صفحه: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
 41 
 : 29 خرداد 1398,ساعت 01:34:34 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
طراحی تکنولوژی های پوشیدنی و ارتباط آن با طراحی سایت
طراحی رابط کاربری موبایل

امروزه شما می توانید تماس بگیرید، فیلم ها را ضبط کنید، سلامت خود را بررسی کنید و حتی یک فنجان اسپرسو را با استفاده از یک ساعت تماشا کنید. (در مورد بهبود، بحث کنید؟) شما هم اکنون می توانید با استفاده از عینک این کار را انجام دهید.

در طول سال های گذشته، فناوری پوشیدنی مانند Google Glass و - ​​در آینده نزدیک - < a href = "https://www.macrumors.com/roundup/apple-watch/" target = "_ blank"> iWatch اپل ، صحبت از شهر تکنولوژی است. ما می دانیم کمی، دنیای فناوری به سرعت در حال تغییر است. این احتمال بسیار بزرگی است که در آینده نزدیک ابزارها دیگر قابل حمل نخواهند بود. آنها می خواهند پوشانده شوند.

google-glass
فناوری پوشیدنی؟ این چیست؟

تکنولوژی پوشیدنی اساسا هر وسیله ای است که با لباس، لوازم جانبی و موارد دیگر می رود. معمولا در مچ دست یا عینک های چشم می آید. این سبکتر از انواع دیگر تکنولوژی و اغلب غیرقابل انکار است.

به طور معمول، تکنولوژی پوشیدنی به عنوان ابزار برای تناسب اندام استفاده می شود. نمونه های بزرگی از این Fidbit و ساعتهای هوشمند مانند Pebble

با این حال، آن را به عنوان یک نوع اساسی از تکنولوژی که توده ها می توانند استفاده کنند تبدیل شد. یک نمونه عالی از این Google Glass است. اگر قیمت نوآورانه در بازار 1500 دلار فروخته شود، محصول نوآورانه گوگل مطمئنا ابروها را افزایش می دهد، اما هنگامی که رقابت فراوانی به دست می آید، می توان انتظار داشت قیمت آن کاهش یابد (که ما امیدواریم بتوانیم آن را تامین کنیم).
Where it all started

حدس معمول این است که تکنولوژی پوشیدنی در صنعت تناسب اندام آغاز شود. اما شگفت آور، پدران گوگل شیشه ای در بازی های کازینو تقلب کردند.

در دهه 1960، مخترعین فناوری پوشیدنی از ابزارهایی استفاده کردند که برای تعداد کارتها انجام شده است. آن را به شدت افزایش می دهد شانس خود را برای برنده شدن در جدول رولت.
beat-the فروشنده

و از آن به بعد، پوشیدنی ها به یک سایه کوچک به نمایش گذاشته شده از آتش نشانان نوآوری فناوری تبدیل شده اند. گذشته از معرفی ساعتهای ماشین حساب ما همه را دوست داشتیم، هیچ وقت برای مدت طولانی در حال حرکت نیست.

شاید دلیل آن این است که فناوری پوشیدنی در سالهای گذشته راهی برای دوستی بیشتر در مورد UI پیدا نکرده است.

خوب، ما علمی تخیلی داریم تا ایده ها را تحقق بخشد. حس تکنولوژی پوشیدنی در طراحی وب چیست؟
برخی می گویند که فناوری پوشیدنی به زودی از بین می رود. اما فکر میکنم این مدت طولانی باقی خواهد ماند. محققان Pew ممکن است با من موافق باشند که تکنولوژی پوشیدنی رشد خواهد کرد در 10 سال آینده.

و احتمالا، تا آن زمان، ما در نهایت آنچه را که آنها به عنوان اینترنت چیزها

این بدان معناست که در 10 سال آینده احتمالا گوشواره های هوشمند یا iNecklaces را خواهیم داشت. این ممکن است به اختراعات دیگری نیز باز گردد. با فناوری پوشیدنی به طور کامل تاسیس شده است، برخی از نابغه های فن آوری نیز امکان گجت هایی را که قادر به تعامل هولوگرافی هستند، می بینند. بله، مثل Ironman است. تنها تفاوت این است که شما می توانید تونی استارک بازی کنید.
width of wearable-gadget

با توجه به این که روند محبوب تر می شود، کاربران بیشتر و بیشتر با شگفتی های این تکنولوژی ملاقات می کنند. در نتیجه، همه چیز مانند یک Domino، طراحی وب شامل می شود.

تکنولوژی پوشیدنی بیشتر تولید و خرید می شود، شرکت ها و مشتریان بیشتری به ابزارهای جدید می پردازند و شما نقش مهمی را در طراحی آنچه که درک می کنید بازی می کنید.

ممکن است فکر کنید که تکنولوژی پوشیدنی آنقدر محبوب نیست. بنابراین، حس تطبیق چیست؟

اجازه دهید این را به شما بگویم: تکنولوژی سریعتر از آنچه شما فکر می کنید می تواند پیشرفت کند. یک روز شما بیش از رایانه های قرص می آید و بعد از چند هفته فن آوری پوشیدنی غالب می شود.

آیا می خواهید با شروع دیر به مسابقه بروید؟ آیا شما می خواهید زمانی که تفنگ را اخراج می کنید تسلط پیدا کنید؟
چگونه طراحی وب سایت چگونه تاثیر می گذارد؟

در حال حاضر، چگونه پوشیدنی جهان دنیای طراحی وب را تحت تاثیر قرار می دهد؟ بسیاری از چیزهایی که تغییر کرده اند از زمان مرور مرورگر موبایل تغییر کرده است. وب سایت ها پاسخگو بوده و مینیمالیسم موثر بوده است. اما تغییرات در طراحی وب زمانی که پوشیدنی ها به بازار حمله می کنند چیست؟

در اینجا چند بینش وجود دارد:
طراحی ها مطمئنا به وسیله قابل پوشیدن واکنش نشان خواهند داد

این بسیار واضح است قبل از سن گوشی های هوشمند و قرص، طراحی وب بیشتر برای مانیتورهای رایانه مناسب بود. هنگامی که گوشی های هوشمند به یک روند تبدیل شدند، ناگهان، طراحی پاسخگو به یک روند تبدیل شد. حالا که سن
smart-watch

من از اینکه چگونه طراحان وب به صفحات متناسب با وب سایت ها در صفحات مختلف پوشیدنی پاسخ می دهند هیجان زده هستم. چگونه آنها را به صفحات کوچک تر، طرح های تنگ تر و احتمالا صفحه نمایش های نامنظم شکل می دهند.
اطلاعات مضر سریع تر خواهد شد

تقاضا در اطلاعات فوری نیز قطعا افزایش خواهد یافت. نکته اصلی استفاده از ابزار برای شما این است که برای دسترسی به اطلاعات حتی بدون دستیابی به جیب شما دسترسی پیدا کنید.
social -network-smart-watch
این معنی برای طراحی وب؟

توسعه تکنولوژی پوشیدنی می تواند اولین گام در توسعه سایر فن آوری های پیشرفته باشد. یک نمونه عالی از این ابزار iOptik است که به شما اجازه می دهد با یک بوم مجازی، با ترکیبی از لنزهای تماسی و عینک پروژکتور بازی کنید.

ioptik

کنترل های صوتی و تعامل در آینده مطمئنا توسعه خواهد یافت. به غیر از این، می توانید انتظار داشته باشید ناوبری مبتنی بر حرکت را در جایی که فقط می توانید سر، دست، چشم ها و یا فقط انگشت خود را حرکت دهید.
این امر بر طراحی وب تاثیر می گذارد تا وبسایت ها به حرکات اساسی ناوبری که در بالا ذکر شده اند پویاتر و واکنش نشان دهند.
با توجه به محبوبیت گوشی های هوشمند، ممکن است فکر کنید که این سقف تولید طرح های مینیمالیستی است، درست است؟ اما من در مورد آن مطمئن نیستم.
minimal-website

بیا با آن روبرو شویم. فناوری پوشیدنی دارای فضاهای کوچکتر صفحه است. به هر حال شما آن را می خواهید یا نه، شما باید با کمترین هزینه برای ایجاد یک وب سایت بهتر، پایبند باشید.
اندازه فونت بزرگتر خواهد شد

من این را برای تأکید تکرار میکنم: تکنولوژیهای پوشیدنی فضاهای صفحه کوچکتر را دارند.

