صفحه: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
 21 
 : 02 مرداد 1398,ساعت 21:00:07 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode
با اسکیما و کاربرد آن در طراحی سایت  آشنا شویم

روشی که پس از طراحی سایت برای شناساندن آن به موتور های جستجوگر استفاده می شود، اسکیما نام دارد در حقیقت با کمک اسکیما اطلاعاتی در مورد محتوا و هدف طراحی سایت در اختیار موتورهای جستجوگر قرار می گیرد تا بتوانند داده های سایت را سریع تر تجزیه و تحلیل کنند. آشنایی با عناصر کاربردی در طراحی سایت از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

علت توسعه ی اسکیما
وظیفه ی اصلی اکسیما، استاندارد سازی زبان نشانه گذاری است به گونه ای که موتور های جستجوگر آنها را درک کنند و موارد مهم مربوط به یک صفحه را دریابند در این روش اطلاعات مفید و ارزشمندی در کنار نتایج طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن شما به نمایش در می آید و باعث می شود شانس کلیک خوردن سایت تا 30 درصد افزایش یابد .
آیا همه ی طراحی سایت ها می توانند از اکسیما استفاده کنند ؟
کدهای اکسیما به روش اچ تی ام ال 5 نوشته می شود پس اگر سایت شما با کد های اکسیما هماهنگی داشته باشند، می توانید در طراحی سایت خود از این روش نشانه گذاری استفاده کنید این کد ها نیز مانند سایر کد ها در محتوای طراحی وب سایت قرار می گیرند و به جهت سهولت یافتن برای موتورهای جستجوگر مستقیما در اچ تی ام ال جای گذاری می شود به خاطر داشته باشید.
طراحی سایت تهران شما در هر زمینه ای که باشد، می توانید ازروش نشانه گذاری اکسیما برای توسعه ی آن استفاده کنید طراحی سایت های خبری و آموزشی و علمی و. . . هر کدام کد های مخصوص به خود را دارند که به این منظور بهینه سازی شده اند و شما می توانید با استفاده از این کد ها اطلاعات جانبی را در اختیار گوگل قرار دهید.
رابطه ی مهم اکسیما و سئوی طراحی سایت
اکسیما باعث می شود گوگل یا موتور های جستجوگر مطالب و محتوای سایت را بهتر درک کنند سئو نیز چنین چیزی را دنبال می کند از این رو می توان گفت فعالیت اکسیما در جهت بهبود سئوی طراحی سایت محسوب می شود فقط نکته ای که در این میان وجود دارد این است که اکسیما باعث بهتر ایندکس شدن صفحات می گردد و تاثیر مستقیمی روی رنکیگ شما نمی گذارد.
شاید استفاده از روش نشانه گذاری اکسیما رنک بالایی برای طراحی سایت شما به ارمغان نیاورد ولی رنک بهتری را برای سایت شما به وجود می اورد و در حقیقت باعث می شود طراحی سایت شما دیده شود و احتمال کلیک بر روی آن افزایش یابد از انجا که این روش نشانه گذاری توسط گوگل پذیرفته شده به هیچ وجه به عنوان سئوی کلاه سیاه محسوب نمی شود و کاملا قانونی در نظر گرفته می شود.

 22 
 : 02 مرداد 1398,ساعت 09:42:23 
نويسنده eh3an2010 - آخرين ارسال: توسط eh3an2010
ویرایشگر پست وردپرس در اختیار شما گذاشته شده و به شما این امکان را می دهد که تغییرات پست هایتان را به حالت قبلی برگردانید. بهتر است بدانید به این قابلیت ویرایشگر آسان گفته میشود.

بیشتر ما هنگام تغییر دادن یک پست دچار اشتباهاتی میشویم. گاهی اوقات آرزو میکنیم که کاش آنچه که قبل از ایجاد تغییرات نوشته بودیم را پاک نمیکردیم. ویرایشگر آسان این مشکل را با برگرداندن پست شما به زمانی که تغییرات اعمال نشده بودند حل میکند.

در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی با ویرایشگر پست، تغییرات طراحی سایت را به حالت قبلی خود برگردانید. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی ویرایشگر پست را در وردپرس مدیریت کنید.

در اینجا به سر تیتر های این مقاله نگاهی می اندازیم:

    ” ویرایشگر پست” در وردپرس چیست؟
    چرا باید از ویرایشگر پست استفاده کرد؟
    ویرایشگر پست چگونه تغییرات را در وردپرس به حالت قبلی خود باز میگرداند؟
    محدودیت های ویرایشگر پست در وردپرس.
    چگونه ویرایشگر قبلی را از وردپرس پاک کنیم؟
    چگونه ویرایشگر پست را در وردپرس غیر فعال کینم؟

“ ویرایشگر پست” در وردپرس چیست؟

ویرایشگر پست یکی از قابلیت های وردپرس است که به شما اجازه ی برگرداندن تغییرات اعمال شده در پست و برگه به حالت قبلی را میدهد.

برای هر پیش نویسی که روی آن کار می کنید، وردپرس یک نسخه ی موقت از آن را ذخیره میکند. این نوع ذخیره، ذخیره ی خودکار نام دارد.

وردپرس هر نسخه ای را که به صورت خودکار ذخیره میشود، هر 60 ثانیه بایگانی میکند. همچنین بطور خودکار نسخه های جدید را با قبلی جایگزین میکند.

قابلیت ذخیره ی خودکار به شما کمک می کند که محتوای پست و برگه را در صورت بروز هر گونه مشکلی قبل از ذخیره کردن محتوا بازیابی کنید. بعنوان مثال اگر مرورگر شما بطور ناگهانی متوقف شد یا رایانه ی شما هنگام نوشتن دچار اختلال شد، شما می توانید آخرین محتوای نوشته شده در پیش نویس خود را بازیابی کنید.

وردپرس همچنین ویرایشگر پست را هر بار که شما بر روی ذخیره، بروز رسانی، یا دکمه ی چاپ کلیک میکنید، ذخیره میکند.

برخلاف ذخیره ی خودکار، این اصلاحات به طور دائمی در پایگاه داده وردپرس ذخیره می شود.

 چرا باید از ویرایشگر پست استفاده کرد؟

تقریبا تمام کاربران طراحی سایت وردپرس می توانند از ویرایشگر پست استفاده کنند. نوشتن مطالب عالی نیازمند تدوین و ویرایشهای زیادی است. ویرایشگر پست این اجازه را به شما میدهد که روند کلی خود را ببینید و همچنین به شما دید کلی نسبت به نحوه ی تکامل پستتان را میدهد.

