صفحه: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
 31 
 : 16 تير 1398,ساعت 00:25:08 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
بازاریابی ویدیویی راه حلی برای توسعه شرکت های نوپا

بازاریابی و بهینه سازی

قدرت ویدیو غیرقابل چشم‌پوشی است و امروزه به عنوان محتوایی مطرح می‌گردد که بیشترین میزان تعامل را ایجاد می‌کند. هزینه‌های تبلیغات ویدیویی، آنقدر مناسب است که مقرون به صرفه به حساب می‌آید. راهکارهای بسیاری وجود دارد تا کسب‌وکارها بتوانند بواسطه ویدیو روی رشد خود تاثیر مثبت بگذارند. در ادامه ۵ راهکار را عنوان می‌کنیم که در زیرشاخه بازاریابی ویدیویی قرار می‌گیرند:

۱- قرار دادن ویدیو در صفحه فرود:
تحقیقات و بررسی‌ها روی صفحات فرود مختلف، نشان داده که میزان نرخ تبدیل صفحات فرودی که در آنها ویدیو به کار رفته، حدود ۸۰٪ بیشتر از صفحات فرودی است که حاوی متن و تصاویر هستند. از طرفی میزان Time-on-Site صفحه فرود را افزایش می‌دهد که یکی از کمیت‌های مهم سنجش موفقیت صفحه فرود به حساب می‌آید. از طرفی بسته به هدف صفحه فرودتان، ویدیو به شما این امکان را می‌دهد که در  زمان کم‌تری، کلی محتوا را به مخاطب خود انتقال دهید.



۲- راحت‌تر می‌توانید مخاطبان دارای موبایل را جذب کنید:
در حال حاضر ۵۰٪ افرادی که با اینترنت سر و کار دارند، از طریق موبایل‌ها به وب‌گردی و جستجو می‌پردازند. بازدید از محتواهای نوشتاری و عکس‌دار بواسطه موبایل‌ها با کمی محدودیت همراه است و افراد ترجیح می‌دهند که محتوای مورد نظرشان را در قالب ویدیو تماشا کنند. از طرفی، ویدیوها به شما این امکان را می‌دهند که حجم بسیاری از محتوا را یک جا به مخاطب خود ارائه دهید.

سرویس تبلیغات ویدیویی ای‌نتورک به آگهی‎دهندگان این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند. کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند.

۳- محصولات تولیدی خود را حین استفاده نمایش دهید:
نوشتار و تصاویر نمی‌توانند به اندازه ویدیوها، در جذب مخاطب برای فروش یک محصول به کسب‌وکارها کمک کنند. شما می‌توانید با ساختن ویدیوهایی از محصولات تولید شده کسب‌وکار خود، در کنار نشان دادن آن و کاربردش، مخاطب را مستقیما هدفگیری کرده و او را تشویق کنید که محصول تبلیغ‌شده را خریداری کند. همچنین ایده خوبی است در تبلیغات ویدیویی خود از یک CTA (call to action) استفاده کنید. می‌توانید از یک url یا #هشتگ یا برچسب ساده برای این مورد در نظر بگیرید. این امر موجب افزایش برندینگ و همینطور تاثیرگذار در بحث فروش شما باشد.

top-reasons-why-you-need-video-marketing
آماری جالب!

۴- از ویدیوها به منظور افزایش میزان تعامل بهره ببرید:
برای مثال می‌توانید یک جلسه سوال و جواب ویدیویی (Q&A) به صورت آنلاین انجام دهید و اطلاعات مورد نظر مخاطبان کسب‌وکارتان را، مستقمیا به آنها انتقال دهید. وبینارها از مواردی هستند که سبب افزایش تعامل مخاطب می‌شوند و کاملا یک راهکار بازاریابی ویدیویی به حساب می‌آیند.



۵- تیزرهای کوتاه برای درگیر کردن مخاطبان
ممکن است که مشتریان قبلی کسب‌وکارتان، شما را فراموش کنند و به همین دلیل لازم است که همواره خود را به آنها یادآوری کنید و ویدیو مارکتینگ از مواردی است که می‌تواند در مسیر معرفی محصولات جدید، به کسب‌وکار شما کمک کند. از محصولات جدید خود، تیزرهای کوتاه با کیفیت بسازید و آن را در هر جایی که امکان دارد، منتشر کنید.

حرف آخر در بازاریابی ویدیویی
همیشه به یاد داشته باشید که باید به واسطه ویدیو، میزان تعامل را افزایش دهید و در تولید ویدیو، کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 32 
 : 16 تير 1398,ساعت 00:20:17 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
چگونگی ایجاد فرم های ساده با SVG

آموزش طراحی سایت

در گذشته، تنها فرمت تصویری که توسط تمام مرورگرها پشتیبانی می شد، GIF بود، یک فایل تصویری که توسط CompuServe طراحی شده بود. سپس فایل تصویری JPEG که فشرده سازی وحشتناکی بدون از بین رفتن جزئیات ارائه شد، اما در مقایسه با فرمت تصویر GIF بسیار کوچک است.

پس از مدتی، هدف گرافیک کامپیوتری بردار 2 بعدی بر روی وب ایجاد شد. با استفاده از فرمت های بسیار رقابتی که به W3C منتقل شد، SVG در نهایت در سال 1999 توسعه یافت.

حالا ما آموزش اشکال CSS را منتشر کردیم، ما می خواستیم به شما نحوه ایجاد اشکال با SVG را نشان دهیم. این آموزش نحوه استفاده از SVG را در صفحات وب توضیح می دهد.
جعبه ابزار طراح شما
نامحدود دانلود: 500،000+ قالب وب، مجموعه آیکون، تم ها و طراحی دارایی

SVG، که برای گرافیک برداری مقیاس پذیر ، یک فرمت تصویر مبتنی بر XML برای وب است. بر خلاف فرمت های فایل تصویری GIF، PNG و JPEG، SVG مقیاس پذیر است، به این معنی که بدون توجه به چگونگی ضبط یا بزرگنمایی فایل تصویر، کیفیت همچنان خوب به نظر می رسد.

به عنوان یک فایل XML، SVG را می توان ایجاد، سفارشی و با دیگر استانداردهای W3C مانند DOM و XSL با استفاده از هر ویرایشگر متن سازگار کرد. تصاویر SVG همچنین می توانند با استفاده از برنامه های طراحی یا بردار مانند Adobe Illustrator، به صورت بصری ایجاد شوند.
چرا از SVG استفاده می شود؟

SVG را می توان به راحتی در HTML با استفاده از برچسب های SVG تعبیه کرد. نحو زیر را در نظر بگیرید.

همانطور که می بینید، SVG دارای تگ های خاص خود است. SVG باید عرض و ارتفاع داشته باشد تا عنصر آن را داشته باشد. عناصر زیر می توانند در داخل بوم خود استفاده کنند.

بنابراین بگذارید این آموزش عالی را شروع کنیم.
ایجاد دایره در SVG

SVG های دایره ای را می توان با استفاده از برچسب دایره اجرا کرد. در اینجا یک مثال است.

تصویر حلقه SVG تصویر به نظر می رسد:

circle-svg

در این مثال، از تگ دایره استفاده کردم و سپس cx (مختصات x) و cy (y مختصات) را تعیین می کند که مرکز دایره را تعیین می کند. بعد، من مقدار 50 را در r (شعاع) قرار داده ام، که طول قطعه خط را از مرکز آن به محیط آن تعریف می کند. در نهایت، سبک های اضافه شده برای رنگ پر رنگ، سکته مغزی و سکته مغزی عرض را اضافه کردم که بسیار خود توضیحی است.
ایجاد یک مستطیل در SVG

مستطیل را می توان با استفاده از برچسب مستطیل اجرا کرد و می تواند انواع مختلف ارتفاع و عرض را بسازد. کد زیر را بررسی کنید.