این به این معنی است که 16px-font اندازه در برخی از دستگاه ها نیز بسیار کوچک است. جالب است که چگونه طراحی وب مدیریت می شود تا محتوا را روی یک صفحه کوچک قرار دهد بدون این که کاربر بتواند فقط به خواندن دستگاه نزدیکتر شود.
minimal

گوگل شیشه ممکن است با این مشکل نداشته باشد، زیرا کاربران هنوز می توانند صفحات وب را با اندازه های بزرگتر حرکت دهند. با این حال، برای smartwatches و سایر ابزارهای ممکن کوچک می شود.

هرگز نمی توانیم بگوییم تکنولوژی پوشیدنی در بازار تسلط پیدا می کند. اما ما باید برای آن آماده باشیم. به عنوان یک طراح وب پیشگیرانه، باید پیش از این روند فکر کنید تا زمانی که وارد شود، از تنظیم تنظیمات عبور نخواهید کرد. بهتر است آماده شود.
src = "48.jpg

 42 
 : 26 خرداد 1398,ساعت 17:02:40 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode


قالب های رایگان و نقش آن در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طراحی سایت شما هویت آنلاین شماست. بنابراین شما نمیتوانید با آن شانس داشته باشید. از این رو شما باید یک طراحی سایت داشته باشید که فوق العاده با خلاقیت خوب طراحی شده است. این طراحی سایت شما را نه تنها برای بازدیدکنندگان جذاب می کند، بلکه به طراحی سایت شما یک شخصیت مجزا در حوزه تجارت آنلاین خواهد داد. مردم دوست دارند که از طراحی سایت شما مجددا بازدید کنند تا از خلاقیت بالا طراحی سایت شما لذت ببرند.
این به طور خودکار محبوبیت طراحی سایت شما را افزایش می دهد. اما اغلب شرکت ها با مشکل مواجه می شوند تا طراحی کامل طراحی سایت خود را به دست آورند. آنها طراحان حرفه ای طراحی سایت را استخدام می کنند، اما شانس هایی وجود دارد که حتی آن متخصصان نمی توانند شما را با خلاقیت خود راضی سازند. در این صورت بهتر است که قالب طراحی سایت  خلاق پی اس دی را دانلود کنید تا طراحی سایت طراحی شده به خوبی طراحی شده باشد.