برای سایت های چند کاربره وردپرس، ویرایشگر پست به راحتی کار چندین نویسنده را مدیریت می کند. شما می توانید ببینید که چه کسی تغییرات در یک مقاله انجام داده است، چه تغییراتی انجام داده است، و غیره.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی بیاندازیم به این که چگونه میتوانیم با استفاده از ویرایشگر پست برگه ها و پست های وردپرس را بهتر کنیم.
ویرایشگر پست چگونه تغییرات را در وردپرس به حالت قبلی خود باز میگرداند؟

 وردپرس تعدادی از ویرایش های شما را در قسمت “سند” در صفحه ی ویرایش پست/برگه نمایش میدهد.

شما می توانید آن را در سمت راست صفحه ویرایشگر پست خود پیدا کنید. با کلیک بر روی «ویرایش»، شما را به بخش ویرایش پست می برد.

 

طراحی سایت

 
  بازیابی رمز مدیریت وردپرس

صفحه نمایش ویرایشگر پست طراحی سایت فروشگاهی شما آخرین نسخه پست را با یک اسکرول در بالا نشان خواهد داد. کشیدن دکمه در نوار پیمایش شما را به نسخه های قبلی پست می برد.

 

طراحی سایت

 

تغییرات ساخته شده در هر ویرایش در رنگ سبز و صورتی برجسته خواهد شد. در بالای صفحه، می توانید کاربری را که این تغییرات، زمان و سایر اطلاعات را ایجاد کرده است را ببینید.

وردپرس همچنین به شما اطلاع خواهد داد که یک ویرایش، ذخیره خودکار یا پیش نویس باشد.

 

طراحی سایت اسپیناس

 

به علاوه، شما می توانید جعبه را در بالای آن قرار دهید که می گوید: «هر دو نسخه را مقایسه کنید». با انجام این کار، دکمه پیمایشگر را به دو قسمت تقسیم می کند و می توانید هر دکمه را به یک ویرایش مجدد ببرید و تفاوت بین دو اصلاح دور را مقایسه کنید.

 

طراحی سایت اسپیناس
محدودیت های ویرایشگر پست در وردپرس

تمامی ویرایش های پست در دیتابیس وردپرس ذخیره میشوند که باعث نگرانی بسیاری از جهت پر شدن فضا و کند شدن سرعت وبسایت میشود.

اما این درست نیست.

وردپرس هنگام انجام تماسهای پایگاه داده در قسمت فرانت، اصلاحاتی را انجام می دهد. این فقط اصلاحاتی را در صفحه ویرایش پست دنبال می کند یا زمانی که شما در حال مرور نسخه های ویرایش هستید.

شما میتوانید ویرایش های وردپرس را کنترل و محدود کنید. با به شما دو راه را برای این کار نشان می دهیم که می توانید از هر کدام که تمایل دارید استفاده کنید.

    محدود سازی به وسیله ی نصب افزونه در وردپرس

 آسان ترین راه برای مدیریت ویرایش های وردپرس استفاده از افزونه ها میباشد. این روش به شما اجازه میدهد که ویرایش ها را در قسمت ادمین وردپرس انجام دهید.

اولین گام برای این کار نصب و فعال سازی افزونه ی “”WP Revisions control است.

بعد از فعال سازی، شما باید وارد بخش setting>writing شده و با پایین آوردن اسکرول صفحه وارد بخش WP Revisions control section شوید.

 
  طراحی سایت پرسش و پاسخ

طراحی سایت

 

در اینجا شما باید تعداد ویرایش هایی را که میخواهید برای یک پست بایگانی شود را وارد کرده و روی دکمه ی save changes کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شوند.

کنترل ویرایش WP اکنون نسخه های پست ذخیره شده در پایگاه داده وردپرس را محدود خواهد کرد.

    ویرایش مجدد وردپرس را به صورت دستی محدود کنید

 وردپرس این امکان را به شما میدهد که تعیین کنید چه تعداد از ویرایش های ذخیره شده را بایگانی کند.

کافی است کد زیر را در قسمت سورس کد سایتتان کپی کنید.

define( ‘WP_POST_REVISIONS’, 10 );

فراموش نکنید که عدد مورد نظر برای تعداد ویرایش ها را با عدد 10 جایگزین کنید.
چگونه ویرایشگر قبلی را از وردپرس پاک کنیم؟

اصلاحات پست قدیمی کاملا بی ضرر هستند و در اغلب موارد لازم نیست آنها را حذف کنید. با این حال، اگر شما یک وب سایت بسیار بزرگ با هزاران مقاله داشته باشید، پس از حذف اصلاح های پست قدیمی می توانید به اندازه های پشتیبان خود را کاهش دهید.

ابتدا باید پلاگین “WP-Optimize” را نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی، به صفحه WP-Optimize «پایگاه داده بروید و کادر کنار گزینه« پاک کردن تمام نسخه ارسال »را علامت بزنید.

طراحی سایت

 

اکنون بر روی دکمه «اجرای بهینه سازی» کلیک کنید تا همه ویرایشهای پست را حذف کنید. پس از اصلاحیه ها، می توانید افزونه را حذف کنید.
چگونه ویرایشگر پست را در وردپرس غیر فعال کینم؟

ما غیر فعال کردن ویرایشگر پست وردپرس را توصیه نمی کنیم. با این حال، برخی از کاربران ممکن است بخواهند ویرایش ها را برای کاهش اندازه پایگاه داده وردپرس خود غیرفعال کنند.

ساده ترین راه برای انجام این کار، نصب “Plugin Disable Post Revision” است.

بعد از فعال سازی به قسمت setting>writing رفته و نوع پستی را که میخواهید ویژگی ویرایشگر پست را برایش غیر فعال کنید را انتخاب کنید.

طراحی سایت

 

فراموش نکنید که دکمه Save Change را کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کند.

اگر نمی خواهید از افزونه استفاده کنید، می توانید همین کار را با اضافه کردن این کد به فایل wp-config.php خود انجام دهید.

                         ;()define ‘WP_POST_REVISIONS’, false

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه از ویرایشگر پست طراحی سایت وردپرس استفاده کنید تا تغییرات را لغو و نحوه مدیریت مجدد پست برای سایت های بزرگتر را بررسی کنید.

 23 
 : 29 تير 1398,ساعت 02:19:47 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
نکاتی درباره تجربه استفاده از وب سایت ضروری

طراحی رابط کاربری

UX شامل بسیاری از اصول طراحی از رنگ، خطوط به قرار دادن عنصر. اجازه دهید ما به این ملاحظات نگاه کنیم:
صفحه اصلی شما

صفحه اصلی وب سایت شما شامل تمام پیام های ابتدایی است که تماشاگران می توانند درک کنند. این به این معنی است که شما باید بر اساس آنچه که می خواهید اتفاق بیافتد تمرکز کنید.