تصویر حاصل از Rectangle SVG مانند این خواهد بود:

rectangle-svg

با استفاده از برچسب مستطیل، من عرض و ارتفاع مستطیل را تعریف می کنم. سپس rx و ry، اضافه شد که از لبه مستطیل دور می شود. شما می توانید این دو ( rx و ry ) را حذف کنید اگر می خواهید لبه های تیز داشته باشید. بعد ما سبک ها را برای پر رنگ، رنگ سکته و عرض سکته اضافه کردیم.
ایجاد یک بیضوی در SVG

Ellipse SVG را می توان با استفاده از برچسب بیضی اجرا کرد. Ellips ها نیازی به ارتفاع و عرض ندارند و بر خلاف SVG دایره، شعاع ( cx و cy ) متفاوت است. کد زیر را در نظر بگیرید.

کد زیر را در نظر بگیرید.

تصویر Ellipse SVG به این صورت خواهد بود:

ellipse-svg

cx و cy مرکز مرکز بیضی را تعریف می کند در حالی که rx و ry شعاع بیضی را تعریف می کنند. همانطور که می بینید، rx عرض ابعاد را توضیح می دهد در حالی که ry توصیف می کند که چقدر بلند خواهد شد. سپس ما سبک ها را برای پر کردن رنگ، رنگ سکته و عرض سکته می کنیم.
ایجاد یک خط در SVG

خط SVG را می توان با استفاده از برچسب خط اجرا کرد. از نام خود، برچسب برای رسم خطوط استفاده می شود. مثال زیر را بررسی کنید.

تصویر خطی SVG تصویر به صورت زیر خواهد بود:

line-svg

در این مثال، x1 ( محور x ) و y1 ( محور y ) نقطه شروع خط در حالی که x2 ( محور x ) و y2 ( محور y ) نقطه پایانی خط را تعریف می کنند. با استفاده از ویژگی سبک، من یک رنگ سکته مغزی سیاه و یک عرض 5 پیکسل ایجاد کردم.
ایجاد یک Polyline در SVG

یک SVG چند خطی را می توان با استفاده از برچسب چند خطی اجرا کرد. این برای رسم اشکال است که از خطوط مستقیم تشکیل شده است. در اینجا یک مثال است.

نتیجه نتیجه Polyline SVG مانند این خواهد بود:

polyline

با استفاده از x ( محور x ) و y ( y محور )، می توانید هر نقاط از خطوط برای ایجاد یک شکل خاصی که می خواهید. همانطور که می بینید، من 4 امتیاز را با خطوط پیوستم. من همچنین یک سکته مغزی سیاه و یک سکته مغزی عرض 3 پیک اضافه کردم.
ایجاد چندگانه در SVG

چندگانه SVG را می توان با استفاده از برچسب چند ضلعی اجرا کرد. این عنصر شکل را شکل می دهد که دارای بیش از 3 طرف است. کد زیر را بررسی کنید.

تصویر Polygon SVG نتیجه به نظر می رسد:

polygon-svg

در Polygon SVG، نقاط توسط محور x و y برای هر طرف چند ضلعی از آخرین نقطه به آخرین تعریف می شود. در این مثال، من شش گوشه ای با 6 طرف ایجاد کردم. همانطور که می بینید، 6 امتیاز وجود دارد که با هم توسط x و y تعریف می شود. سپس رنگ پر رنگ سایه را پس از رنگ سکته مغزی قرمز و سکته مغزی عرض 1 پیک قرار داده ام.
ایجاد مسیر در SVG

مسیر SVG را می توان با استفاده از برچسب مسیر اجرا کرد. این عنصر مسیر پیشرفته و شکل هایی را که شامل منحنی ها، خطوط و قوس ها می باشد، جلب می کند. در میان تمام عناصر SVG، این یکی از کاربردی ترین و در عین حال سخت ترین روش برای یادگیری و دستکاری است. مسیر SVG از دستورات زیر استفاده می کند:

حروف بزرگ به این معنی است که موقعیت کاملا موقعیتی خواهد بود در حالی که حروف کوچک به معنای موقعیت نسبی هستند. مثال زیر را ببینید.

تصویر مسیر تصویر SVG مانند این خواهد بود:

path-svg

از کد بالا، می توانید ببینید که از d نام استفاده می شود. این ویژگی d همیشه یک فرمان حرکت است. بعد از استفاده از M که به معنی حرکت به. قبل از اینکه بتوانید چیزی را جلب کنید، باید مکان نما مجازی را به مکان مورد نظر خود منتقل کنید.

بنابراین برای این مثال، من محور x را به 30 سفید محور y به 40 حرکت می دهم. منحنی از 140، -30 به عنوان نقطه شروع نقطه آستانه ما شروع می شود. بعد منحنی به سمت راست با نقاط 180، 90 و به پایان می رسد با 20، 160 به سمت راست اشاره دارد. برای نهایی کردن مسیر، یک خط با نقاط 120 و 160 ایجاد کردم.
ایجاد متن در SVG

متن SVG ها را می توان با استفاده از برچسب محصور شده با برچسب متن اجرا کرد. این عنصر برای نوشتن متن در تصویر SVG استفاده می شود.

تصویر Text SVG تصویر به صورت زیر خواهد بود:

text-svg

در این مثال من موقعیت x محور متن را به 20 تنظیم می کنم. این متن 20 پیکسل را از سمت چپ قرار می دهد در حالی که من محدوده y را به 30 تنظیم می کنم که متن 30 پیکسل را از بالا قرار می دهد. بعد، رنگ پر رنگ آبی را تنظیم کردم و اندازه فونت را به 20 پیکسل تنظیم کردم. این متن "این نمونه عالی برای متن SVG است" را نمایش می دهد
src = "40.jpg

 33 
 : 10 تير 1398,ساعت 23:31:37 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
بررسی فرآیند User Onboarding در وب و موبایل


 User Onboarding برای رشد کسب و کار بسیار مهم است زیرا به تبدیل کاربران جدید به کاربران منظم و فعال شما کمک می کند. به طور کلی می‌توان گفت که User Onboarding رویکردی است که باعث می‌شود مشتریان یا بهتر بگوییم کاربران، ارزش‌های محصولات و خدمات شما را درک کنند. این تعریف به دو دلیل محقق می‌شود: اولاً در طی مراحل آشنایی و پیشرفت کاربر  یعنی حتی قبل از ثبت‌نام و آشنایی او با محصول می‌باید کاربر با ارزش‌ها، خدمات اختصاصی، ویژگی‌ها و… آشنا شود. ثانیاً این تعریف فقط شامل ارائۀ دستورالعمل‌های لازم برای استفاده از محصول شما نیست؛ برای اینکه به مشتریان خود کمک کنید که به درستی از محصول شما استفاده کنند و ارزش پیشنهادی که در آن محصول نهفته است را درک کنند، باید علاوه بر ارائۀ دستورالعمل لازم به مشتریان، به آن‌ها نشان دهید که چرا به این محصول نیاز دارند.
اهداف فرآیند Onboarding چیست؟
نکته منحصر به فرد در مورد کاربر در هنگام ثبت نام این است که این عمل یک بار انجام می شود. این فرآیند تنها یک بار انجام می شود، درست بعد از ثبت نام کاربر، طراحی یک جریان چالش برانگیز است طراحی جریان برای کاربری است که هیچ چیز در مورد محصول یا سرویس شما نمی داند.
با توجه به صحبت های  ادال هالن ،  بنیانگذار Klaviyo، سه هدف اصلی برای یک فرآیند بزرگ در حال اجرا وجود دارد:
مراقبت فرایندهای یک مرحله ای باشید: به عنوان مثال، در توییتر، یک تصویر نمایه را آپلود می کند، یک توضیح را وارد می کند. این فرایند باید بدون دردسر باشد - و بهتر است، سرگرم کننده یا جذاب باشد.
هیجان را در مورد استفاده از محصول در آینده ایجاد می کند. حتی اگر کاربر به طور کامل ثبت نام کرد،  باید آنها را مایل به بازگشت کنید  چون ممکن است سایت را ترک کنید . این جایی است که Instagram خوب کار کرده است - بلافاصله تصاویر زیبا را برای کاربر نمایش می دهد که آنها را تشویق کند تا خودشان عکس آپلود کنند.
 نحوه استفاده از محصول را به کاربر آموزش دهید . مقدمه گوگل در MapsGL مثال خوبی است.   MapsGL، آموزشی دارد که شما را از طریق برخی از نشانه ها به اماکن تاریخی محبوب در سراسر جهان هدایت می کند.