بررسی طراحی سایت خلاقانه
این به شما کمک می کند که یک طراحی سایت را پیدا کنید که با تصاویر و اطلاعات مهمی آشنا باشد. به غیر از صرفه جویی در وقت، این قالب ها همچنین پول شما را ذخیره می کنند. از آنجا که این قالب های خلاق پی اس دی را می توان به صورت رایگان از اینترنت در طراحی سایت استفاده کرد، به ویژه برای شرکت های کوچک و یا متخصصان فردی که از طریق سفر آنلاین خود شروع به کار می کنند، در طراحی سایت ایده آل است.
امکانات مانند ویرایش محتوای، تغییر تصاویر را می توان به راحتی از طریق قالب های طراحی سایت پی اس دی انجام می شود. طراحان حرفه ای طراحی سایت می توانند حداکثر این قالب ها را با ترکیب قالب های اچ تی ام ال و پی اس دی به شما در طراحی سایت نشان دهند. این کار به شما کمک می کند تا بسیاری از وظایف دیگر را انجام دهید که تنها پی اس دی و یا تنها قالب های اچ تی ام ال ممکن است.
اصول طراحی سایت حرفه ای
به شما اجازه انجام کاری در طراحی سایت را ندهند. به این معنی است که این قالب پی اس دی برای هر دو صاحب طراحی سایت و همچنین برای طراحان حرفه ای طراحی سایت مفید است. حتی شما به عنوان یک مرد بدون آموزش مناسب در طراحی سایت قادر خواهید بود از این قالب های پی اس دی برای ایجاد یک طراحی سایت خیره کننده برای کسب و کار خود استفاده کنید.
همه شما باید صبر و دانش پایه در برنامه نویسی در طراحی سایت داشته باشید اکثر این قالب ها و پوسته های پی اس دی بسیار خلاقانه هستند که بازدیدکنندگان دوست دارند بازدید های مکرر خود را از طراحی سایت شما ببینند. این باعث می شود طراحی سایت شما در بالای نتایج موتور جستجو باشد. به این ترتیب هدف شما برای ایجاد طراحی سایت و ترویج کسب و کار شما از طریق آن موفق خواهد شد. آنها همه ویژگی های یک طراحی سایت کاربر پسند دارند.
اهمیت طرح بندی در طراحی سایت
در این مرحله مدرن کسب و کار، یک طراحی کامل برای طراحی سایت خانه شرکت شما واقعا یک مسئله بزرگ است. خانه های شرکت می خواهند حرفه ای بسیار حرفه ای را استخدام کنند تا بتوانند یک طراحی سایت را طراحی کنند که به خوبی سازمان یافته باشد. با این حال، در اغلب موارد روند طراحی سایت یک روش کار طولانی مدت است. این زمان زیادی را صرف انرژی و فداکاری می کند، در حالی که شما در بسیاری از کارهای دیگر در طراحی سایت انجام می دهید.
تصور کنید وضعیتی که می خواهید یک طراحی سایت جدید را برای سرمایه گذاری شرکت های جدید شرکت خود بگذارید. شما برای این کار یک طراح حرفه ای استخدام کرده اید. او چند صفحه برای شما طراحی کرده و آنها را به شما نشان می دهد؛ شما ممکن است آنها را رد کنید سپس دوباره شروع به ایجاد برخی طرح های جدید برای طراحی سایت شما می کند. رعایت نکات در ساخت طراحی سایت فروشگاهی را نیز مطالعه نمایید.
ضرورت استفاده از قالب سازی در طراحی سیات
این فرآیند آشکارا یک وقت گیر است. از سوی دیگر، برای به دست آوردن راه حل فوری شما می توانید در شبکه طراحی سایت جستجو کنید، جایی که شما مقدار زیادی از این قالب ها و پوسته ها را دریافت می کنید، بهترین طراحی سایت را انتخاب کرده و آن را برای طراحی سایت خود دانلود کنید. شما ممکن است نیاز به تنظیم جزئی در بخش هدر یا پاورقی و یا در برخی از بخش های دیگر برای دریافت طراحی سایت مورد نظر خود را.
تمام روند کمتر از یک هفته طول می کشد و طراحی سایت رویای شما فقط بر روی صفحه نمایش کامپیوتر شما است. تعداد زیادی قالب طراحی سایت پی اس دی شرکتی و پوسته ای وجود دارد که مناسب برای اجرای الزامات یک خانه شرکت می باشد. این الگوها نه تنها مفید هستند، بلکه به نظر می آیند که هوشمند و بسیار حرفه ای نیز در طراحی سایت هستند. بنابراین این طرح بندی طراحی سایت شرکتی پی اس دی به شما کمک می کند که اعتبار آنلاین خانه خود را افزایش دهید.
بررسی عملکرد قالب ها در طراحی سایت
قالب های طراحی سایت شرکت پی اس دی دارای زمینه های کافی برای نشان دادن و بحث در مورد خدماتی است که دوست دارید برای بازدیدکنندگان در طراحی سایت خود ارائه دهید. در این قالب ها گزینه هایی برای ارسال نظرات وجود دارد که از طریق آن می توانید ذهن مشتریان خود را بدانید. هر دو نسخه رایگان و حق بیمه از این نوع قالب ها در طراحی سایت وجود دارد.
با گزینه های ارسال وبلاگ ها، تصاویر و نظرات، این قالب های پی اس دی مناسب برای ترویج هر ایده مدرن شرکتی در طراحی سایت هستند. آنها توسط حرفه ای طراحی شده اند، بنابراین شما نیازی به نگرانی در مورد کیفیت ندارید؛ با این حال، قبل از گرفتن نسخه رایگان هر قالب پی اس دی، باید مجوز خوبی را در طراحی سایت بررسی کنید. با استفاده از این قالب های شرکت پی اس دی، هویت آنلاین شرکت شما در طراحی سایت بیشتر برجسته خواهد شد.
طراحی سایت عکاسی
ساختن یک طراحی سایت برای هر نوع کسب و کار در دنیای مدرن اینترنت امروز بسیار ضروری است. این اولین نقطه تماس برای مشتریان یا مشتریان آینده است. این طراحی سایت به عنوان یک هنرمند یا عکاس، نقش مهمی در نمایش مجموعه های خود در سراسر جهان دارد. پیشتر، بسیاری از بازرگانان بیش از هزار دلار برای طراحی سایت برای شرکت خود با توجه به الزامات خود، طراحان طراحی سایت را جذب کردند.
اما امروزه، قالب های طراحی سایت به طور قابل توجهی با طرح های و ویژگی های منحصر به فرد آن محبوب شده است. بیش از هزاران عکاسی رایگان و حق بیمه طراحی سایت های اچ تی ام ال و طرح های موجود در اینترنت وجود دارد و می توانید یکی از موارد مناسب برای کسب و کار و بودجه آنها را بهترین گزینه را انتخاب کنید. انتخاب مناسب برای نمایش کار پروژه طراحی سایت نامطلوب خود را ثبت کنید.
نتیجه گیری
برخی از ویژگی های اصلی موجود در قالب های طراحی سایت اچ تی ام ال عبارتند از کشویی منوها همراه با منوی اضافی، طرح بی انتها با استفاده از اچ تی ام ال و سی اس اس، فرم تماس با جی کوئری، نمایش اسلاید تصویر، مستندات و بسیاری از ویژگی های اضافی دیگر در طراحی سایت. معمولا، ایجاد یا توسعه یک طراحی سایت می تواند یک کار چالش برانگیز باشد و طرح بندی طراحی سایت ها و قالب های اچ تی ام ال این کار را برای کاربران اینترنت آسان تر ساخته است.
صفحات وب مرتب سازماندهی شده اند و می توانند به راحتی از طریق آن هدایت شوند، که آنها را کاربر پسند می سازد. شما می توانید رنگ، تصاویر و حتی می توانید فونت را تغییر دهید در حالی که آپلود آنها در طراحی سایت به عنوان نیازهای خود را در عین حال اطمینان حاصل کنید که قالب عکاسی و طرح بندی مناسب و مناسب برای طراحی سایت خود را برای ساختن آن بیشتر معنی می دهد. اگرچه برای انتخاب قالب مناسب، زمانی طول می کشد.
انتخاب بهترین طرح جهت طراحی سایت
گزینه ویرایش آسان اچ تی ام ال اجازه می دهد که کاربران صفحات طراحی سایت را با توجه به نیازهایشان تغییر دهند. طراحی سایت به نظر می رسد بصری جذاب است و همچنین طرح جذاب ارائه می دهد. متن بسیاری را می توان در صفحات وب قرار داد و چنین قالب های طراحی سایت اچ تی ام ال می تواند تا حد زیادی به عکاسان در نمایش کار خود را از طریق اینترنت کمک کند.
این قالب ها می تواند توسط هنرمندان، شرکت های چاپ، عکاسان، سازندگان نمونه کارها و گالری های هنری آنلاین در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد. قالب طراحی سایت عکاسی طرح های منحصر به فرد و ویژگی های جدید موجود در این قالب ها آنها را در بین کاربران اینترنت در سراسر جهان در طراحی سایت بسیار محبوب است. این به عکاسان و هنرمندان کمک می کند تا برخی از بهترین عکس ها، تصاویر و طرح های خود را نشان دهند.

 43 
 : 24 خرداد 1398,ساعت 00:20:15 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
ایجاد بازتاب آینه ای با استفاده از CSS و Reflection.js

روش شگفت انگیز که می توانید با طراحی وب مدرن امروز   کمک کند یک اثر بازتاب تصویر   است.

با این حال، ایجاد یک اثر انعکاسی تصویر با استفاده از CSS  برای سایت شما می تواند زمان زیادی صرف کند، هنگامی که شما نیاز به تغییر تصاویر در سایت خود دارد ، شما همچنین نیاز به تغییر برخی از بخش های CSS خود را را دارید. یکی دیگر از مشکلات که شما ممکن است  با آن مواجه شوید این است که در تمام مرورگرها کار نکند.


 یک ابزار جاوا اسکریپت جدید به نام Reflection.js برای  جی کوئری  و MooTools  موجود است. باعث می شود ایجاد انعکاسی برای سایت شما بسیار ساده تر و سریعتر باشد.

خوب شروع کنید.

نسخه CSS3

برای HTML ما، ما به سادگی یک تصویر اضافه می کنیم و آن را بر روی یک عنصر HTML5 قرار می دهیم.

        rocket
    

برای CSS ما قصد داریم به موارد زیر عمل کنیم:

1. با استفاده از مقدار خودکار، حاشیه 60px را در بالای صفحه قرار دهید و آن را روی صفحه قرار دهید.


2. بعد، از منوی -webkit-box-reflect CSS برای نشان دادن تصویر به پایین استفاده کنید.
3. سپس تصویر را با استفاده از -webkit-gradient ماسک می کنیم تا تصویر را در پایین پایین بیاوریم و فقط یک قسمت یا کمتر از تصویر را نمایش می دهیم.

با استفاده از کدهای بالا، شما یک تصویر بازتابی شبیه تصویر زیر دارید.

 44 
 : 24 خرداد 1398,ساعت 00:18:50 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
پذیرش رویکرد طراحی در مرورگر

طراحی سایت

به نظر می رسید سخت و شاید حتی غیر ممکن است باشد. آیا می توانم این کار را انجام دهم؟ اما چقدر سخت است؟ من   قبلا اینها را تجربه کرده ام ...






من به طراحی وب سایت در Adobe Photoshop علاقه داشتم اما نمی دانستم از کجا شروع کنم. متوجه شدم که من در گذشته از ابزارهای نامناسبی استفاده کرده ام . طراحی وب  مثل طراحی گرافیکی نیست. ممکن است شامل برخی از عناصر طراحی گرافیک باشد، اما همانند هم نیستند.