برای اطمینان از UX بزرگ، به یاد داشته باشید نه برای قرار دادن همه چیز در صفحه اصلی. مردم از خواندن متن های طولانی متنفر هستند، بنابراین ممکن است کوتاه باشد. صفحه اصلی وب سایت شما باید خوانندگان خود را به آنچه در وب سایت است، هدایت کند.
در اینجا چند چیز وجود دارد: ·

برای اطمینان از طراحی صفحه اصلی، ممکن است بخواهید زیر را بخوانید:
جعبه ابزار طراح UX
نامحدود: 500000 + Wireframe & UX Templates، Kits UI & طراحی دارایی

navigation

یکی از چیزهایی که کاربران در وب سایت شما دنبال می کنند ناوبری است. این به بسیاری از راه های وب سایت شما کمک می کند:

یکی از چیزهایی که باید به یاد داشته باشید این است که هنگام طراحی مناطق ناوبری، هرگز نباید یک بازدیدکننده را اشتباه بگیرید. این بدان معنی است که شما همیشه باید در آیکون ها، متن ها و موقعیت های ناوبری خود را روشن کنید.

در اینجا چند راهنمایی دیگر وجود دارد:
استفاده از معماری اطلاعات

هنگام طراحی مناطق ناوبری، طراحان همیشه باید ساختار صفحات اضافه شده به وب سایت را برنامه ریزی کنند. در طراحی این ساختار، طراح باید با معماری اطلاعات شروع کند. این تکنیک بسیار مفید است، به ویژه که برنامه ریزی ناوگان چیزی نیست که شما فقط از آبی انتخاب کنید.

flat icons < br>

قرار دادن آیکون یک روش عالی برای اطمینان از ناوبری موثر است.

به همین دلیل استفاده از آیکون ها در ناوبری نیز توصیه می شود. با این وجود، با وجود این توصیه، شما هنوز هم باید چندین مورد را به یاد داشته باشید:

برای جزئیات بیشتر در مورد این، سعی کنید به خواندن: انتخاب آیکون کامل برای وب سایت شما .
خواندن سایت شما

دست کشیده شده -website

اگر یک چیز مهم باشد که هنگام طراحی وبسایت توجه داشته باشید، این متن بخش مهمی از طراحی است.

به همین دلیل است که خواندن بیشتر مطالب شما بسیار مهم است. در اینجا چند نکته وجود دارد:
طرح های سنگین متن No-no
هستند
به یاد داشته باشید که طول خط بهینه برای متون بدن فقط 50-60 کاراکتر در هر خط و نه بیش از 600-650 پیکسل عرض در هر ردیف است. این به این معنی است که هرگز متون طولانی و غیر ضروری را نباید اضافه کنید. فقط به نقطه دست یابید.
اندازه قلم را به اندازه کافی نگه دارید

من می دانم که این یک نکته کلیدی است، اما شما باید آن را به یاد داشته باشید. فونت ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا بتوانند آنها را بخوانند حتی بدون زوم کردن صفحه. به خاطر داشته باشید که شما برای انسان ها طراحی کرده اید، نه مورچه ها.

پیشنهاد میکنم حداقل از 16px استفاده کنید در متن های بدن، و به یاد داشته باشید، هیچ اسکریپت و یا فونت دستی نوشته شده در متون بدن! متن زیر 16 پیکسل و متون بدن که دارای دست نوشته یا فونت اسکریپت هستند، به سادگی قابل خواندن نیستند. به عنوان یک طراح وب، می خواهید محتوای خود را بخوانید، درست؟

کوچک متن
استفاده از Italics مناسب

Italics ارائه می شود تاکید خوبی بر روی محتوا است، اما متن خواندن را دشوار می سازد. به همین دلیل است که من پیشنهاد می کنم به جای استفاده از boldface بجنگید زیرا به راحتی متن مورد تاکید را آسان تر می کند. این بهتر است از این ، درست است؟ اگر کلمات لینک نیست را برجسته کنید
بله، تأکید می تواند بر متن شما تأکید داشته باشد، اما بازدید کننده گیج کننده است. در خواندن مقالات در وب، دیدن یک کلمه تحت تأثیر، یک لینک hyperlink را نشان می دهد. احتمالا کاربران بر روی آن کلمات متمرکز کلیک کرده و احساس می کنند که این کار را انجام می دهند چون لینک ها نیستند. شما نمی خواهید این اتفاق بیافتد.
نتیجه گیری

تجربه کاربر یک چیز واقعا دشوار است که باید در ذهن داشته باشید. اما من فکر می کنم بهترین راه برای درک مفاهیم UX، قرار دادن خود در کفش کاربر معمولی اینترنت است. هنگامی که شما آن را تسلط دادید، دانستن چیزی که می خواهید و چیزی که نمی خواهید، یک تکه کیک است.

و من می دانم که به زودی به آنجا خواهد رسید. نگه داشتن این نکات در ذهن شما یک راه عالی برای شروع است. موفق باشید!
src = "24.jpg

 24 
 : 29 تير 1398,ساعت 02:15:09 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
برای موفقیت کمپین آنلاین چه باید کارد

بازاریابی و بهینه سازی


امروزه بخشی از موفقیت کسب‌وکارها به کیفیت حضورشان در دنیای اینترنت بستگی دارد. این برای شرکت‌های کوچک و بزرگ که دارای خدمات و محصولات مختلفی هستند یکسان است. در واقع مهم‌ترین عاملی که همه به دنبال آن هستند: دسترسی به حداکثر سود با مصرف کمترین منابع است.

اما حضور در اینترنت فقط به معنای داشتن یک وب‌سایت نیست، بلکه نحوه ایجاد تعامل و حفظ ارتباط با مخاطب هدف و همینطور معرفی و برندینگ از مهم‌ترین گام‌های است که باید توسط کسب‌وکارها برداشته شود. روش کارآمدی که دستیابی به اهداف و مشتریان بالقوه را فراهم می‌سازد تبلیغات آنلاین است.

در ادامه ۸ نکته در جهت اجرای یک کمپین موفق تبلیغات آنلاین را بررسی خواهیم کرد.

انتظار شما از کمپین تبلیغاتی چیست؟
انتظار شما از اجرای کمپین تبلیغات آنلاین چیست؟ می‌خواهید تعداد اعضای خبرنامه افزایش یابد؟ فروش بیشتر را تجربه کنید؟ برندینگ داشته باشید یا هر هدف دیگری که مد‌نظر دارید را باید مشخص و تبلیغات خود را در رسیدن به این هدف متمرکز کنید.