ابزار و نرم افزار Onboarding

اهداف اصلی ابزار و اپ های  زیر اندازه گیری موفقیت فرایند ثبت نام مشتریان جدید است.  توانمند سازی کاربران با ابزار و محتوا مفید جهت معرفی خدمات . یک جریان مؤثر ، اساسا کاربران را قادر می سازد که یک تجربه لذت بخش برای اولین بار داشته باشند.
Intercom

Intercom یک نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (All-in-One) (CRM) است که به شما امکان می دهد تا به اطلاعات خود کاربران و عادات  روزمره آنها  بصورت بلادرنگ با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

فرایند در حال پردازش با Intercom بسیار ساده تر می شود و تبدیل کاربران جدید به مشتریان فعال بسیار ساده است. همچنین اجازه می دهد مدیریت تمام پرس و جو ها را در صندوق ورودی با پاسخ های شخصی و گزینه های پشتیبانی به موقع پاسخ دهید.
intercom
WalkMe

کاربر چگونه می تواند همه چیز را در   بار اول دریافت کند؟ ویژگی های فانتزی و سناریوهای بی پایان شما ممکن است آنها را غرق کند و با محصول شما نتوانند ارتباط بر قرار کنند. WalkMe به شما امکان می دهد که راهنمای گام به گام به وب سایت یا برنامه خود اضافه کنید. همه کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های خود را برای هر مرحله بنویسید و فقط یک فرآیند پردازش جدید را راه اندازی کنید.
walkme
Heap Analytics

برای ایجاد یک تجربه لذت بخش ، ابتدا باید بدانید که چه کسی خدمت می کنید. شما همچنین باید از سطح درک محصول خود توسط کاربران آگاهی داشته باشید. Heap Analytics به صورت خودکار هر عمل کاربر را در برنامه وب یا iOS ضبط می کند و به شما امکان می دهد تا آن را اندازه گیری کنید. هنگامی که داده ها را دارید، می توانید با ویرایش فرایند به شادی و رضایت بیشتر مشتریان کمک کنید.

heap
Onboarded

Onboarded ادعا می کند که  به عنوان یک سرویس ، به شما این امکان را می دهد که به آسانی یک ورودی جریان کاربر به سایت را، با تجزیه و تحلیل برای تعامل بهبود بخشد. Onboarded روشی آسان برای ساختن تورهای تعاملی محصول، راهنماها و جریانهای کاربر   است. ابزار بسیار خوبی برای شروع کار .

onboarded
اولارک

هیچ چیز نمی تواند با تعامل انسانی جایگزین شود. قدرت صحبت کردن با یک فرد واقعی هنوز هم یکی از موثرترین منابع ارتباطی است و شما باید به مشتریان خود امکان گفتگو با یک کارشناس را بدهید  در صورتی مشتریان  نیاز دارند صحبت کنید. با استفاده از اولارک ، زمانی که سناریو اتوماتیک  شکست می خورد، کاربران می توانند به کارشناس واقعی صحبت کنند.

olark
Zopim

Zopim یک برنامه چت زنده دیگر است که به شما اجازه می دهد تا با کاربران خود شروع به گفتگو  کنید. شما می توانید به سوالات پاسخ دهید و یا حتی آنها را از طریق فرایند در حال پردازش به گام  بعدی هدایت کنید که بهترین تجربه ممکن است.
zopim

Tutorialize
Tutorialize  
tutorialize

مقالات مرتبط

 34 
 : 10 تير 1398,ساعت 23:24:12 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
طراحی تکنولوژی های پوشیدنی و ارتباط آن با طراحی سایت


امروزه شما می توانید تماس بگیرید، فیلم ها را ضبط کنید، سلامت خود را بررسی کنید و حتی یک فنجان اسپرسو را با استفاده از یک ساعت تماشا کنید. (در مورد بهبود، بحث کنید؟) شما هم اکنون می توانید با استفاده از عینک این کار را انجام دهید.

در طول سال های گذشته، فناوری پوشیدنی مانند Google Glass و - ​​در آینده نزدیک ، صحبت از شهر تکنولوژی است. ما می دانیم کمی، دنیای فناوری به سرعت در حال تغییر است. این احتمال بسیار بزرگی است که در آینده نزدیک ابزارها دیگر قابل حمل نخواهند بود. آنها می خواهند پوشانده شوند.

google-glass
فناوری پوشیدنی؟ این چیست؟

تکنولوژی پوشیدنی اساسا هر وسیله ای است که با لباس، لوازم جانبی و موارد دیگر می رود. معمولا در مچ دست یا عینک های چشم می آید. این سبکتر از انواع دیگر تکنولوژی و اغلب غیرقابل انکار است.

به طور معمول، تکنولوژی پوشیدنی به عنوان ابزار برای تناسب اندام استفاده می شود. نمونه های بزرگی از این Fidbit و ساعتهای هوشمند مانند Pebble

با این حال، آن را به عنوان یک نوع اساسی از تکنولوژی که توده ها می توانند استفاده کنند تبدیل شد. یک نمونه عالی از این Google Glass است. اگر قیمت نوآورانه در بازار 1500 دلار فروخته شود، محصول نوآورانه گوگل مطمئنا ابروها را افزایش می دهد، اما هنگامی که رقابت فراوانی به دست می آید، می توان انتظار داشت قیمت آن کاهش یابد (که ما امیدواریم بتوانیم آن را تامین کنیم).
Where it all started

حدس معمول این است که تکنولوژی پوشیدنی در صنعت تناسب اندام آغاز شود. اما شگفت آور، پدران گوگل شیشه ای در بازی های کازینو تقلب کردند.

در دهه 1960، مخترعین فناوری پوشیدنی از ابزارهایی استفاده کردند که برای تعداد کارتها انجام شده است. آن را به شدت افزایش می دهد شانس خود را برای برنده شدن در جدول رولت.
beat-the فروشنده

و از آن به بعد، پوشیدنی ها به یک سایه کوچک به نمایش گذاشته شده از آتش نشانان نوآوری فناوری تبدیل شده اند. گذشته از معرفی ساعتهای ماشین حساب ما همه را دوست داشتیم، هیچ وقت برای مدت طولانی در حال حرکت نیست.

شاید دلیل آن این است که فناوری پوشیدنی در سالهای گذشته راهی برای دوستی بیشتر در مورد UI پیدا نکرده است.

خوب، ما علمی تخیلی داریم تا ایده ها را تحقق بخشد. حس تکنولوژی پوشیدنی در طراحی وب چیست؟
برخی می گویند که فناوری پوشیدنی به زودی از بین می رود. اما فکر میکنم این مدت طولانی باقی خواهد ماند. محققان Pew ممکن است با من موافق باشند که تکنولوژی پوشیدنی رشد خواهد کرد در 10 سال آینده.

و احتمالا، تا آن زمان، ما در نهایت آنچه را که آنها به عنوان اینترنت چیزها

این بدان معناست که در 10 سال آینده احتمالا گوشواره های هوشمند یا iNecklaces را خواهیم داشت. این ممکن است به اختراعات دیگری نیز باز گردد. با فناوری پوشیدنی به طور کامل تاسیس شده است، برخی از نابغه های فن آوری نیز امکان گجت هایی را که قادر به تعامل هولوگرافی هستند، می بینند. بله، مثل Ironman است. تنها تفاوت این است که شما می توانید تونی استارک بازی کنید.
width of wearable-gadget

با توجه به این که روند محبوب تر می شود، کاربران بیشتر و بیشتر با شگفتی های این تکنولوژی ملاقات می کنند. در نتیجه، همه چیز مانند یک Domino، طراحی وب شامل می شود.

تکنولوژی پوشیدنی بیشتر تولید و خرید می شود، شرکت ها و مشتریان بیشتری به ابزارهای جدید می پردازند و شما نقش مهمی را در طراحی آنچه که درک می کنید بازی می کنید.

