود.

استفاده از تجربیات مشتریان در طراحی سایت
همیشه داستانی بین مارک ها و مشتریان وجود دارد این انتخاب مارک ها است که به عنوان داستان های خود نوشته می شوند و یا تبدیل به یک داستان نویس خوب می شوند. تجربه کاربر به صورت خودجوش اتفاق می افتد و موفقیت برند در داستان پردازی ، تجزیه و تحلیل دقیق این تجربیات ، مدیریت آنها و بهبود هر چه بهتر در طراحی سایت آنهاست. طراحی تجربه کاربر دقیقاً همین کار را انجام می دهد. در حالی که بازاریابی بر بهبود بازاریابی محصولات یا خدمات متمرکز است.
طراحی تجربه به چگونگی استفاده بهتر از محصولات و خدمات می دهد بنابراین ، محصولات و خدمات با تجربه کاربری خوب ، بازاریابی خود را در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت انجام می دهند. هنگام طرح تجربه ، کاربر ، محصول ، مارک و تعامل آنها باید به طور عمیق مورد تجزیه و تحلیل در طراحی سایت قرار گیرد. آن را بصورت زنده و به صورت نمایش یک قسمت پخش می شود. ارائه این نمایش به روشی جذاب و جذاب برای مخاطب فعلی و کلیه مشتریان بالقوه است.

توسعه طراحی سایت
مهمترین قاعده داستان نویسی خوب زنده نگه داشتن توجه شنونده است. اطمینان حاصل کنید که تجربه طراحی سایت شما قادر به انجام چنین کاری است و به همین روش ادامه می یابد. اطمینان حاصل کنید که به روزرسانی های مربوط به محصول و خدمات شما مبتنی بر بازخورد کاربران شما است. باید در اولویت استراتژی بازاریابی برند در طراحی سایت قرار گیرد. در غیر این صورت ، از دست دادن بینندگان می تواند برگشت ناپذیر باشد.
تعداد نصب های پرداخت شده همچنان با رشد سریع تر از تعداد نصب ها ادامه خواهد یافت. نصب برنامه های غیر ارگانیک با نصب های نسبت داده شده ، سریعترین دسته در حال رشد است. کاهش اینستال نصب های ارگانیک در طراحی سایت ثابت بوده است و دستیابی به کاربر ارگانیک در مقیاس هرگز دشوار نبوده است. این فقط به ما نشان می دهد که خرید کاربر پرداخت شده چقدر مهم خواهد بود زیرا کشف برنامه شما به صورت ارگانیک در گوگل پلی است.
 
استراتژی بازاریابی طراحی سایت
با نصب های ارگانیکطراحی سایت بیمه در حال کاهش مداوم ، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی برنامه تلفن همراه شما در سال به خرید کاربر پرداخت می شود. اما قبل از شروع به دست آوردن کاربران از طریق تبلیغات پولی ، مراحلی وجود دارد که باید در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن طی کنید. ابتدا در مورد پیام برنامه خود تصمیم بگیرید. اگر پیام شما مشخص باشد ، مخاطبان ایده بهتری درباره برنامه شما درمورد این موضوع خواهند داشت. تحقیق و تهیه بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی موبایل است.
از مخاطبان مورد نظر خود تحقیق کنید تا تصور کنید که کاربر ایده آل در طراحی سایت شما کیست ، چرا او از این برنامه استفاده می کند و کجا آن را کشف کرد یا فروشگاه اپ در طراحی سایت بسیار دشوار است. این بدان معنی نیست که شما مجبورید هر درخواست کاربران خود را بدون قید و شرط پیاده سازی کنید. اما قطعاً به نظر ایده خوبی نمی رسد تغییری را ایجاد کنید که مورد تأیید اکثر مخاطبان طراحی سایت شما نباشد. با روند ، محتوا و طراحی بصری به روز باشید.