بعد از مشخص شدن هدفتان از اجرای کمپین، باید متریک‌های را برای اندازه‌گیری میزان موفقیت و دستیابی به این اهداف در نظر داشته باشید.

marketing tips black friday

بازار هدف خود را بررسی کنید
ممکن است شما از انواع روش‌های تبلیغات آنلاین استفاده کنید، اما اگر بدون هدف و استراتژی عمل کنید، فقط کاربران را گیج و بودجه خود را هدر داده‌اید. بنابراین بازار هدف خود را بررسی و شخصیت مخاطبان مورد نظرتان را تعریف کنید. پس از تقسیم بندی آنها می‌توانید تبلیغات تاثیری‌گذاری داشته باشید.

یک بودجه را تنظیم کنید
اکنون که می‌دانید انتظار شما از کمپین تبلیغاتی چیست و بعد از اینکه بازار هدف خود را تعیین کردید، باید تمامی گام‌های بعدی را بر همین اساس تنظیم کنید. از بخش‌های مهم دیگری که باید به آن توجه کنید بودجه‌بندی وضعیت کمپین تبلیغاتی شما است. روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین را بررسی کنید و بهترین راهکار را انتخاب کنید، به دقت بررسی کنید که کدام رسانه‌ها بیشتر برای شما ضروری هستند و می‌خواهید بودجه خود را برای آن هزینه کنید.

وب‌سایت خود را آماده نگه دارید
ماموریت اصلی همه روش‌های تبلیغات آنلاین، اطلاع رسانی و هدایت کاربران به صفحه فرود مشخص شده است. به همین دلیل باید سایت خود را برای پذیرایی از کاربران ورودی آماده کنید. رعایت نکات تجربه کاربریدر کنار طراحی گرافیکی خوب و سرعت بارگذاری مناسب از جمله مواردی است که باید به آن اهیمت دهید.

دانستن اینکه چگونه می‌شود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل Conversion Rate  بیشتر بهینه سازی کرد می‌تواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد. تبدیل یا کانورژن Conversion در هر وب‌سایت به معنای هدف نهایی تلقی می‌شود و می‌تواند شامل فروش یک محصول، ارایه خدمات، عضویت در لیست خبرنامه و غیره باشد.





طراحی دکمه فراخوان مهم است
سعی کنید از کلماتی روشن برای دکمه‌های فراخوان استفاده کنید. برای مثال اگر قصد دارید یک کتاب را بصورت رایگان ارایه دهید به روشنی بنوسید “دریافت رایگان کتاب” و از کلماتی شبیه “دانلود”،”اشتراک” و “ارسال” استفاده نکنید.

marketing-strategy-article

بهینه‌سازی صفحه فرود:
صفحه فرود یکی از مهمترین المان‌های مهم تبلیغات کلیکی است که می‌تواند در موفقیت کمپین تعیین کننده باشد. در  بررسی مطالعاتی ما، مشخص شده که حدود ۷۰% کمپین‌های PPC به خاطر ایرادات درون صفحه فرودشان شکست می‌خورند.

دانستن اینکه چگونه می‌شود صفحه فرود را برای دریافت نرخ تبدیل (Conversion Rate) بیشتر بهینه سازی کرد می‌تواند در ارزیابی و نتیجه نهایی کمپین شما تاثیر گذار باشد.

 

برای هر کمپین تبلیغاتی، بنرهای منحصربه‌فرد طراحی کنید:
همیشه در نظر داشته باشید که در حال حاضر مخاطبان شما می‌خواهند که از آخرین محصولات و خدمات شما مطلع باشند. این مورد فقط به فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود؛ بلکه در تبلیغات کلیکی هم لازم است که با آغاز هر کمپین جدید، یک ایده و تصویر جدید به مخاطبان خود نشان دهید. هیچ وقت فروش‌های ویژه خود را دست کم نگیرید؛ زیرا ایده‌های ساده‌ای برای تبلیغات هستند که به راحتی روی نرخ تبدیل شما تاثیر مثبت چشمگیری می‌گذارند.



آنالیز را فراموش نکنید!
درواقع جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها به شما کمک می‌کند تا بدانید چه چیزی انتشار دهید و چگونه مسیر پیش رو را برنامه ریزی کنید. من پیشنهاد دو مقاله زیر که به صورت کامل به این مباحث اختصاص یافته است را بررسی و در زمینه آنالیز انواع کمپین‌های تبلیغاتی بکار ببرید.


 25 
 : 29 تير 1398,ساعت 02:09:53 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
طراحی چیدمان شبکه برای طراحی وب سایت پاسخگو
آموزش طراحی سایت


طراحی پاسخگو، فرآیند تنظیم طرح است به طوری که تمام اطلاعات مهم را در یک روش قابل خواندن در هر نوع دستگاه یا صفحه نمایش ارائه می دهد.
اکثر طراحان یک طرح شبکه مایع را انتخاب می کنند، زیرا ساده تر از طرح بندی های مبتنی بر شبکه در انواع دستگاه ها، طراحی شده است.
جعبه ابزار طراح شما
نامحدود دانلود: 500،000+ قالب های وب، مجموعه آیکون ها، تم ها و آژانس های طراحی

مهم است بدانیم معنای شبکه های سیال قبل از شروع به فکر کردن در مورد طرح ها اهمیت دارد. توضیح بهتر از تعریف ارائه شده توسط ویکی پدیا در مایع نیست.

سیال یک ماده است که به طور مستمر تحت جریان استرس برشی اعمال می شود - Wikipedia

بنابراین، با توضیح تعریف بالا در شرایط عملی ساده، چیزها را روشن می کنم. در طراحی وب، مایع طراحی یا طرح ماست و استرس برش اندازه صفحه یا دستگاه کاربر خواهد بود. صرف نظر از اینکه دستگاه یا اندازه صفحه نمایش، اجزای طراحی سیال در جریان هستند و با محیط کاربر سازگار می شوند.
اهمیت شبکه های مایع

در شبکه های انطباق، ابعاد مبتنی بر پیکسل را تعریف می کنیم. از این رو باید عرض و ارتفاع را به صورت دستی در نمایشگرهای دستگاه خاص تنظیم کنیم. از آنجا که شبکه های سیال به طور طبیعی در ابعاد کانتینر اصلی خود جریان می یابند، تنظیمات محدودی برای اندازه ها و دستگاه های مختلف روی صفحه مورد نیاز است.

دستگاه های موبایل کوچکتر می شوند و مردم ترجیح می دهند از آنها در کار شخصی خود استفاده کنند. از سوی دیگر، مانیتورهای رومیزی با وضوح بیشتر در حال افزایش هستند. بنابراین ما نمی توانیم برای طراحی های پاسخگو طراحی کنیم.