ممکن است فکر کنید که تکنولوژی پوشیدنی آنقدر محبوب نیست. بنابراین، حس تطبیق چیست؟

اجازه دهید این را به شما بگویم: تکنولوژی سریعتر از آنچه شما فکر می کنید می تواند پیشرفت کند. یک روز شما بیش از رایانه های قرص می آید و بعد از چند هفته فن آوری پوشیدنی غالب می شود.

آیا می خواهید با شروع دیر به مسابقه بروید؟ آیا شما می خواهید زمانی که تفنگ را اخراج می کنید تسلط پیدا کنید؟
چگونه طراحی وب سایت چگونه تاثیر می گذارد؟

در حال حاضر، چگونه پوشیدنی جهان دنیای طراحی وب را تحت تاثیر قرار می دهد؟ بسیاری از چیزهایی که تغییر کرده اند از زمان مرور مرورگر موبایل تغییر کرده است. وب سایت ها پاسخگو بوده و مینیمالیسم موثر بوده است. اما تغییرات در طراحی وب زمانی که پوشیدنی ها به بازار حمله می کنند چیست؟

در اینجا چند بینش وجود دارد:
طراحی ها مطمئنا به وسیله قابل پوشیدن واکنش نشان خواهند داد

این بسیار واضح است قبل از سن گوشی های هوشمند و قرص، طراحی وب بیشتر برای مانیتورهای رایانه مناسب بود. هنگامی که گوشی های هوشمند به یک روند تبدیل شدند، ناگهان، طراحی پاسخگو به یک روند تبدیل شد. حالا که سن
smart-watch

من از اینکه چگونه طراحان وب به صفحات متناسب با وب سایت ها در صفحات مختلف پوشیدنی پاسخ می دهند هیجان زده هستم. چگونه آنها را به صفحات کوچک تر، طرح های تنگ تر و احتمالا صفحه نمایش های نامنظم شکل می دهند.
اطلاعات مضر سریع تر خواهد شد

تقاضا در اطلاعات فوری نیز قطعا افزایش خواهد یافت. نکته اصلی استفاده از ابزار برای شما این است که برای دسترسی به اطلاعات حتی بدون دستیابی به جیب شما دسترسی پیدا کنید.
social -network-smart-watch
این معنی برای طراحی وب؟

توسعه تکنولوژی پوشیدنی می تواند اولین گام در توسعه سایر فن آوری های پیشرفته باشد. یک نمونه عالی از این ابزار iOptik است که به شما اجازه می دهد با یک بوم مجازی، با ترکیبی از لنزهای تماسی و عینک پروژکتور بازی کنید.

ioptik

کنترل های صوتی و تعامل در آینده مطمئنا توسعه خواهد یافت. به غیر از این، می توانید انتظار داشته باشید ناوبری مبتنی بر حرکت را در جایی که فقط می توانید سر، دست، چشم ها و یا فقط انگشت خود را حرکت دهید.
این امر بر طراحی وب تاثیر می گذارد تا وبسایت ها به حرکات اساسی ناوبری که در بالا ذکر شده اند پویاتر و واکنش نشان دهند.
با توجه به محبوبیت گوشی های هوشمند، ممکن است فکر کنید که این سقف تولید طرح های مینیمالیستی است، درست است؟ اما من در مورد آن مطمئن نیستم.
minimal-website

بیا با آن روبرو شویم. فناوری پوشیدنی دارای فضاهای کوچکتر صفحه است. به هر حال شما آن را می خواهید یا نه، شما باید با کمترین هزینه برای ایجاد یک وب سایت بهتر، پایبند باشید.
اندازه فونت بزرگتر خواهد شد

من این را برای تأکید تکرار میکنم: تکنولوژیهای پوشیدنی فضاهای صفحه کوچکتر را دارند.

این به این معنی است که 16px-font اندازه در برخی از دستگاه ها نیز بسیار کوچک است. جالب است که چگونه طراحی وب مدیریت می شود تا محتوا را روی یک صفحه کوچک قرار دهد بدون این که کاربر بتواند فقط به خواندن دستگاه نزدیکتر شود.
minimal

گوگل شیشه ممکن است با این مشکل نداشته باشد، زیرا کاربران هنوز می توانند صفحات وب را با اندازه های بزرگتر حرکت دهند. با این حال، برای smartwatches و سایر ابزارهای ممکن کوچک می شود.

هرگز نمی توانیم بگوییم تکنولوژی پوشیدنی در بازار تسلط پیدا می کند. اما ما باید برای آن آماده باشیم. به عنوان یک طراح وب پیشگیرانه، باید پیش از این روند فکر کنید تا زمانی که وارد شود، از تنظیم تنظیمات عبور نخواهید کرد. بهتر است آماده شود.
src = "48.jpg

 35 
 : 10 تير 1398,ساعت 07:55:59 
نويسنده eh3an2010 - آخرين ارسال: توسط eh3an2010
آیا می خواهید در وردپرس فاصله ای را به پاراگراف اضافه کنید؟

در حالی که بیشتر متن شما به سمت چپ است، در بعضی موارد ممکن است برای بهبود خوانایی فاصله ای در ابتدای پاراگراف ایجاد کنید. در این مقاله، شما را با نحوه ایجاد تو رفتگی پاراگراف در وردپرس آشنا می کنیم.
استفاده از دکمه های Text Indent در پنل مدیریت

به طور پیش فرض، بیشتر تم های وردپرس پاراگراف ها را به سمت چپ یا راست به ترتیب برای زبان هایی که جهت نوشتن آنها از سمت راست و یا چپ است هدایت می کنند.

اگر بخواهید indent  یا تو رفتگی در یک پاراگراف ایجاد کنید، می توانید در ویرایشگر تصویر با کلیک بر روی دکمه افزایش تو رفتگی، این را به صورت دستی انجام دهید. با انجام این کار فاصله ای در سمت راست یا چپ وابسته به جهت نوشتن شما ایجاد می شود. مطابق تصویر زیر:

 

در صورتی که تمایل به ایجاد تو رفتگی در بیشتر از یک پاراگراف دارید، می بایست پاراگراف ها را انتخاب نموده، سپس بر روی دکمه افزایش تدریجی کلیک کنید. همچنین برای افزایش فاصله پیش فرض، می توانید چندین بار بر روی Add indent کلیک کنید. به عنوان مثال اگر شما آن را دو بار کلیک کنید، این فاصله دو برابر می شود. بهتر است بدانید می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه کاهش تو رفتگی، فاصله را کاهش دهید.

استفاده از دکمه های تو رفتگی متن ساده ترین راه برای انجام این کار در وردپرس است. اما این ابزار، به شما اجازه فاصله گذاری مناسب و دقیق را نمی دهد.

کاربران پیشرفته تر ویرایش گر متن را انتخاب می کنند و فاصله را به صورت دستی به آن اضافه می کنند. برای انجام این کار شما باید هنگام طراحی سایت متن را در بین دو تگ پاراگراف <p>  و </p> قرار دهید. سپس کد CSS زیر را درون متن پاراگراف مطابق تصویر اضافه کنید:

کد:
<p style="padding-left:25px;">Your paragraph text goes here...</p>



این روش به شما اجازه می دهد تا فاصله تو رفتگی پاراگراف را کنترل کنید. وقتی اغلب اوقات از این ابزار استفاده نمی کنید، این بهترین روش برای ایجاد فاصله پاراگراف است. اما اگر به صورت پیوسته به ایجاد تو رفتگی پاراگراف ها نیاز دارید، این راه حل ایده آل نیست.
تو رفتگی در خط اول یک پاراگراف

صفحات وب از روش سنتی ایجاد فاصله پردازشگرهای کلمه یا تنظیمات آن ها که تغییرات آنها تنها شامل خط اول پاراگراف می شود، استفاده نمی کنند. حتی در وردپرس، هنگامی که یک پاراگراف را با فاصله گذاری تنظیم می کنید این تغییرات در تمام پاراگراف اعمال می شود.


بعضی از وبسایت ها مانند خبرها، مجلات یا مجلات ادبی ممکن است بخواهند فاصله پاراگراف بیشتری را اضافه کنند. در این مورد، شما باید CSS سفارشی را به خود اضافه کنید. برای اضافه کردن کد CSS سفارشی می بایست از منوی Appearance گزینه Customize را انتخاب کنید تا تم وردپرس سفارشی شده شما راه اندازی شود. سپس بر روی زبانه «CSS اضافی» و یا “Additional CSS” کلیک کنید. مطابق تصویر زیر:
 

با انجام مراحل بالا یک کادر متن در سمت چپ ظاهر می شود. اکنون می توانید کد CSS سفارشی خود را در آن اضافه کنید.