چرا ما شروع به طراحی وب سایت ها در فتوشاپ کردیم؟


برای پیدا کردن پاسخ ما باید به تعریف و هسته طراحی وب برگردیم.


طبق ویکیپدیا اصطلاح طراحی وب به طور معمول برای توصیف فرایند طراحی مرتبط با طراحی سمت کاربر (سمت کلاینت) وب سایت از جمله استفاده از علامت نشانه گذاری است.


هنگامی که من شروع به کار کردم و طراح وب شدم، همه چیزی که داشتیم Notepad بود تا با آن کار کنیم. ما اصول اولیه HTML و

طراحی
 وب سایت  را فقط با آن یاد گرفتیم. بعدها CSS آمد، بنابراین ما آموختیم و شروع به استفاده از آن کردیم. چه چیز دیگری نیاز دارید؟




 وب سایت ها شروع به تکامل کردند. بیشتر و بیشتر، ما شروع به استفاده از گرافیک برای بهبود وب سایت و زیبایی آن شدیم. سرعت پهنای باند بالا باعث می شود که این مهم امکان پذیر باشد.  PHP، ASP، SQL، CMS، SEO، JavaScript و انیمیشن های فلش همه بخشی از طراحی وب است که امروز می دانیم. برای طراح وب  زیاد است که تمام دانش لازم برای ساخت یک وب سایت را از ابتدا داشته باشد. بنابراین ما نقش را اینگونه تقسیم کردیم:





ما طراح وب را کشته ایم و او را با یک طراح گرافیک تقلیل کردیم که مجبور است طراحی وبسایت را در فتوشاپ انجام دهد و آن را به یک توسعه دهنده وب ارسال کند تا PSD را به HTML و CSS تبدیل کند. در نتیجه، طراح وب فراموش کرده که چگونه کد را بیاراید. او تمام صفحات وب سایت و تمام تعاملات و عناصر وب سایت را در فتوشاپ طراحی میآراید. فتوشاپ خطوط، زمینه، متن تصاویر و سایر عناصر تایپوگرافی را به خود جلب کرد. همه چیز را جمع کرد. پس از باز کردن این ابزار، طراحی یک وب سایت زیبا را در فتوشاپ آسان است. فتوشاپ به توسعه دهندگان وب کمک می کند  وب سایت را بر اساس  طرح های گرافیکی بسازند.

وب سایت طراحی پاسخگو

وقتی اینترنت به موبایل رسید، ما نهایتا متوجه شدیم که طراحی وبسایتها در فتوشاپ ایده آل نیست. عمدتا به این دلیل است که دستگاه های زیادی با اندازه های مختلف با صفحه نمایش مختلف وجود دارد و طراحی وب سایت برای هر یک از آنها واقعا اتلاف وقت است. ما می خواستیم یک راه حل برای سرعت بخشیدن به روند طراحی وب و تولید یک محصول سازگار بیابیم که بدون در نظر گرفتن دستگاه کار می کند.









هرگز نباید طراح وب را جایگزین کرد.ممکن است  طراحان  کپی رایتندرهای دیگر را به تیم طراحی وب اضافه کرد، اما طراح وب را  باید نگه دارید. طراحی در چارچوب مرورگر باید انجام شود.، اگر طراح کد نباشید، شما یک طراح وب نیستید. شما ممکن است یک طراح باشید که می داند چگونه از فتوشاپ برای کشیدن رابط های زیبا  برای وب سایت ها استفاده کنید. اما شما یک طراح وب نیستید. برای تبدیل شدن به طراح وب، یادگیری HTML، CSS و JavaScript پایه الزامی است.



لازم نیست کامل باشد اولین وبسایت که من ساختم، شامل متن، پیوندها و تصاویر (عمدتا انیمیشن های متحرک) در پس زمینه تاریک بود.

تنها با طراحی یک وب سایت در فتوشاپ طراحی   نمی شوید.مثل یک معمار ساختمان که طرحهایی برای ساختمانها را بدون دانستن اینکه چه موادی مورد استفاده قرار میگیرد، طراحی کند.





Wireframing

 من از فتوشاپ برای انجام این کار استفاده می کردم - متوجه شدم که سریعتر از هر ابزار دیگر است. هدف این است که به سادگی به سرعت تجدید طرح انجام شود. در فتوشاپ بسیار آسان است که تمرکز خود را روی جزئیات انجام دهید که مهم نیست. به همین دلیل این مرحله باید به سرعت انجام شود (مخصوصا اگر شما از فتوشاپ، تصویرگر یا هر ابزار ویرایش تصویر گرافیکی استفاده کنید).



نسخه اولیه

گام بعدی، که از دیدگاه UX مهم است، ایجاد یک نمونه اولیه است. و از آنجایی که تصمیم گرفتم برای اولین بار به تلفن همراه بروم، یک نمونه اولیه برای آیفون ساختم. من از wireframes با کیفیت بالا استفاده کردم که در فتوشاپ ساخته شده و آنها را به  Marvel یک ابزار عالی است که به شما امکان می دهد تا به سرعت نمونه های اولیه را از تصاویر یا فایل های PSD ایجاد کنید.)





پس از آزمایش نمونه اولیه، تصمیم گرفتم چند تغییر ایجاد کنم. همانطور که پیش بینی کردم، وب سایت به آسانی تغییر نکرد. (به همین دلیل شما یک نمونه اولیه را در اوایل فرایند ایجاد می کنید.) همچنین می توانم نمونه اولیه را به طور مستقیم در مرورگر ایجاد کنم، اما من فکر می کنم برنامه مارول آن را در این مورد بسیار سریع تر ساخته است.


در طرح من برای طراحی مجدد وب سایت، ابتدا یک وظیفه به نام "Visual Design" داشتم. بعد از ایجاد نمونه اولیه، برنامه ریزی شد. ایده این بود که هر صفحه را در فتوشاپ بکشیم. اما نظرم تغییر کرد من این کار را لغو کردم و به برنامه نویسی رفتم.

Coding

من با یک سند HTML خالی شروع کردم. من تصمیم گرفتم در ابتدا با تایپوگرافی با محتوای واقعی تمرکز کنم. بنابراین یک مقاله نوشتم و آن را در HTML قرار دادم. سعی کردم از ترکیبات مختلف از نوع و اندازه ستفاده کنم. آرم، گرافیکی و عنصر ناوبری وجود نداشت. 


هنگامی که تایپوگرافی مناسب انتخاب شد، عناصر دیگر را اضافه کردم. پس زمینه عکس در قسمت بالا، لوگو و ناوبری اولین عناصر بود.

 برنامه نویسی واقعا سازنده است. شما می توانید تغییرات را اعمال کنید به محض اینکه متوجه شوید مشکل وجود دارد . و احتمال بیشتری دارد که این مشکلات را زودتر پیدا کنید، زیرا شما در حال کار بر روی محصول واقعی هستید.


 CMS یکپارچه سازی

دقت و ریزبینی، باعث صرف زمان زیادی شد. طراحی هر یک از صفحات بسیار وقت گیر بود (لازم به ذکر است که کمال گرا بودن من اجازه نمی دهد که چیزی را به نیمه راه برسانم و رهایش کنم).در عوض تمرکز بر جزئیات در فتوشاپ، من به جزئیات دقیق در مرورگر تمرکز کردم. پس از ساخت اولین وب سایت سازگار با تلفن همراه ، تمام آنچه من مجبور به انجام آن تنظیم آن برای صفحه نمایش بزرگتر و ادغام آن با یک سیستم مدیریت محتوا. من تصمیم گرفتم از  کربی CMS به جای وردپرس استفاده کنم (من این تجربه را با شما به اشتراک می گذارم).