مزیت شبکه سیگنال اینست که ما می توانیم حداکثر عرض را تنظیم کنیم و با توجه به محاسبات درصد بر روی صفحه نمایش بزرگتر کار خواهیم کرد.
چگونه شبکه های مایع کار می کنند

ما در طراحی داخلی شبکه های ثابت با سیستم 960px طراحی کردیم. سپس طرح با استفاده از اندازه های مختلف پیکسل در اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار شد. همه چیز در مورد طرح طرح مبتنی بر پیکسل بود. اکنون زمان برای ایجاد طرح های مبتنی بر درصد است که به عنوان طرح های مایع شناخته می شوند.

در شبکه های مایع ما یک طرح حداکثر طرح را برای طراحی تعریف می کنیم. شبکه به تعداد مشخصی از ستونها تقسیم شده است تا طرح را تمیز و راحت اداره کند. سپس هر عنصر را با عرض و ارتفاع متناسب به جای ابعاد مبتنی بر پیکسل طراحی می کنیم.

بنابراین هر زمان که اندازه دستگاه یا صفحه نمایش تغییر می شود، عناصر عرض و ارتفاع خود را با نسبت های مشخص شده به ظرفیت اصلی آنها تنظیم می کنند.

قبل از اینکه ما به شبکه های مایع عمیق بکشیم، بیایید نگاهی به برخی طرح های مایع سرد برای بدست آوردن ایده هایی در مورد چگونگی کارکرد طرح های مایع.
کارتریج آلوده

fluid_grid_sample1

 26 
 : 27 تير 1398,ساعت 22:36:10 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode

المان های غلط برای طراحی سایت  چیست

وقتی پای طراحی سایت برای شروع یک کسب و کار جدید به میان می آید همه به فکر این هستند که استفاده از چه مواردی می تواند برای زیبایی و رونق سایت آنها مفید باشد عکس این موضوع نیز صادق است باید به بررسی این نکته بپردازیم که کدام عوامل باعث از رونق افتادن سایت خواهد شد یا به زبان ساده تر از چه مواری در طراحی سایت خود کمتر استفاده کنیم تا سایت ما محبوبیت بیشتری نزد کاربران داشته باشد. طراحی اپلیکیشن از بهترین خدمات وب سایت سایتکد می باشد که مشتری های عزیز با خیالی راحت می توانند پروژه خود را به شرکت نونگار واگذار نمایند.

موارد آزار دهنده برای کاربران در طراحی سایت
•اول این که در طراحی سایت خود از استفاده از فونت های خیلی بزرگ و فونت های خیلی کوچک پرهیز کنید تعادل را رعایت کنید و فونت سایت خود را در حالت نرمال نگه دارید و هوای چشمان خواننده سایت خود را داشته باشید.
•دوم اینکه ترجیحا از موسیقی پیش زمینه استفاده نکنید این تجربه شخصی من است که اخیرا برای خرید اینترنتی به سایتی مراجعه کردم که با هر با کلیک و بازشدن صفحه جدید یک موسیقی عجیب به سبک راک شنیده می شد اگرطراحی سایت شما مربوط به فروش لوازم موسیقی دانلود موزیک و است موسیقی مناسب انتخاب کنید و جلوه های بصری آن را افزایش دهید شاید همه حوصله شنیدن یک موزیک تکراری را در هنگام بررسی طراحی سایت تهران شما نداشته باشند و آن را ترک کنند و هیچگاه بازنگردند.
•مورد سوم از این لیست سیاه پنجره های تبلیغات است تا حد امکان پنجره های ظاهر شونده ی تبلیغات را کم کنید تا حوصله مخاطب سر نرود کاری کنید با یکی دو کلیک به مطالب مورد نظرش دست پیدا کند به این صورت نام طراحی وب سایت شما به جهت سهل الوصول بودن مطالب در خاطرش می ماند و برای جست و جو های بعدی حتما به طراحی سایت شما سر خواهد زد .هیچ گاه سعی نکنید بازدید کنندگان سایت خود را مجبور به خواندن موضوعی کنید بلکه باید آنها را متقاعد کنید که این مطلب برایشان مفید است پس رزش خواندن دارد.
سخن پایانی
باید به خاطر داشت که طراحی سایت باید معرف خدمت یا محصول ارایه شده یا حاوی پیامی آموزنده باشد نه اینکه سطح مهارت خود در برنامه نویسی را به رخ دیگران بکشیم احتمالا با خواندن موارد بالا در حال مرور لیست سیاه خود هستید حتما در مواجه با برخی طراحی وب سایت ها به المان هایی رسیده اید که شما را کلافه کرد و حوصله تان را سر برده است توجه به این نکته از آن جهت اهمیت دارد که به همان اندازه که رعایت ادب اجتماعی در جامعه مهم است، به همان اندازه نیز در طراحی سایت و فضای مجازی ارزشمند و قابل توجه می باشد.

 27 
 : 23 تير 1398,ساعت 22:33:29 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode
تاثیر رنگ های سرد و گرم در طراحی سایت

طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران رنگ ها بسیار قدرتمند هستتند چرا که نه تنها بر روی عواطف و احساسات آدم ها تاثیر می گذارد بلکه بر روی رفتار های آنان نیز میتواند اثر مثبت یا منفی ایجاد کند علم روانشناسی رنگ ها می تواند به تقویت برندتان اثر بگذارد فروشتان را افزایش دهد یا حتی بازدید کنندگان را به صفحات خاص طراحی سایت هدایت کنند.

تاثیر فرهنگ بر طراحی سایت
در نتیجه شما باید با توجه به محتوی و عملکرد صنف کاریتان به طراحی سایت بپردازید اگر چه رنگ ها در فرهنگ های مختلف معنی و مفهوم متفاوتی را دارند اما تاثیر آن ها در 90 ثانیه اول برای بازدید کنندگان تاثیر بسزایی بر روی فروش خود دارند.
•   رنگ های گرم عبارت اند از : قرمز، نارنجی، زرد
•   رنگ های سرد عبارت اند از: آبی سبز بنفش
کاربرد رنگ های گرم و سرد در طراحی سایت
استفاده از طیف رنگی گرم باعث کوچکتر جلوه دادن فضا می شود و از یه طرفی حس راحتی به بیننده می دهد و باعث فعال شدن عکس العمل های مغزی می شود و به بیننده حس هیجان عشق و در بعضی مواقع عصبانیت دست می دهد. این را به خاطر بسپارید که استفاده بیش از حد رنگ های گرم باعث اذیت شدن چشم می شود و اثر بدی بر روی بیننده می گذارد.
رنگ های سرد حس امنیت و آرامش را به بیننده می دهد و بر خلاف رنگ های گرم باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می شود پس برای حل این مشکل این رنگ ها را همراه رنگ های خنثی(سفید مشکی) به کار برد.رنگ های سرد معمولا رنگ های آرام بخشی هستند. برای مثال برای طراحی سایت های سرگرمی از رنگ نارنجی برای بیمه از آبی برای سایت های ارائه خدمات به بانوان از صورتی برای طراحی سایت های گردشگری از سبز و برای سایت های مهدسی از پس زمینه سفید استفاده کرد .این ها همه مثال هایی برای خصوصیت رنگ ها بود .
روانشناسی رنگ ها و طراحی سایت
اما اگر یک طراحی سایت با چند موضوعی داشتید می توانید برای هر بخش با توجه به خصوصیت افراد و سلایق از آن استفاده کنید. چنانچه برای طراحی سایت تازه شروع به کار کرده اید و نمیدانید که چه رنگی را انتخاب کنید ما به شما آبی را پیشنهاد می کنیم در علم روانشناسی آبی معانی مختلفی از جمله آرامش صلح اعتماد امنیت را دارد.
تجربه نشان داده که اکثر افراد به طور نا خوداگاه به طراحی سایت هایی که از رنگ آبی استفاده نموده اند اعتماد بیش تری دارند و همچنین متن های آبی را بیشتر به خاطر میسپارند البته قابل ذکر است که تعادل را در استفاده از این رنگ رعایت کنید چراکه استفاده بیش از حد آن باعث سردی و بی روحی سایتتان می شود. نکاتی برای بالا بردن بازدید طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