 36 
 : 05 تير 1398,ساعت 18:33:15 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
معرفی چارچوب های وردپرس


سال ها، توسعه دهندگان تم وردپرس طرح ها و فرآیندهای خود را ایجاد کرده اند تا کار خود را سریع تر و آسان تر انجام دهند. بعضی ها با ایجاد یک قالب HTML شروع می کنند و سپس کد وردپرس را به آن اضافه می کند.  توجه داشته باشید  در این روش شما مجبور به نوشتن کد ها از HTML به PHP هستید.اما در نهایت، کسانی که  از بهترین روش ممکن یعنی چارچوب Theme استقاده می کنند موفق تر هستند.
چارچوب های تم پشتیبانی آسان و ایجاد تم را آسوده تر فراهم می سازد و قابلیت استفاده  از تم وردپرس را  گسترش می دهد. WordPress Codex اصطلاح "چارچوب" را تعریف می کند: چارچوب تم وردپرس به عنوان تم اصلی استفاده می شود. این به این معنی است که تمام توابع به چارچوب تم بستگی دارد. توسعه دهندگان می توانند تم ها را براحتی سفارشی کنند. در ادامه چند چهارچوب را معرفی می کنیم.
Genesis


Cherry Framework



Headway


Ultimatum

Thesis


 37 
 : 05 تير 1398,ساعت 18:23:59 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
پنج KPI کلیدی برای پیگیری UX



 شاخص های عملکرد کلیدی، که به عنوان KPI شناخته می شود،پارمترهای قابل اندازه گیری که به سازمان کمک می کند تا پیشرفت را در راستای اهداف خود تعریف و پیگیری کند.
با وجودی که تلاشهای زیادی  برای بهبود تجربه کاربر و کیفیت تعاملات کاربر و افزایش رضایت کلی انجام می شود نتیجه ها کیفی است، اما نیاز به اندازه گیری این تلاش ها و اندازه گیری پیشرفت داریم. KPI های UX این اندازه گیری ها را میسر می شوند .




شاخص های عملکرد کلیدی، که به عنوان KPI شناخته می شود،پارمترهای قابل اندازه گیری که به سازمان کمک می کند تا پیشرفت را در راستای اهداف خود تعریف و پیگیری کند.

KPI هایی که نشان دهنده پیشرفت در رابطه با اهداف مربوط به تجربه کاربر هستند به عنوان KPI UX شناخته میشوند.


 معیارهای سنجش تجربه کاربری کمی متفاوت از معیارهای استفاده شده در فروش، بازاریابی یا  بخش مالی هستند، زیرا در تجربه کاربری رفتار و نگرش انسانی را انعکاس می دهند.تبدیل این نوع از اطلاعات به اعداد

کمی دشوار است ، اما از سوی دیگر KPI UX بینش بزرگ را در مسائل مربوط به قابلیت استفاده است.
تیم طراحی UX می توانند از دو نوع KPI UX استفاده کنند: کمی و کیفی.

KPI  های کمی UX
میزان موفقیت وظیفه
زمان بر روی وظیفه
استفاده از جستجو در مقابل ناوبری
نرخ خطای کاربر
مقیاس قابلیت استفاده سیستم (SUS)
KPI کیفی UX
انتظارات و عملکرد گزارش شده است
رضایت کلی

1. نرخ موفقیت وظیفه
همچنین به عنوان نرخ تکمیل وظیفه شناخته شده است، میزان موفقیت وظایف توسط کاربران است. این احتمالا مرسومترین معیار عملکردی است که نشان دهنده نحوه کارآیی رابط کاربری در انجام وظایف خاص است. تا زمانی که وظیفه یک هدف مشخص و یا نقطه پایانی دارد، مانند تکمیل فرم ثبت نام، خرید یک محصول خاص و غیره، ما می توانیم میزان موفقیت را اندازه گیری کنیم. بنابراین قبل از جمع آوری داده ها، مهم است که تعریف موفقیت چیست؟





اگر چه این متریک هیچ چیزی در مورد اینکه چرا کاربران موفق نمی شوند ارایه نمی دهد اما این یک آمار مفید است.



2. زمان انجام وظیفه

زمان  وظیفه گاهی اوقات به عنوان زمان تکمیل کار یا زمان کار نیز شناخته می شود. این متریک اساسا مقدار زمان لازم برای تکمیل وظایف کاربر است که در دقیقه و ثانیه بیان می شود. زمان بر روی داده های کار می تواند به روش های مختلف تجزیه و تحلیل و ارائه شود، اما شایع ترین روش این است که میانگین زمان صرف شده در هر کار را نشان دهد.


این می تواند متریک مفید برای تشخیص مشکلات باشد. اما ماتریس زمان کار بر روی نمایش دینامیکی بینش بیشتری را در مقایسه با همان متریک برای تکرارهای مختلف نشان می دهد.


به طور کلی، ماتریس زمان کار بر روی کار، تجربه کاربری بهتر است.

3. استفاده از جستجو در مقابل منو ناوبری

این یک متریک ارزشمند برای ارزیابی کارایی معماری اطلاعات و ناوبری است. معمولا کاربران سعی می کنند چیزی را از طریق ناوبری پیدا کنند، جستجو آخرین گزینه آنهاست.


بنابراین این متریک را می توان به روش زیر پیگیری کرد. به عنوان مثال. ما می توانیم یک کار کاربردی برای پیدا کردن و خرید یک مورد در یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنیم و پیگیری کنیم که چگونه  کاربران از جستجو استفاده می کنند و یا چندین بار این کار را انجام می دهند.




4. نرخ خطای کاربر

به طور کلی خطاها یک روش مفید برای ارزیابی عملکرد  رابط کاربری هستند. خطاها می توانند به شما بگویند که چند اشتباه اتفاق افتاده است، جایی که آنها در هنگام تعامل با محصول ایجاد شده است، چگونه طرح های مختلف فرکانس های مختلف و انواع خطاها را تولید می کنند، خطاها و مسائل مربوط به قابلیت استفاده بسیار نزدیک به هم هستند . اگرچه مشکلات مربوط به قابلیت استفاده عملا منبع اشتباه کاربر هستند.

توجه کنید خطا به معنای "اشتباه کاربر" است، به عنوان مثال وارد کردن آدرس وب در قسمت آدرس IP. اما شما باید به روشنی تعریف کنید که کدام یک از اعمال یک خطا است و آیا شکست جزئی به عنوان یک خطا محاسبه می شود یا خیر.
نرخ خطا را می توان با چند روش مختلف بسته به تعداد فرصت های خطا در یک وظیفه و آنچه که دقیقا به اندازه گیری نیاز دارید محاسبه کنید (به عنوان مثال یک فرم وب دارای فرصت های خطا فراوان است زیرا فیلدهای موجود در فرم وجود دارد).



1. ممکن است یک کار فقط یک فرصت خطا داشته باشد یا فرصت های زیادی برای خطا وجود داشته باشد، اما  شما می خواهید تنها یکی از آنها را ردیابی کنید، برای مثال خطای رمز عبور، محاسبه خطای مورد نظر به شرح زیر است:

نرخ وقوع یک خطا :





2. اگر چندین خطای احتمالی در هر کار وجود داشته باشد، ممکن است بخواهید میانگین اشتباه رخداد خطا را برای همه کاربران پیگیری کنید

نرخ خطا :




مثال: پنج کاربر پرداخت آنلاین کارت اعتباری انجام داده اند. این وظیفه دارای هفت موقعیت خطا است. هر یک از این کاربران بر این اساس اشتباهات زیادی را انجام داده است: 2، 4، 1، 2 و 3.