نتیجه گیری
به یاد داشته باشید ، هیچ پایان خوشی برای داستان برند شما وجود ندارد. مهمترین چیز این است که داستان را تا حد ممکن در طراحی سایت ادامه دهیم. ارسال برنامه در اپ استور را در طراحی سایت بهینه سازی کنید ، و برنامه را از نظر ارگانیکی آسان تر کنید. و نکته آخر اینکه از رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، در شبکه های رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید و کاربران خود را هر روز به روز کنید. استفاده از رسانه های اجتماعی راهی آزاد برای نمایش کار طراحی سایت شما برای مخاطبان گسترده است.


 10 
 : 02 مهر 1398,ساعت 21:18:30 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode
سئو و اهمیت آن پس از طراحی سایت

سئو چیست ؟ سئو به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است و به منظور بهبود عملکرد سایت انجام می گیرد و تلاش می شود با تطبیق فاکتورهای مورد نیاز با استاندارد های موتورهای جستجو، ترافیک سایت بیشتر شود سئو مجموعه فعالیت هایی ست که در طراحی سایت ، تولید محتوا و تعیین استراتژی های محتوایی انجام می دهیم تا رتبه ی طراحی وب سایت را بهبود بخشیم.

پیاده سازی سئو در
طراحی سایت
تغییرات مربوط به عکس ها
عکس ها جزئ جدانشدنی از طراحی سایت تهران ها هستند و طراحی سایت ها در کنار محتوای مناسب، عکس های جذاب و دیدنی به کار می برند و آن را با محتوای خود مرتبط می کنند در ادامه با چند ویژگی که باید برای سئوی عکس ها رعایت شود آشنا می شویم
1. استفاده از اندازه ی واقعی عکس ها : بعضی افراد تلاش می کنند با استفاده از کد های اچ تی ام ال به اندازه ی عکس ها دست ببرند توصیه می کنیم برای اینکه این کار تاثیر منفی بر سئوی شما نگذارد عکس ها را در اندازه واقعی خود به کار ببرید
2. یکی کردن عکس های کوچک و کم حجم : با این کار درخواست هایی که به سمت سرور می رود کاهش پیدا می کند و سرعت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن زیاد می شود شما با استفاده از کد های سی اس اس به راحتی می توانید این عکس ها را برش بزنید
3. بهینه سازی حجم عکس ها : گاهی عکس ها به دلیل حجم بالایی که دارند سرعت بارگذاری سایت تان را کاهش می دهند و این مساله روی سئوی طراحی سایت تاثیرمنفی می گذارد شما می توانید با کم کردن حجم عکس ها فضای کمتری اشغال کنید
استفاده از پارامترAlt چه اهمیتی بر سئوی سایت خواهد داشت ؟
برخی عکس ها به خوبی توسط موتورهای جستجوگر به نمایش در نمی آید به همین دلیل ممکن است کاربر تنها یک قسمت خالی را در طراحی سایت مشاهده کند هم برای بهبود سئو و هم برای مطلع کردن کاربر از محتوای قسمت خالی از تگ Alt و تایتل استفاده کنید.
حذف کلمات توقف چه اثری برای سئو سایت دارند ؟
کلمات توقف شامل کلماتی مانند ( از ) و (و) و (یا) هستند که این کلمات را از آدرس طراحی سایت خود حذف کنید تا به حالت ساده تبدیل شود البته اگر با آدرس قبلی خود لینک دریافت کرده اید بهتر است با استفاده از ریدایرکت این لینک ها را به آدرس اصلی طراحی سایت خود انتقال دهید.
تبادل لینک با سایت های دیگر چه اثری در سئوی طراحی سایت دارد ؟
تبادل لینک با سایت های دیگر یکی از مواردی ست که می تواند تاثیر زیادی در سئو داشته باشد و هنگام پیاده سازی سئو باید به آن توجه کرد البته باید با سایت هایی تبادل لینک کنید که در گوگل رتبه ی بهتری از طراحی سایت شما داشته باشند.

صفحه: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10