 28 
 : 23 تير 1398,ساعت 15:23:24 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
چگونه در ۱۵ دقیقه یک سایت واکنشگرا طراحی کنیم


در این آموزش CSS و HTML5 سریع نحوه ایجاد وب سایت پاسخگو باشید. هر دو نسخه ویدئویی و متن در دسترس هستند.
جعبه ابزار طراح شما
نامحدود دانلود: 500،000+ قالب وب، مجموعه آیکون، تم ها و طراحی دارایی

ما وعده داده بودیم که فقط 15 دقیقه طول بکشد تا یک وبسایت پاسخگو ایجاد کنیم و ما به کلمه ی ما احتیاج داریم. ما با ایجاد یک وب سایت ساده یک صفحه شروع خواهیم کرد.

طراحی وب پاسخگو چیست؟

اگر به این اصطلاح نسبتا جدید هستید، ما مواد خواندن کامل برای شما داریم!
هدف ما
در پایان این آموزش CSS پاسخگو شما با چیزی شبیه به صفحه بالا خواهید شد. این یک طراحی بسیار ساده است، اما در حال حاضر این فریب را انجام می دهد. این تصویر نسبتا آسان است، همانطور که در بالا دیده شد، اما هدف اصلی این است که آن را پاسخگو باشیم. برای ایجاد وب سایت پاسخ بر اساس اندازه اندازه صفحه دستگاه شما.

سعی کنید نسخه ی نمایشی را بر روی گوشی هوشمند خود باز کنید و این را ببینید:

iphone-screenshot-responsive

این همان چیزی است که بنیاد میتواند همراه با چندین چارچوب دیگر که بر روی ایجاد وبسایتهای پاسخگو برای دستگاههای تلفن همراه تمرکز دارد، انجام شود.

شما تمام فایل ها، از جمله تصاویر، را در لینک دانلود زیر پیدا خواهید کرد.

قبل از رفتن، بستر Web Framework را دانلود کنید و آن را به یک پوشه ای که تمامی فایل های خود را برای این آموزش در آن قرار دارید را بردارید. این باید مانند این باشد:


با استفاده از ویرایشگر متن مورد علاقه خود، یک فایل با نام index.html ایجاد کنید و سپس در ابتدای فایل زیر را اضافه کنید:

به بنیاد خوش آمدید

کد بالا این است که در آن ما مقابله با بد اینترنت اکسپلورر. همچنین جایی است که ما به شیوه های مختلفی نیاز داریم که لازم است همه چیز را پاسخگو و در دستگاه های تلفن همراه اجرا کنیم. با بنیاد می آید سپس کد زیر را تایپ کنید:

ما قبلا توضیح دادیم که این "ردیفها" و "دوازده ستون" بالا هستند.

نکته: اگر برای شما روشن نیست که چرا باید نوار کناری و بدن را با "12 ستون" بسته کنیم، می توانید آن را پاک کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد!

ما هنوز سبک های سبک را اضافه نکرده ایم، اما شما می توانید ببینید که چگونه با هدف ما در ارتباط است. من خیلی از طراح نیستم، اما ما بهترین ها را برای ایجاد این نگاه شگفت آور خواهیم کرد.
صبر کن صبر کن صبر کن! این نوار ناوبری چیست؟ بپرسید؟ همانطور که قبلا ذکر شد، این یکی از زیبایی های بنیاد است. این مستندات گسترده ای است که به شما نحوه استفاده درست از فرم ها، ناوبری، دکمه ها، شبکه ها، CSS و سایر عناصر تحت پوشش بنیاد را آموزش خواهد داد.

همه چیز اساسا در حال حاضر انجام می شود، همه ما باید انجام دهیم اضافه کردن برخی از تصاویر و پاراگراف و طراحی کل چیز. اگر شما این آموزش را دنبال کرده اید، اکنون شما در حال حاضر اولین صفحه پاسخگو خود را ایجاد کرده اید!

مرحله 3: افزودن محتوا به وب سایت

این مرحله لازم است تا ببینید که چگونه صفحه وب در شکوه کامل آن ظاهر خواهد شد. کپی برخی از Lorem Ipsum و آن را بر روی دیسک "body" خود قرار دهید و سپس تصاویر را با استفاده از برچسب وارد کنید، سپس شما در راه تبدیل شدن به یک ستاره فوقالعاده هستید!
اگر شما به عقب برگردید و نسخه آزمایشی را بررسی کنید، ممکن است متوجه شوید که پس زمینه دقیقا سفید نیست، اما با یک الگوی ظریف یکی را انتخاب کنید در SubtlePatterns و برای خودتان که بهترین کار را انجام دهید، را انتخاب کنید.
مرحله 4: مرحله 4 وجود ندارد

خوب، در واقع یک مرحله 4 وجود دارد. چیز بعدی که شما باید انجام دهید این است که فایل هایی را که دانلود کرده اید مطالعه کنید و از ایجاد صفحه وب پاسخگو خود را از ابتدا .

بسیاری از ابزارهای دیگر شما می توانید از بنیاد استفاده کنید، اما این ایده اساسا یکسان است. فراموش نکنید که مستندات را بررسی کنید!
چگونه یک وب سایت پاسخگو ویدئویی ایجاد کنید

در حال حاضر اگر شما به دنبال یک ویدیو هستید و شما آماده ساخت یک طراحی وب پاسخگو با HTML5 و CSS3 هستید، شما در جای مناسب قرار می گیرید. فقط فایلهای منبع را دانلود کنید، نسخه ی نمایشی را مشاهده کنید و روی ویدیوی بازی کلیک کنید - اجازه دهید یک وبسایت پاسخگو ایجاد کنیم!