من برنامه ریزی کردم که وبسایت خود را در نیمه دوم ماه مارس راه اندازی کنم. اما چون من طراحی وب سایت را در فتوشاپ انجام دادم و مستقیما به مرورگر و برنامه نویسی رفتم، آن را در تاریخ 2 مارس راه اندازی کردم. با تصمیم به حذف هر صفحه در فتوشاپ من حداقل دو هفته را نجات دادم.


مهارت های کد نویسی را بهبود بخشم

صرفه جویی در زمان تنها چیز خوب در مورد رفتن به برنامه نویسی در مرورگر نیست. چیز دیگری که در مورد آن وجود دارد این است که مهارت های برنامه نویسی من به طور قابل توجهی بهبود یافته است. حرکت یک عنصر یا تغییر رنگ طول می کشد زمان و تلاش بیشتر. اما من تمام اصول فن آوری های طراحی وب و توانایی های آنها را به دست آوردم.

 
قبلا فقط اصول اسکریپت و jQuery را می دانستم. حالا من می توانم اسکریپت های خودم را بنویسم. این چیزی است که من همیشه می خواستم یاد بگیرم،

چه ابزارهایی می توانیم  استفاده کنیم؟

ایجاد تغییر در کد و  وب سایت در مرورگر می تواند کند و آزار دهنده باشد. برخی از ابزارهایی که می توانند بهینه سازی روند را برای شما داشته باشند. من از Brackets   استفاده کردم زیرا هر بار که یک تغییر در کد ایجاد می شود، وبسایت را به طور خودکار بازخوانی می کند.


من همچنین توسعه دهندگان را دیده ام که در ابزارهایی مانند CodePen و JSFiddle برنامه نویسی کرده اند، به سادگی به این دلیل که این ابزار باعث می شود که آنها نتایج را برای تغییرات مشاهده کنند در کد براون کال همچنین یک پست در مورد طراحی در مرورگر و برخی از ابزارهایی را که در دسترس هستند ذکر می کند.


من فکر نمیکنم فرایند طراحی وب شامل طراحی رابط کاربر، طراحی تجربه کاربر و طراحی گرافیک می باشد. رابط کاربری پیچیده تر در فتوشاپ ساده تر می شود. عناصر گرافیکی نیز می توانند در فتوشاپ کشیده شوند. صادقانه بگویم، من هنوز هم بیشتر رابط های مورد نیاز خود را در Wondermags  ، ایجاد می کنم. 

 45 
 : 18 خرداد 1398,ساعت 22:24:21 
نويسنده sitecode - آخرين ارسال: توسط sitecode


معایب زیر دامنه برای سئو طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران مزایای زیر دامنه برای سئو طراحی سایت کاملا محسوس وقابل لمس است هر چند که زیر دامنه می تواند معایبی هم برای سئو طراحی سایت داشته باشد زیرا دامنه را سخت تر می توان راه اندازی و مدیریت کرد زیر دامنه همواره معیارهای دامنه اصلی را به ارث نمی برد. مثلا پیج رنک دامنه اصلی می تواند پنج و برای دامنه فرعی می تواند صفر باشد. این موضوع به تنهایی برای آنکه شما از ایجاد زیر دامنه منصرف شوید کافی است. به کارگیری زیر دامنه در طراحی سایت به معنی آن است که شما باید آن را از ابتدا سئو کنید.

مزایای سئو زیر شاخه برای سئو طراحی سایت
اگر انتظار یک لیست بلند بالا از مزایای زیر شاخه ها در سئوطراحی سایت را دارید متاسفانه چنین لیستی وجود ندارد. در حقیقت به کارگیری زیر شاخه ها تنها دارای دو مزیت در سئوطراحی سایت  است. نخست درست مانند زیر دامنه ها در زیر شاخه ها در طراحی سایت شما می توانید از کلمات کلیدی در آدرس زیر شاخه استفاده کنید.
دوم زیر شاخه ها مزایای طراحی سایت اصلی را به ارث می برند .این بدان معنی است که اگر طراحی سایت شما به طور کلی به خوبی عمل می کند زیر شاخه های طراحی سایت نیز از این مزیت بهره مند خواهند بود در حالی که در زیر دامنه شما ناچار هستید که سئو را از صفر برای زیر دامنه شروع کنید.
معایب زیر شاخه برای سئو طراحی سایت
از مهمترین معایب به کارگیری زیر شاخه ها در طراحی سایت این موضوع است که نمایش صفحات طراحی سایت شما را محدود می کند .گوگل تعداد نمایش هر دامنه رادر طراحی سایت به دو تا سه عدد در صفحه نتایج جستجو محدود کرده است. بنابراین اگر صفحات شما در زیر شاخه ها دارای موضوع مرتبطی باشند احتمالا گوگل انها را در صفحه اصلی نمایش نتایج نشان ندهد . رتبه یک شدن سایت که از بهترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.
چه زمان از زیر دامنه و چه زمان از زیر شاخه ها استفاده کنیم ؟
از زیر دامنه ها در طراحی سایت برای موضوعات بزرگتر استفاده کنید .مثلا اگر یک طراحی سایت در ارتباط با سلامت دارید می توانید هر گروه اصلی از بیماری ها را دریک زیر دامنه در طراحی سایت بحث کنید وبرای هر بیماری یک زیر شاخه در هر گروه ایجاد کنید. همانطور که اشاره شد بهتر است که فروم هاوبلاگ ها را نیز در یک زیر دامنه قرار دهید .این ها پیشنهادات کلی هستند ویک اصل کلی محسوب نمی شوند .به هر حال شما می توانید میزان کارایی هر کدام از این روش ها را در طراحی سایت خود برسی و تست کنید .

 46 
 : 18 خرداد 1398,ساعت 02:19:04 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت


آموزش طراحی سایت


 نمونه کارها شما کارت ویزیت شماست که برای مشتریان آینده شما یکی از مهمترین فاکتور های تصمیم گیری است. و یکی از مهمترین عناصر حرفه ای شما به عنوان یک حرفه ای طراحی وب می باشد که در آن شما می توانید بهترین کارهای خود به بهترین وجه نمایش دهید. چگونه می توانید نمونه کارهای خود را تنظیم کنید که مشتریان خود را جذب کنید. بنابراین در این قسمت، ما راهنمایی ها و مشاوره های مفید را برای جمع آوری نمونه کارهایی که دل مشتریان شما را می برند آورده ایم.

۱-نمایش جزییات
ما در جهان زندگی می کنیم که در آن تصاویر، گرافیک و هر چیز مرتبط با تصاویر بسیار مهم است. درست است که کلمات می توانند به شما در ایجاد یک تصویر ذهنی کمک کنند اما جای تصویر  را نمی گیرد. به همین دلیل است که بازاریاب ها و تبلیغ کنندگان  در معرض دید عموم قرار می گیرند - و آنچه که مردم برای اولین بار می بینند، در ذهنشان می ماند. با این حال، مشتریان بالقوه بیشتر  از آنکه دوست دارند  بینند، می خواهند بیشتر بدانند. به طور خلاصه، آنها جزئیات را می خواهند. به همین دلیل بسیار مهم است که شما چیزی را که مشتریان  علاقه دارند، بیان کنید. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارها شما  نشان دهنده مهارت ها و تخصص هایی شما در بهترین حالت ممکن است.
از سوی دیگر، اگر شما یک توسعه دهنده هستید، راهی برای نشان دادن کار خود پیدا کنید. اگر نمیتوان آن را با یک تصویر نشان داد، اطمینان حاصل کنید که شما توضیحی روشن و کامل درباره پروژه ارائه می دهید.
 