میانگین خطای رخداد خطای کار پرداخت آنلاین کارت اعتباری

(2+4+1+2+3)/7×5= 0.34
  0.34* 100 = 34%
5. مقیاس پذیری سیستم (SUS)
این یکی از ابزارهایی است که به طور گسترده ای مورد استفاده برای ارزیابی قابل استفاده بودن در نظر گرفته شده است. این KPI بر اساس نظرسنجی کاربر است و می تواند به سادگی بر اساس اطلاعات آماری محاسبه شود. نیاز به مشارکت کاربران دارد و می تواند به عنوان بخشی از آزمون قابلیت استفاده مورد استفاده قرار گیرد. SUS یک روش برای اندازه گیری داده های کیفی، مانند رضایت مشتری از محصول است. این شامل 10 اظهارنامه است که کاربران سطح توافق آنها را در مقیاس پنج نقطه ای می سنجند.



 38 
 : 02 تير 1398,ساعت 01:23:35 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
افزونه های کاربردی فایرفاکس


این محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. در حال حاضر سیستم بروی نسخه MAGBOT + فعال است این نسخه کیفیت بالاتری در جمله سازی دارد
توضیحات بیشتر
MAGBOT +  افزونه های کاربردی فایرفاکس
فایرفاکس از زمانی که در سال 2012 راه اندازی شد و قبل از اینکه کروم معرفی شود تلاش زیادی برای پیشی گرفتن از اینترنت اکسپلورر داشت و مرورگر معروف آن یعنی موزیلا توانسته توسعه دهندگان زیادی را به خود جلب کند. یکی از دلایل قدرت این مرورگر افزونه ها و پلاگین های مفید آن است که در زیر برخی از بهترین آنها را معرفی می کنیم:
OmniSidebar
این افزونه اساسا یک سایدبار فوق العاده برای مرور آسان در وب است که به شما توانایی قرار دادن سایدبار در دو سمت، کوچک کردن یک پنجره، جدا کردن ساید بار و... را می دهد.


AdBlock Plus
بیشتر ما می دانیم که برخی از سایت ها همیشه از تبلیغات مسئولانه استفاده نمی کنند؛ AdBlock Plus به شما این امکان را می دهد بر روی این تبلیغات کنترل داشته باشید و از شما در برابر نرم افزارهای مخرب محافظت می کند.


LastPass
در دنیای وب، شما نیاز به یک پسورد منیجر دارید و LastPass یکی از جامع ترین و بصری ترین پسورد منیجرهاست. این افزونه به طور هوشمندانه در فایرفاکس ادغام شده و تمام پسوردها و همچنین مشخصات کاربری و داده های حساس شما را مدیریت می کند.

Greasemonkey
Greasemonkey یک راه ساده برای افزایش سرعت و سفارشی کردن برخی از بزرگترین سایت های روی وب مانند جیمیل، فیسبوک و یوتیوب است.


Tab Mix Plus
 اگر به طور مداوم نیاز به باز کردن تب های جدید دارید این افزونه می تواند به شما کمک کند. این افزونه دارای ویژگی هایی مانند نسخه برداری از تب ها، کلیک بر روی تب قابل تنظیم، تنظیمات فوکوس تب و session منیجر است که شما را قادر به ذخیره و بازگردانی مجموعه ای از تب ها به صورت همزمان می سازد.

Click & Clean
با این افزونه می توانید فایرفاکس را تمیز و داده ها را امن نگه دارید و به شما کمک کند اثری از سابقه مرور خود در اینترنت باقی نگذارید، بر روی شیوه ای که سایت ها شما را پیگیری می کنند محدودیت قرار دهید، و به طور امن فایل ها را از روی دیسک حذف کند.


Beyond Australis
این افزونه بر پایه تم فعلی فایرفاکس است اما دارای برخی ترفندهای بصری است که ممکن است برایتان زیبا و دل انگیز باشد. همچنین می تواند مقدار رابطی که بر روی صفحه نمایش می بینید را مینیمم کرده و به طور خودکار نوار ابزار را مخفی کنید.
DownThemAll!
قابلیت های دانلود خود را با این افزونه به سطح بعدی ببرید. این افزونه نه تنها می تواند سرعت دانلود شما را افزایش داده بلکه می توانید به آسانی دانلودها را توقف و از سرگیری کنید و تمام لینک ها و تصاویر را در یک صفحه وب ببرید.


FireFTP
با استفاده از این افزونه نیازی به صرف زمان و پیکربندی یک بسته FTP جداگانه نیست. همچنین شامل برخی گزینه های جستجو، فیلتر و مقایسه است.

Buffer
اگر می خواهید به سرعت سایت های مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید می توانید از این افزونه استفاده کنید. این افزونه دارای یک گزینه همگام سازی است و با آن می توانید لینک های مشابه را در توییتر و فیسبووک به طور همزمان ارسال کنید.


All-in-One Sidebar
این یکی از افزونه های خوب برای مدیریت سایدبار است که دارای ویژگی هایی مانند نمایش یا عدم نمایش سریع، دسترسی سریع به بوک مارک ها، تاریخ، دانلودها، افزونه ها، گزینه های مکانی، و همچنین پشتیبانی از ترفندهای دیگری است.

Turn Off The Lights
گاهی اوقات ساده ترین ایده ها بهتر هستند. زمانی که در حال تماشای ویدئو بر روی وب هستید این افزونه حالت cinema را فعال می کند، بدین ترتیب بقیه صفحه نمایش را کاهش داده و تجربه تماشای ویدئو بهتری در اختیار شما قرار می دهد.


Pushbullet
این افزونه یکی از بهترین راهها برای گرفتن هشدار و اطلاعات مفید بین گوشی و مرورگر شما است.

Fasterfox
راههای بسیار زیادی برای اجرای سریع تر فایرفاکس وجود دارد، که این افزونه یکی از آنهاست و سرعت بارگذاری صفحه و دانلود را افزایش می دهد.


FireGestures
زمانی که می خواهید حرکات موس خود را در مرورگر امتحان کنید این افزونه به شما اجازه می دهد یک میزبان کامل از حرکات درست داخل فایرفاکس تنظیم کنید و به راحتی در صفحات وب پیمایش کنید.

Enhanced Middle Click
این افزونه قدرت فوق العاده ای به چرخ اسکرول موس شما می دهد. برای مثال می توانید از آن برای نمایش منوی تب های فعلی، بستن تب فعلی، اجرای یک جستجو و.... استفاده کنید.



 39 
 : 31 خرداد 1398,ساعت 16:21:16 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode
 برخی اخبار خوب و برخی اخبار بد در طراحی سایت وجود دارد. خبر خوب این است. یک نیاز مداوم و رو به رشد برای طراحی سایت  های ارائه برنامه وجود دارد. بیشتر شادتر است که به این معنی است که بیشتر برای شما کار می کند. در رژه خود باران نزنید، اما در نهایت طراحی سایت های بیشتر می توانند خیلی زیاد شوند. این می تواند به خستگی بازدید کننده و خروج زودهنگام در طراحی سایت منجر شود. پس از آن شما را به پیدا کردن آنچه باعث می شود.
کاربران برنامه تیک بزنید بنابراین شما می توانید به کیف خود را از کلاهبرداری در طراحی سایت بعدی خود فرو ببرید. اما صبر کن همچنین برخی از اخبار گریت در طراحی سایت وجود دارد. اما 5 مرحله ساده برای ایجاد طراحی سایت برنامه ای که جذاب و جذاب است، طول می کشد. همچنین می تواند بازدیدکنندگان را به کاربران در طراحی سایت تبدیل کند.