 29 
 : 23 تير 1398,ساعت 15:18:30 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند

طراحی وب سایت

این عمدتا اتفاق می افتد به این دلیل که مشتریان اغلب ایده اشتباهی از آنچه باید انجام شود فکر می کنند "هر کسی می تواند یک وب سایت را طراحی کند."
به نظر آنها، سایت همان چیزی است که ابتدا در  فتوشاپ  باز کرده اید و چیزی را طراحی می کند، سپس سه خط کد را وارد می کند و شما یک وب سایت را ایجاد کرده اید. همه ما می دانیم که واقعیت کاملا متفاوت است، اما تا زمانی که ما این را به مشتریان خود توضیح ندهیم، آنها ما را درک نمی کنند. بهتر است موارد زیر را برای مشتری خود مشخص کنید. این حاصل سالها تجربه من با مشتریان است

1. شما یک هنرمند هستید، نه یک کارگر
خوب است که با این یکی شروع شود. از ابتدا به آنها توضیح دهید که کاری که شما انجام می دهید، کاری خلاقانه است. به آنها بگویید طراحان نیاز به استعداد، مهارت و تجربه دارند تا بتوانند محصولات با کیفیت بالا را ارائه کنند. طراحان/هنرمندان مانند هر نوع   متخصص دیگر می دانند که چگونه کار خود را انجام دهند. هیچ کس به پزشکان نمی گوید که چگونه شغل خود را انجام دهند و این بدین خاطر است که مردم می دانند که دکترشان خیلی بیشتر از سلامت آنها می داند. باید با بین طراحان و مشتری همین رفتار باشد. فقط به این دلیل که مشتریان می دانند که آبی و قرمز بنفش  را تفکیک کنند،از آنها کارشناس  نمی سازد.
به مشتریان خود بگویید که بدون در نظر گرفتن آنچه که می دانید و تجربه دارید، طراحی آسان نیست. به آنها توضیح دهید که حتی اگر بازخوردشان را می پذیرید شما متخصص هستید و تنها کاری که فکر می کنید برای محصول نهایی بهتر است انجام می دهید، حتی اگر آنها با شما مخالف باشند . این اغلب با طراحان مستقل اتفاق می افتد. مشتریان فکر می کنند که به دلیل اینکه شما یک طراح آزاد هستید و دفتر یا کار 9-5 از شنبه تا جمعه ندارید، شما حرفه ای نیستید.  به مشتری خود بگویید که ساعت های که کار می کنید مثل همه افراد دیگر و اجازه ندارند مثلا در ساعت 10:30 با شما تماس بگیرند تا یک یک تنظیم نهایی کوچک را قبل از اینکه آگهی ها صبح روز بعد  به چاپ برسد  برای شما ارسال کنند. با تنظیم این مرزها مشتریان نیز محتاط تر خواهند .
2. شما متخصص هستید، نه آنها

شما متخصص هستید نه آنها من به شما این را می گویم چون بارها شده است که یک مشتری به من تلفن کرده و به من گفته است که چگونه کار خود را انجام دهم. شما بهتر از آنچه فکر می کنید وب را می شناسید و نباید شک داشته باشید.
آنها نباید در مورد رسانه های اجتماعی، قابلیت استفاده و طراحی به شما درس بدهند، زیرا شما قبلا آنها را می دانید و احتمالا او آنها را بهتر از شما نمی داند.  بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط به این دلیل است که می دانند چگونه Illustrator را باز کنند یا یک کارت دعوت عروسی در مایکروسافت ورد ایجاد کنند  طراح  هستند. اما مراقب باشید که چطور به این افراد بگویید دست بردارند با آرامش و توضیح.
حالا چگونه می توانید مشتریان خود را مدیریت کنید بستگی به موارد زیادی دارد که نمی توانم همه را به شما بگویم  و چگونه این ها را به درستی برایشان توضیح دهید، اما در اینجا چند ایده وجود دارد:

سعی کنید همه دلایل تصمیمات اصلی خود را توضیح دهید. با شنیدن اینکه شما چیزی را با هدف روشن انجام دادید متوجه خواهید شد .
نمایش داده یا آمار برای حمایت از چیزی که شما می گویید بسیار قدرتمند است.  مشتریان به راه حل شما اعتقاد دارند، اگر نمونه و آمار را  ببینند.
شما می توانید از کتاب ها، قوانین طراحی و اصول، و یا حتی بحث های دانشگاهی یا از فایل ها استفاده کنید تا نشان دهد که کارهایی که انجام می دهید، استاندارد صنعت است.
قدرت مثال بسیار مفید است اگر شما می دانید که چگونه از آن استفاده کنید؛ به مشتریان خود سایر وب سایت های مهم را  که استفاده از تکنیک یا اصول مشابه نشان می دهند آگاه سازید.
 
 3. بازخورد ها در نظر گرفته شده است، اعمال نظر مجاز نیست
 بازخورد باید همیشه پذیرفته و در نظر گرفته شود، زیرا ممکن است دیگران ایده های بهتر داشته باشند. آنها ممکن است برخی ایده هایی داشته باشند که نتایج نهایی را بهبود می بخشد.
تفاوت بین بازخورد و اعمال نظر وجود دارد. اگر یک مشتری شروع به ارائه راهنمایی ها و ایده های در مورد چگونگی انجام هر کاری می کند، باید او را متوقف کنید و توضیح دهید که می دانید چه کاری انجام می دهید.به او این واقعیت را اطمینان دهید که نتیجه نهایی بهتر از آن چیزی است که او میخواهد، زیرا شما متخصص هستید، همانطور که در بالا ذکر شد.