2. زمان اجرا و پیاده سازی پروژه را قید کنید

شما در یک دنیای بسیار پویا هستید که در آن زندگی میکنید، جایی که هر لحظه ارزش دارد. برای صاحبان کسب و کار، زمان مترادف با پول است. آنها یک اصل دارند که یک تاخیر کوتاه میتواند به معنای از دست دادن سود باشد. به همین دلیل مشتریان می خواهند بدانند چه مدت زمان لازم است تا یک پروژه خاص را به اتمام برسانید. این یک اشتباه است که طراحان وب اغلب مرتکب می شوند. از آنجاییکه آنها خلاق هستند، تمایل بیشتری دارند تا بدون توجه به زمان، بیشتر بر روی پروژه تمرکز کنند. رایج ترین پاسخ آنها، زمانی که در مورد این سوال پرسیدند، این است: "این بستگی به پروژه دارد."
شما باید این کار را متوقف کنید و از دیدگاه مشتری خود به دنبال چیزها بروید -  کسانی هستند که به شما پرداخت می کنند. این بدان معنا نیست که شما به  یک شخصیت  "بله قربان" تبدیل شوید، اما اگر مشتری شما جزئیات دقیق و سریع را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین یاد بگیرید که به مصالحه بپردازید و برآوردها  دقیق بسنجید زیرا آنچه شما اکنون می توانید انجام دهید، مشتری شما می خواهد دیروز آن را تجربه کرده باشید.

3. هزینه کل پروژه چقدر است؟
در حقیقت بیشتر مشتریان در هنگام جستجوی یک طراح وب یا توسعه دهنده - جزییات، زمان و هزینه، را بعنوان سه معیار دارند. آنها نیاز به اطلاعات روشن در مورد این سه مورد  دارند. اگر نمونه کارها شما شامل این سه عنصر باشد، شما مقدار زیادی از زمان خود و مشتری خود را ذخیره خواهید کرد. از پاسخ دادن به این سؤالات دوباره و دوباره به مشتری خودداری کنید، و آنها می توانند سوالات دیگری را در رابطه با پروژه مطرح کنند.  قیمت گذاری را ،با توجه به هزینه کار برای خودتان قید کنید. بعضی از نکاتی که باید  در مورد قیمت گذاری، در نظر بگیرید  رقابت است.
4. چالش هایی که شما با آن روبرو بودید و راه حل هایی که ارایه کردید

سه بخش اول مثل سه طبقه خام کیک است، اما آن را کامل نمی کنند. نکته چهارم، لایه بالای کیک است؛ زیرا زمانی که شما به سه نیاز اول پاسخ دادید، مشتری شما می خواهد عمیق تر حفاری کند و اطلاعات بیشتری می خواهد.  چالش هایی که در پروژه های قبلی با آن روبرو شده اید و همچنین راحل هایی که انجام دادید توضیح دهید. این به آنها ایده ای  درباره فرآیند می دهد  و همچنین تخصص شما در کمک به چالش ها و یافتن راه حل ها . علاوه بر چالش ها، مشتری همچنین می خواهد بداند که چه کاری می توانید برای یک وبسایت انجام دهید.
5. پیوند به وب سایت تمام شده

نمایش دادن عکس های  پروژه که شما به پایان رسانده است خوب است، اما ارائه لینک به وب سایت به پایان رسیده، زندگی بهتر است.  دارای قدرت بیشتر و اعتبار بیشتری دارد و شاهد بسیار بهتری بر مدعای شماست. همچنین ممکن است مشتری شک و تردید داشته باشد که آیا یک پروژه واقعی است یا خیر. گاهی اوقات شما در یک پروژه درگیر می شوید که در آن شما با طراح دیگری به اشتراک می گذارید یا قادر به تکمیل پروژه نیستید. در صورتی که این مورد باشد، مشخص کنید که نقش شما در پروژه  چیست به جای تظاهر به اینکه شما آن را به تنهایی انجام داده اید .علاوه بر این، حقیقت همیشه بیرون می آید و وقتی مشتری متوجه می شود دروغ می گوید، نه تنها پروژه را به مخاطره می اندازید، بلکه صداقت را نزد مشتری خود از دست می دهید. مهم نیست که آیا شما نقش کوچکی یا بزرگ در یک پروژه بازی می کنید. مهم است که شما صادقانه، که اعتماد مشتری را جلب می کنید.



۶. مهارت های مورد استفاده در پروژه را مشخص کنید
 در این بخش است که در آن شما می توانید مهارت های فنی خود را مشخص کنید تا  مشتریان باهوش تکنیکی تحت تاثیر  قرار گیرند که به طور خاص به دنبال یک متخصص UI یا توسعه دهنده Ruby on Rails هستند. در اینجا  توضیح دهید چه نوع زبان برنامه نویسی یا نرم افزار مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند این، کار مشتری را برای یافتن شما آسان تر می کند و احتمال بیشتری را برای استخدام  شما ایجاد می کند.
 9. ترافیک را به صفحه نمونه کارها خود هدایت کنید
 مهم نیست که چقدر نمونه شما طراحی  خوبی دارد  اگر شما هیچ ترافیکی نداشته باشید، به زودی به دریای طراحان وب دیگر که به فراموشی سپرده شده اند پرتاب خواهید شد. ترافیک را به صفحه نمونه کارها خود هدایت کنید و تبلیغات خود را در سایت های طراحی وب سایت، و سایت های رسانه های اجتماعی یا مکان های دیگر که مناسب آن است، انجام دهید.

 47 
 : 18 خرداد 1398,ساعت 02:15:43 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

طراحی رابط کاربری


یکی از بخش های اصلی وب سایت بدون شک تجربه کاربری عالی است. در نهایت، افزایش نرخ تبدیل هدف ماست.
 بسیاری از شرکت ها در حال حاضر بر روی تجربه کاربری وب سایت خود سرمایه گذاری می کنند تا در کورس رقابت باقی بمانند. هنگامی که کاربران از وبسایت یا برنامه  شما استفاده می کنید، باید  راهنمای کاربران و هدایت آنها را فراموش نکنید.

  در دسترس باشید
 


 سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت بازخورد از کاربران، استفاده از تیم پشتیبانی مشتریان است. تیم مذکور بیشتر وقت خود را در گفتگو با مشتریان صرف می کند، و آنچه که مشتریان می خواهند در اختیارشان میگذارند یا انجام می دهند.

اگر می خواهید بدانید که آیا رابط کاربر گیج کننده است یا نه، می توانید از کاربر برنامه درخواست کنید آنچه را تجربه کرده اند به اشتراک بگذارند. به این ترتیب، بازخورد فوری دریافت می کنید و می توانید  آن را به لیست اولویت هایتان اضافه کنید. صرف نظر از اینکه مشکل خاص چیست، صحبت کردن با مشتریان می تواند به شما در درک  انتظارت شان کمک کند. راه رسیدن به موفقیت این است که آنچه که مشتریان شما می خواهند بیابید و در اختیارشان قرار دهید.