انتخاب پالت رنگ جهت طراحی سایت
مراحل ساخت طراحی سایت انتخاب یک پالت رنگ پریده، در طراحی سایت باید چالشی نباشد. این باید از ویژگی های رنگی باشد که فورا در طراحی سایت جلب توجه می کند این باید بر روی نام تجاری، و این نیاز به بصری پیام شما را پشتیبانی می کند این نمونه ها نشان می دهد که در طراحی سایت این چه معنی است. بیش از حد لمس رنگ بولد است که بلافاصله توجه را به طراحی سایت جذب می کند. این طراحی سایت از قبل ساخته شده است.
نمونه دیگری از چیدمان پالت رنگ چشم است این موضوع را از قبل ساخته شده طراحی سایت جنگل کار بسیار خوبی در تراز کردن پالت رنگ با رنگ های برند آن مانند سبزی و قهوه ای دارد که فراوان و بصری در طراحی سایت به یاد ماندنی است استفاده فلایت کارد از یک پالت ظریف و رنگ سرد، پیام خود را به طور کامل در طراحی سایت تقویت می کند گذرگاه های حمل و نقل در حال حاضر به طرز مسخره ای آسان برای استفاده از شما به سختی باید توجه خود را به آنها پرداخت.
نمایش محصولات در طراحی سایت
مردم به دنبال نکته در مورد آنچه که برنامه به نظر می رسد نیست. آنها می خواهند دقیقا بدانند و نمی خواهند از تخیل خود در طراحی سایت استفاده کنند. آنها می خواهند بدانند که آیا برنامه آسان است یا نیاز به یادگیری جدی در طراحی سایت دارد بالاتر از همه، آنها می خواهند در طراحی سایت نشان دهند که چگونه این برنامه متفاوت از سایر است که در حال حاضر در بازار هستند. پنی با افتخار نشان می دهد چه برنامه ای به نظر می رسد در تلفن های هوشمند. فقط با نگاه کردن به این تصاویر، می توانید ببینید که چقدر آسان است.
کدهای رنگ نیز در طراحی سایت کار می کنند شما می توانید یک طراحی سایت برنامه مشابه با والت ایجاد کنید، یک طراحی سایت از قبل ساخته شده است که از ابتدا برای برنامه های مالی طراحی شده است. برنامه های مالی یک معدن طلا واقعی هستند: بسیاری از آنها به شدت نیازمند یک طراحی سایت بهتر هستند. یا شما می توانید یک طراحی سایت عمومی تر از قبل ساخته شده مانند سافت ور را انتخاب کنید اگر می خواهید قادر به نمایش عکس های شفاف از داخل برنامه در طراحی سایت باشید.
نمایش بازدیدکنندگان در طراحی سایت
بازدیدکنندگان نزدیک تر می توانند تصور کنند که کاربران واقعی در طراحی سایت بهتر هستند. این مثال ها نشان می دهد که چگونه می توانید از این تاکتیک قدرتمند در طراحی سایت استفاده کنید. پیک کلندر از یک ویدیو در بخش قهرمان در طراحی سایت استفاده می کند. این نشان می دهد که چگونه مردم از برنامه استفاده می کنند تا زندگی روزانه خود را در طراحی سایت بهتر سازمان دهند. اپ به شما امکان می دهد عکس محصول ویدئو را برای نمایش دقیقا همانطور که برنامه به نظر می رسد و نحوه کار آن را در طراحی سایت نشان می دهد.
بی پی دارای یک دکمه تماشای ویدیو سی تی ای سمت راست بالا از دسته بازدید کنندگان می تواند بر روی کلیک کنید برای تماشای نسخه ی نمایشی محصول بلافاصله در طراحی سایت. کاتستپو یک برنامه رویای حیوانات عاشق است. کل چگونگی به هوشمندانه به یک تصویر در طراحی سایت تکیه می کند؛ یک قهرمان شات که نشان می دهد که چگونه برنامه کار می کند و چگونه آن را بر روی گوشی های هوشمند در طراحی سایت ظاهر می شود.
استفاده از فضای سفید در طراحی سایت
فضای کمی بیش از حد خیلی کم در طراحی سایت است. این که آیا چنین چیزی به عنوان فضای سفید بیش از حد وجود دارد قابل بحث است. شما همیشه می توانید در طرف بیش از حد با ارائه بیش از اندازه به اندازه کافی برای برجسته کردن پیام های اصلی خود را در طراحی سایت اشتباه است. فلای نیشن یک طراحی سایت تمیز و درخشان دارد که به چشم می تواند بر روی عناصر مهم تمرکز کند. شما می توانید یک طراحی سایت برنامه مشابه را با طراحی سایت های پیش ساخته پروداکت یا هاستینگ در طراحی سایت ایجاد کنید.
در این، فضای سفید برای افزایش تجربه و تأکید بر عناصر بحرانی در صفحه در طراحی سایت استفاده می شود.اسپل تاور شاید بیشترین شدید زمانی که به فضای سفید می آید. این بخشی از نام تجاری آنهاست و پیام خانه را کاملا در طراحی سایت در اختیار دارد. قطعا خیلی زیاد نیست. جیب جاب چیزها را یک گام بیشتر می برد. این نشان می دهد قبل و بعد از یک تاکتیک بسیار متقاعد کننده و ساده برای نشان دادن آنچه که برنامه در طراحی سایت انجام می دهد و اگر شما به دنبال یک پالت رنگی در طراحی سایت هستید که به مخاطبان بزرگتر علاقه دارد، اپ را در طراحی سایت بررسی کنید.
جذب CTA در طراحی سایت
هرگز، یک بازدید کننده نباید برای دکمه سی تی ای خود در طراحی سایت جستجو کند. آیا می خواهید این بازدید کننده را به یک کاربر تبدیل کنید سپس شما می خواهید دکمه سی تی ای بزرگ و روشن تر از خورشید در طراحی سایت باشد. یا حداقل چنین جسورانه و روشن احساس می کنند مجبور به کلیک کردن هستند. دکمه سی تی ای سیم به وضوح در بالای صفحه نمایش در طراحی سایت ظاهر می شود: آن بزرگ و جسورانه به اندازه کافی است که توجه کاربران را جلب کند و دوم آن ها عنوان را بخوانند و بر روی صفحه تمرکز کنند.
جایی که به عنوان یک دروازه عمل می کند که باید روی آن در طراحی سایت کلیک شود به جلو حرکت کن. ای آر پی دقیقا از همان دکمه سبز روشن برای سی تی ای اصلی در طراحی سایت استفاده می کند یکی که می خواهید بازدیدکنندگان خود را کلیک کنید با یک دکمه ثانویه کمتر جسورانه در سمت راست. یک راه برای توجه به سی تی ای شما این است که آن را مطابق عناصر صفحه دیگر در طراحی سایت. مثال بزرگی است کیدز، جایی که آبی دکمه سی تی ای عناصر بصری در بخش قهرمان را در طراحی سایت می پذیرد این یک مثال کامل در طراحی سایت است.
بررسی انواع ابزارهای طراحی سایت
طراحان همیشه تلاش می کنند تا خود را در طراحی سایت بیان کنند. قرار دادن قلب و روح در یک پروژه، شعار آنهاست. هر کار، هر مفهومی، هر طرح و حتی هر آیکون نتیجه خلاقیت و کار در طراحی سایت سخت است. برای اکثریت افرادی که به این حرفه وابسته نیستند، داشتن یک هنرمند دیجیتال ممکن است عاشقانه، پرماجرا و گاهی حتی نامطلوب در طراحی سایت باشد. اما واقعیت این است که به قربانی نیاز دارد. پشت هر شاهکار مقدار زیادی تلاش و طوفان مغزی است. علاوه بر این، هنرمندان مانند هنرمندان دیگر باید با مهلت مقابله دارد.
غلبه بر فشار و مقابله با روال ها در طراحی سایت مواجه شوند. بنابراین آنها با ابزارهای شخص ثالث مانند پلاگین ها، افزونه های فتوشاپ، دارایی ها، ژنراتورها، و خدمات آنلاین و همچنین گرافیک آماده برای استفاده در طراحی سایت آشنا هستند. این که آیا این ابزار برای یافتن یک شیب ایده آل مانند کول هو در طراحی سایت است یا مجموعه ای از مجموعه های آرام جمع آوری شده از کلید های میانبر برای برنامه ها و شخصیت ها این دستیار ها سرعت را در طراحی سایت افزایش می دهند.
نتیجه گیری
این مراحل هستند که می توانید برای ایجاد یک طراحی سایت برنامه چشم نواز ایجاد کنید که برای تبدیل ساخته شده است. آنها مطمئنا هستند. آنها طراحی شده اند تا توجه بازدیدکنندگان را با تصاویری خیره کننده جلب کنند. فراموش نکنید استفاده فضایی از فضای سفارشی آنها همچنین اطمینان می دهند که ارائه طراحی سایت شما به سوی مخاطبان شما متمرکز خواهد بود. این کار باعث می شود افرادی که می خواهند از برنامه استفاده کنند. آیا شما پروژه های چندگانه را در طراحی سایت تحویل می گیرید و با مهلت های تنگ مقابله می کنید.
سپس، می توانید کمی تردید کنید که زمان را برای ایجاد یک طراحی سایت برنامه از ابتدا بگذارید. شما می توانید از یک طراحی سایت پیش ساخته که مخصوص برنامه ها طراحی شده است استفاده کنید. این یک راه عالی برای رفتن است اتمام گالری تم از 450 + سفارشی قبل از ساخته شده طراحی سایت برای دیدن برای خودتان. آنها عملکردی هستند، بصری چشمگیر هستند، و آنها دارای عناصر تعاملی، اثرات خیره کننده، و ناوبری بصری است. یکی را انتخاب کنید، آن را در طراحی سایت شخصی سازی کنید تا متناسب با برنامه شما باشد، و شما برای رفتن خوب هستید!