4. ارتباط بسیار مهم است

بسیار مهم است که رابطه خوبی با مشتری خود در طول پروژه داشته باشید و همچنین پس از آن. بنابراین سعی کنید ارتباط نزدیک با مشتری را در حالی که با هم کار می کنید، حفظ کنید. این نیز مهم است زیرا تنها راهی است که شما می توانید دریابید که مشتری چه فکر و خواسته ای از شما را دارد.
بسیاری از مشتریان تمایل دارند  در پروژه هایشان دخیل باشند، چرا که بسیاری از طراحان سعی می کنند از آن دور بمانند و تنها در تاریخ تحویل پروژه خود را نشان می دهند، هزینه می گیرند و  می روند. این به احتمال زیاد رابطه شما را  متوقف می کند و مشتری هرگز برای کار بیشتر به شما باز نخواهد گشت. اگر کمی مشتری را درگیر کنید، او احساس خواهد کرد که او بخشی از پروژه است و او کسی است که تصمیمی می گیرد - هرچند ما می دانیم که چنین نیست.
5. وب چاپ نمی شود

یک تصور اشتباه عمومی وجود دارد که وب و چاپ بسیار مشابه هستند. خوب، آنها نمی دانند ولی ما می دانیم، اما چگونه این را به مشتریان خود توضیح دهیم؟ آنها ممکن است یک وبسایت را مانند یک بروشور تصور کنند - در حالی که اینطور نیست. مهم است زمان را بپذیریم و به مشتریان خود توضیح دهیم که وب بسیار متفاوت از چاپ است و قوانین مختلفی وجود دارد.  لازم نیست که آنها یک کتاب طراحی کامل بخوانند، فقط برخی از اصول اساسی را توضیح دهید و نمونه هایی را ارائه دهید .
6. "یک تغییر نهایی کوچک" وجود ندارد

اگر حتی کوچکترین تجربه ای دارید، این نقل قول را شنیده اید. یکی دیگر از مشکلات این است که معمولا در آخرین لحظه قبل از مهلت تحویل یک درخواست و بر تمامی فرآیندها تاثیر می گذارد، از جمله   مهلت تحویل شما. حتی فرآیند ساده تغییر رنگ ممکن است پیچیده باشد، زیرا شما باید به عقب برگردید و فایلهای مجدد را استخراج کنید، شیوهنامه را تغییر دهید و حتی تغییرات طراحی عمومی را برای تکمیل مجموعه جدید رنگها انجام دهید. 
به نظر من یکی از مهم ترین مقررات مورد نیاز در قرارداد شما، بند تحویل است. به طور کامل به مشتری توضیح دهید که برای هر تغییر از یک نقطه در زمان، او مجبور است که بیشتر پرداخت کند. آنها را یک یا دو تجدید نظر (بسته به اندازه پروژه) آزاد بگذارید و از آن پس هزینه را بپردازید.
7. تعیین معیارهای معقول

ما می دانیم که تمام مشتریان محصول را به سرعت هرچه ممکن می خواهند، اما برخی از مشتریان نمی توانند زمان را برای حتی یک وب سایت ساده  تعیین کنند . به آنها توضیح دهید که یک وب سایت را نمی توان در دو روز طراحی، توسعه داده و مستقر کرد. بهتر است از این مشتریان اجتناب کنید از کار برای آنها پولی دریافت نمی کنید و یا پول کمتری دریافت می کنید . سعی کنید زمان تحویل را بیشتر از براورد تعیین کنید. یکی از چیزهای خوب در مورد این تنظیم  مهلت این است که مشتریان همیشه خوشحال خواهند شد که محصول را پیش زمان  انتظار دریافت کنند.
8. قرارداد فقط برای سرگرمی نیست

ما قرارداد و رابطه طراح - مشتری را بازی نمی دانیم. این یک کسب و کار جدی است و به قراردادی که با مشتری امضا می کنید باید احترام  بگذارید. مهم است که یک قرارداد قوی داشته باشید. علاوه بر این، از ابتدا به مشتری بگویید که قرارداد مهم است و شما می خواهید آن را مورد احترام قرار دهید. او واقعا احساس خوبی در مورد شما خواهد داشت و خواهد دید که شما در مورد آنچه که انجام می دهید جدی و حرفه ای هستید.


 30 
 : 23 تير 1398,ساعت 15:12:07 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
تفاوت UI و طراحی UX چیست؟

طراحی رابط کاربری


تعریف UI و UX کاملا آسان است. رابط کاربر یا رابط کاربر بصری طراحی طراحی شده است. این چیزی است که شما در فتوشاپ یا Illustrator انجام می دهید. از طرف دیگر UX یا تجربه کاربر چیزی است که شما در خارج انجام می دهید. چگونه کاربران خود را در مورد محصول احساس می کنید؟ چگونه آنها را در هنگام استفاده از محصول احساس می کنید؟ آیا آنها خوشحال هستند؟ خشمگین؟ رضایت؟

راه دیگری برای قرار دادن آن طراحی UX فرایندی است که رضایت و وفاداری مشتری را افزایش می دهد. این کار را می توان با بهبود قابلیت استفاده، لذت و سهولت استفاده انجام داد که مشتری با محصول ارتباط برقرار می کند.
جعبه ابزار طراح UX
نامحدود دریافت شده: 500،000 + Wireframe & UX Templates، Kits UI & Assets Design

بنابراین، کار طراح UX همچنین شامل داشتن یک بازاریاب است، زیرا او توسعه و بهبود کیفیت را که مشتری و صاحب کسب و کار را برآورده می کند.

طراحی رابط کاربری از سوی دیگر، شبیه به طراحی گرافیکی است، اما گاهی اوقات به طراحی نام تجاری و حتی توسعه ی جلو پایان می یابد. این مسئول انتقال قدرت و دارایی های بصری برند به یک رابط کاربری محصول است تا تجربه کاربر را بسیار بهتر کند.
متافور کچاپ

بهترین روش برای نشان دادن تفاوت UX و UI با استفاده از استعاره سکته قلبی است.

چند سال پیش یک شرکت کچاپ وجود داشت که یک بطری زیبا برای سس کچاپ طراحی کرد. آن را به یک پایین گسترده با گردن ضخیم و باریک بود. این طراحی شده است که همیشه در داخل یخچال قرار داده شود. با این حال، زمانی که کچاپ کمی در بطری وجود دارد، شما باید بطری را بچرخانید تا سس را از بطری بیرون بیاورید تا این روند برای کاربر کمی تلخ شود.
شرکت کچاپ درباره این موضوع یاد گرفت و آنها بطری را دوباره طراحی کردند. بطری جدید دارای یک عدد بزرگتر است که شما را قادر می سازد تا آن را به سمت بالا بدون سر و صدا بچرخانید. بنابراین هنگامی که کچاپ کمی در بطری باقی میماند، همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که آن را به سمت بالا و پایین بیاورید و زمانی که به آن نیاز دارید، آسانتر است که کچاپ را از بطری بردارید. کاربران در مورد آن خوشحال بودند.

طراحی جدید نه تنها مشکل را حل کرد، بلکه تجربه کاربر را بهبود بخشید، چرا که باعث وفاداری به محصول شده است. از لحاظ زیبایی شناسی یا UI، طراحی جدید زیباتر و مفید تر به نظر می رسید. نتیجه گیری
هر دو UX و UI با یکدیگر همبستگی پیدا کرده و با هم تداخل دارند. نمیتوان بدون یک دیگر وجود داشته باشد. علاوه بر این، آنها هرگز نباید خودشان را اجرا کنند، بلکه باید به منظور دستیابی به موفقیت در طراحی شما هماهنگ شوند. src = "0.jpg

صفحه: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10