هر کاربر جدیدی که از وبسایت شما استفاده می کند، دارای تعریف متفاوتی از موفقیت است. آنچه شما باید انجام دهید این است که، اطمینان حاصل کنید که کاربر به خواست های خود از سایت یا اپلیکیشن می رسد. در اینجا چند نکته و ترفند برای رسیدن به این هدف آمده است :

درک نقش هایی از وبسایت یا محصولات شما که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد

 


 به عنوان مثال، یک ابزار مدیریت پروژه، پلت فرم شما ممکن است به عنوان راهی برای افزایش بهره وری و بهبود فرایند پروژه ها  از راه دور باشد. اما ممکن است که در بسیاری از موارد دیگر استفاده داشته باشد شما باید در صورت امکان همه کاربرد ها و کاربران هدف را بشناسید.

بررسی کنید که در هر یک از نقشها تفسیر موفقیت چیست

 




یک گام ساده !  فقط باید از کاربران خود در مورد آنچه که می خواهند با محصول شما به دست بیاورند سوال کنید. این یک فرصت برای ایجاد تغییرات در جهت بهبود محصول در یک دوره زمانی کوتاه است.

آموزش کاربران با نحوه استفاده کاراتر از محصول تان

 


شما باید مسیرهای خاصی را برای راهنمایی کاربران خود داشته باشید  این ویژگی به آنها کمک می کند تا به آنچه که می خواهند، دست پیدا کنند.

هنگامی که می دانید هدف اصلی آنها چیست، شما می توانید جریان وبسایت یا ابزار خود را برای هدایت آنها  طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می شود، با پرسیدن اینکه کاربران چه چیزی را  می خواهند به دست می آورند و چه چیزی برایشان اهمیت دارد.

با کاربران صحبت کنید و به آنها کمک می کند

 


 زمان صرف شده برای زمان ثبت نام و بررسی اولیه سیستم لزوما نشان دهنده استفاده کاربر نیست .فعالیت و استفاده هدفمند مهم هستند، و شما باید بدانید که کجا کاربر شما کجاست،و به چه بخشی  می خواهد برود، و دستورالعمل های مناسب را به آنها بدهید.

بهبود نرخ سبدهای خرید رها شده

 


اکثر وبسایتها صبر خواهند کرد تا کاربر خرید خود را نهایی کند و تنها پس از آن  پاسخگویی مشتری می شوند، مطمئن شوید که می دانید چه اتفاقی افتاده است،  با مشتری صحبت کنید.



راه های بهبود خدمات مشتری
چت های زنده و دستیارهای مجازی برای مدتی محبوب بودند، اما با پیشرفت های اخیر تکنولوژی، روش های  اتوماسیون کم هزینه تری در راه هستند.

استفاده از اتوماسیون موجب صرفه جویی در هزینه  می شود، اما باید مطمئن باشید که شخصی سازی و تعامل با مشتری فدای اتوماسیون نمی شود.

بدانید که مردم چگونه وب سایت یا محصول شما را تجربه می کنند.

 


 وقتی بازخوردی دریافت نمی کنید،  و یا کسی می گوید که همه چیز با نمونه اولیه شما عالی است، این می تواند به این معنی باشد که زمان کافی برای پیدا شدن معایب صرف نشده است یا اینکه سؤلات درست نیست. باید در ذهن داشته باشید که هیچ چیز کامل نیست. همیشه یک مورد برای بهبود وجود دارد و شما باید از آن استفاده کنید.

کاربر ممکن است درباره مشکل به شما چیزی نگوید، زیرا فکر می کند مهم نیست ، اما اگر گفتگو را شروع کنید، احتمالا بینش واقعی درباره نحوه استفاده و تجربه کاربری وب سایت یا محصول خود را خواهید بافت.

منوی ناوبری خود را به طور مداوم بهبود دهید

 


 48 
 : 18 خرداد 1398,ساعت 02:04:04 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل


طراحی سایت در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار  است، اما  تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل  چیز دیگریست.

می خواهم به هر دو نکته   بپردازم  و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل (یا CRO) ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای   شما است.


یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است.  زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل  از رنگ های غیر غالب   صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی Hubspot در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است.

شبیه هر چیز دیگری در طراحی UI، به کنتراست توجه کنید.  مهم نیست چه طرحی داشته باشید. اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند.

به عنوان  مثال در صفحه فرود Flinto از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است  ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند.

صفحه اصلی ResumeBaking یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است .

Lookback در طراحی صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است.  به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند.

در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و  در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر  نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی sketch  استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است.


هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه ، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید.

به چگونگی طراحی سایت خود و محتوای که برای CTA دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق  به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟

صفحه اصلی AdEspresso یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است.

با اضافه کردن کلمات مانند "free" شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا باید توجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار  مطمئنا توجه کاربر را سریع  جلب می کند متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است.

به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی CTA اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است.


در دنياي طراحي، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا  آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب از Highrise برای مقایسه دو صفحه  یکی پر از گرافیک و  فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما  در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است!


تیم آزمایش A / B  دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه.   ایجاد یک تجربه  شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪   افزایش یافت.

تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر  عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید!


من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید  و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد.

مایل باشید طرح کلی فعلی خود را   فراموش کنید  و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود.


 49 
 : 13 خرداد 1398,ساعت 02:24:11 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
بازاریابی دهان به دهان را علمی تر پیش ببرید
تا به اینجا ما محصول فوق العاده‌ای را ساختیم تا با رفع نیاز مشتری او را شگفت زده کند و برای محصول و کسب و کار خودمان، پیام به یاد ماندنی ساختیم تا کمتر فراموش شود و در به در به دنبال مشتری های اولیهگشتیم و توانستیم به سختی آن ها را پیدا کنیم. تمام اینها چرخ دنده‌های بازاریابی دهان به دهان را برای کسب و کار ما ساخته‌اند ولی زمانی که می‌خواهیم این چرخ دنده‌ها را به حرکت در آوریم صدای قریژ ویریژ آنها گوش‌مان را کر می‌کند، پس نیاز به روغن کاری دارد تا روان حرکت کند و ماشین پول سازی ما ساخته شود.

خیلی وقت‌ها از کسب‌وکارها می‌پرسیم که استراتژی بازاریابی‌تان چیست؟ صدای خودشان را صاف می‌کنند و می‌گویند (( بازاریابی دهان به دهان)) و زمانی که دلیلش را می‌پرسیم، تازه متوجه می‌شویم که صاحبان کسب‌وکار، بازاریابی دهان به دهان را معادل با بازاریابی مجانی در نظر می‌گیرند. این حرف زمانی درست است که فعالانه به دنبال بازاریابی دهان به دهان نروند و همینجوری دست روی دست بگذارند تا شاید دری به تخته‌ای بخورد و بعد از سال‌ها و یا حتی دهه‌ها که گذشت، کسب‌وکار آنها بین مردم صدا کند.