 40 
 : 29 خرداد 1398,ساعت 01:40:29 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
راهنمای مفصل برای جریان کاربری در طراحی وب


امیدوارم که ما، طراحان وب، به یاد داشته باشیم که طراحی وب سایت فقط در مورد "چگونگی ظاهر آن" نیست بلکه در مورد "چگونه کارایی" است!  برای طراحان لازم است که با مشتری خود بنشینند و هدف اصلی طراحی کلی را درک کنند. آیا آنها به دنبال فروش هستند یا به دنبال یک صفحه هستند که  بازدید کنندگان را ترغیب به ثبت  ایمیل خود  کنند؟
ببینید طراحان وب باید درک کنند که پاسخ مثبت سوالات ذکر شده  معنی موفقیت کار نیست:
آیا طراحی جدید را دوست دارید؟
طرح جدید چطور است؟
شما درباره UI چه فکر می کنید؟ آیا چشمگیر است؟
مشتریان ممکن است پاسخ مثبت به این سوالات دهند، اما دیر یا زود متوجه خواهند شد که واکنش مثبت آنها برای زیاد هم خوب نیست. در انتها  وبسایتی اهمیت دارد و سودمند است که هدف مشتری را تامین کند

know_your_user

اگر یک پروژه طراحی وب سایت دارید، به چگونه جریان کاربر  طرح سودمند برای پروژه فکر کنید . دو نکته مهم که به شما کمک می کند تا جریان واقعی کاربر را بررسی کنید و نحوه طراحی آنها را بیابید:
کسب و کار وب سایت - این اقدامات را  تصمیمات مربوط مشتری تعیین می کند.
اهداف کاربر - این بیشتر برای کاربر نهایی است. خواسته و نیازهای آنها چیست؟ در پایان، همه چیز در مورد رضایت  کاربر نهایی است.
کاربر شما هدف شماست
 در مورد اهمیت جریان کاربر برای یک وب سایت بحث می کنیم. کار طراح وب سایت برای درک کاربران و نیازهای آنها مهم است. لازم است که با مطالعه دقیق  وب سایت و نوع محصول نهایی که مشتری انتظار دارد شروع شود. برخی از اهداف کاربر برای شروع شما عبارتند از:
پیدا کردن محتوای خاص
خرید یک محصول
خرید یک هدیه برای کسی (که از خرید یک محصول برای خودتان متفاوت است).

 اهداف کسب و کار که مشتریان می خواهند راه اندازی یک وبسایت که شامل چنین الزامات مبتنی بر کاربر است ممکن است باشد:
افزایش پایگاه مشترک
فروش یک محصول خاص
کسب رهبری می کند
فروش محصول از طریق سایت های شبکه های اجتماعی با کمک تبلیغ کاربران.
ایجاد یک پایگاه داده از جزئیات تماس.  
طراح وبسایت که به وضوح نیازهای را درک می کند (کاربر و مشتری) اهمیت بیشتری برای جریان کاربر قایل است.
تعریف شروع و پایان جریان کاربر شما

جریان کاربر یک نمودار حالت  است که مسیری را مشخص می کند که کاربر هنگام بازدید از یک وب سایت خاص پیروی می کند. ما باید نقطه اولیه را از جایی که کاربر شروع می کند و جایی که باید پایان یابد را درک کنید. این دو نقطه است که طراح وب سایت باید فضای خود را برش دهد تا کاربر راحتی لازم را فراهم کند.
users_like_kids

رسانه های معمولی که از طریق آن کاربر می تواند به وب سایت شما وارد شود عبارتند از:
سوالات مهم در نظر بگیرید

هنگام طراحی جریان کاربر، مهم است که درک کنید که تجزیه و تحلیل دقیق الزامات ضروری است. طراحان وب باید یک مصاحبه عمیق با مشتریان خود داشته باشند تا تصویری واضح از آنچه کاربران به دنبال آن هستند، بدست آورند. به نظر می رسد، هر کسی می تواند اطلاعاتی را جمع آوری کند بر پایه حدس و گمان، اما این چگونگی طراحی یک جریان کاربر وب سایت نیست.

water_flow

 سوالات زیر و اضافه کردن چند مورد دیگر بنا به تصمیم خودتان. می تواند کمک بزرگی برای طراحی جریان کاربر باشد:
چه ویژگی های منحصر به فردی از وب سایت یا محصول شما بیشتر  برای کاربر نهایی جذاب  است؟
کدام نوع از کاربران می خواهید از این ویژگی ها استفاده کنید؟
چرا آنها می خواهند از این ویژگی ها استفاده کنند؟
آیا خواسته های دیگری برای این کاربران وجود دارد؟
مشکلات این خواسته ها چیست؟
چه نوع سوالاتی در مورد وب سایت یا محصول شما دارند؟
تردید آنها چیست؟
 چه نوع اطلاعاتی می خواهند؟
چگونه می توان کاربر را به لحاظ احساسی ترغیب  کرد تا اقدامات مورد نظر را انجام دهد؟
اطلاعات کریستالی را پاک کنید
مهم نیست که ما چه می خواهیم، ​​ما باید اهمیت اطلاعات کریستالی را پاک کنیم. اطلاعات کریستالی اطلاعات مبهم و پیش فرض ماست که با هدف تسریع انجام پروژه در ذهن داریم. من موافقم که بسیاری از ما در اینجا برای به دست آوردن پول این مطلب را دنبال می کنیم و همه ما متعهد به انجام هر کاری هستیم که به ما کمک خواهد کرد که به این هدف برسیم، اما این بدان معنا نیست که ما فقط برای چند دلار اضافی کاربران نهایی را  فریب می دهیم.   هدف از Flow User این است که شکاف هایی را که هنگام طراحی یک وب سایت باقی مانده است را پر کنید. این کار با پیگیری جریان کاربر دقیق انجام   می شود. هر اشاره گر کوچکی را که مربوط به کاربر است پوشش می دهد. ببینید، هدف طراح وب سایت اینست که فرایند تفکر کاربر را به گونه ای تنظیم کنید که مصمم باشد که اقداماتی را که وب سایت طراحی شده انجام دهد.  
بهینه سازی این موارد در هر مرحله به کاربر کمک می کند. در زیر یرخی اشاره گرها به فرایند تفکر کاربر آمده است :

هر گام (یا صفحه وب) که کاربران بازدید می کنند، باید یک تصویر بسیار واضح از آنچه در کل فرایند انجام می شود و نحوه استفاده کاربر در اقدام بعدی، ارائه شود.
 اگر کاربران اقدامات دلخواه شما را انجام دهند مزایای اضافی را به آنها بدهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که این مزایا ارزش زمان کاربر را دارد.
اطلاعات ارائه شده باید به راحتی قابل هضم باشند و کاربر نباید احساس کند که آنها  گنگ هستند.
در صورتی که اطلاعات اضافی از کاربر بخواهید، آن را فقط به صورت اختیاری مطرح کنید.

پایان

جریان کاربر یک علم است و نمیتواند پس از خواندن چند راهنمایی ساده تسلط یابد. این یک فرایند زمان گیر است و مستلزم تلاش طراحان برای دستیابی به نتایج مثبت است.


صفحه: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10