این فرآیند این قدر آهسته اتفاق می‌افتد که شاید عمر یک کسب‌و‌کار کوچک هیچ وقت به این قدر نرسد نمی‌توان افسار کسب‌و‌کار را در اختیار دیگران قرار داد و همه چیز را به احتمال و شانس و اما و اگر بسپاریم. پس باید چطور فعالانه وارد گود شویم تا مردم در مورد ما صحبت کنند و به یکدیگر پیشنهاد بدهند؟



۱- از مشتریان درخواست ارجاع کنیم
توی شماره فروردین ماه مجله همشهری داستان، سردبیر قسمتی از حرف‌های خودش را اینجوری به مخاطبان در میان گذاشت:

(( مجلات کاغذی روزگار سختی را می‌گذرانند، رقابت در دنیای که همه سرشان توی گوشی‌های هوشمند است سخت تر و سخت تر می شود. تنها راهی که نسخه کاغذی داستان چاپ بشود این است که شما داستان را تبلیغ کنید و هدیه‌اش بدهید.))

خیلی از کسب‌وکارها دوست ندارند که اینطور به نظر بیایند که نیازی به توصیه مشتریانشان به دیگران دارند. در اصل تصور می‌کنند درخواست توصیه شبیه این است که درخواست لطف از طرف مشتری، کرده‌اند و این موقعیت با چیزی که آنها از کسب و کارشان ساخته اند در تضاد است. ولی باید این حقیقت را بدانیم که یکی از بهترین استراتژی‌هایی برای کسب چیزی که شما برای کسب‌وکارتان می‌خواهید، فقط درخواست کردن است.

به نمونه مجله همشهری داستان نگاه کنید، چقد هنرمندانه درخواست خودش را برای توصیه به دیگران بیان کرده است. اول از همه حتما این مجله برای ما با ارزش است که الان در دست داریم و می‌خریم و بعد از آن با یک ساده دلیل ما را مجاب می‌کند که به دوستانمان توصیه کنیم و حتی پای خود را فراتر می‌گذارد و توصیه می‌کند ما لذت خواندن مجله را به آن‌ها هدیه کنیم. در اصل می‌بینید که اینطور به نظر می‌رسد که منفعت مخاطب در این است که این کار را بکنید وگرنه حیات مجله به خطر می‌افتد.



۲- به مشتریان کمک کنیم
ما در جامعه در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیریم که مطابق آنها نقش‌های مختلفی را می‌پذیریم، به عنوان مثال ما تنها یک سبد دوستان در ذهن خودمان نداریم که هر کسی با ما آشنا شد، او را درون آن قرار دهیم. ماکوم گلدول در کتاب Tipping point در این مورد یک عدد طلایی را بدست آورده است. او اعتقاد دارد آدم ها تنها با ۱۵۰ نفر می توانند ارتباط موثر و پایداری داشته باشند.

توی دنیای کوچک ۱۵۰ نفر همه از هم خبر دارند، مشکلات هم را می‌دانند و خیلی وقت‌ها راه حل‌های مشترک را به هم پیشنهاد می‌دهند. ولی در دنیای امروز هر کسی با بیش از ۵۰۰ نفر ارتباط دارد، که هیچ کس نمی تواند همه چیز از افراد مختلف را به یاد داشته باشد، شرایط او را بداند تا راه حلی به او بگوید. پس زمانی که ما از مشتری هایمان درخواست می کنیم که محصول ما را به دوستان شان معرفی کنند، با یک حالت گیجی رو به رو می شوند، و اصلا شاید نام را به یاد نیاورد ولی اگر ما از بین یک جامعه کوچک تر در ذهن مشتریمان در خواست نامی کنیم، حتما به شما بیش از همان گروه چند نام را لیست می کنند.

مثلا وقتی ما تور‌های طبیعتگردی و ماجراجویانه برگزار می‌کنیم، به مسافرانمان بگوییم به دوستانشان معرفی کنند، قطعا آنها خیلی سریع نمی‌توانند کسی را پیدا کنند که از تور‌های ما لذت ببرد ولی وقتی ما خودمان شناسایی کردیم و می دانیم بیشتر ورزشکارها به دنبال هیجان هستند و از مسافرمان بخواهیم به دوستان باشگاه ورزشی اش نام سه نفر را برای همسفری با ما بگویید، قطعا بیشتر از سه نفر اسم روی کاغذ خواهیم داشت.



 

۳- همیشه در دید مشتریان باشیم
همان مسافری که بعد از سفر هیجان زده است و بی صبرانه منتظر است که روز باشگاه برسد وبا دوستان اش در مورد تجربه اش صحبت کند، تا دو روز بعد که می خواهد به باشگاه برود درگیر مسائل مختلف می شود و زمانی که به باشگاه می رسد، ما را از ذهن خودش پاک کرده است. پس باید حواسمان باشد که همیشه خودمان را در ذهن مشتری زنده نگه داریم. می‌توانیم تجربه منحصر به فرد مشتری‌مان را به او یادآوری کنیم، یا به او ایمیل یا پیام بدهیم که یادش نرود که به فلانی و فلانی در مورد ما بگوید و همیشه در شبکه‌های اجتماعی در مورد پیشنهاد به دوستان صحبت کنیم.



 

۴- برای پیشنهادهای آنها مشوق بگذارید
افراد به دلایل مختلف مثل کمک کردن، ارتباط و یا متقاعد کردن با دیگران تجربه های خودشان را به اشتراک می گذارند و اگر برای آن ها انگیزه بیشتری را فراهم کنیم قطعا سرعت بیشتری به پیشنهاد ها داده ایم. لزوما این مشوق ها نباید پولی باشد، مثلا دراپ باکس به هم پیشنهاد دهنده و هم دوستانشان فضای ابری می دهد یا می توانیم ارتقا سطح کاربری در نظر بگیریم.

ولی معمول‌ترین نوع مشوق هایی که می‌توان استفاده کرد، دادن تخفیفات از محصول و خدماتمان است. در مقالات آینده ساختار آن و نوع انتخاب مشوق را بیشتر باز می کنیم. تا با اینجا از مزایا بازاریابی دهان به دهان، ابزارها مورد نیاز و روش های فراگیر کردن آن صحبت کردیم ولی سوال اصلی اینجاست که چرا کسب و کارها کمتر به سراغ این نوع از بازاریابی می روند؟

جواب ساده است، این نوع بازاریابی در تعداد مشتریان کم راحت کنترل می شود ولی زمانی که کم کم بر تعداد مشتریان اضافه شود دیگر قابل کنترل نیست و اینجاست که به همان اندازه می تواند باعث رشد یک کسب و کار باشد، این نوع بازاریابی می‌تواند دردسر صاحبان کسب‌و‌کار باشد و سریع یک کسب و کار را به زمین بزند. راه حل این مورد داشتن یک برنامه ریفرال مارکتینگ است.

 50 
 : 13 خرداد 1398,ساعت 02:20:19 
نويسنده hostcode - آخرين ارسال: توسط hostcode
طراحی وب سایت های آینده: طراحی با کیفیت بالا
 


در این مقاله، ما به آینده طراحی وب نگاه خواهیم کرد. به خودی خود مسئله نیست  که به  طراحی وب HD در وب تسلط داشته باشد یا نه، اما زمانی که مانیتورهای با رزولوشن بالا به   سرعت گسترده می شود این نیاز  احساس میشود که طراحی بصری بهبود یابد.



قهرمان تمام صفحه (Hero. Full-screen)

 این بهترین توصیف از طراحی وب مدرن است که به تصاویر پس زمینه بزرگ می آیند. طراحان نه تنها در مورد HD فکر می کنند، بلکه HD را بصورت افراطی تمام صفحه را اشغال می کند.


 


 این روند طراحی به این دلیل کار می کند که کاربران شیفته تعامل بصری  اولیه هستند، تصاویر  یک تجربه کاربری بهتر را به وجود می آورند. به نظر می رسد که تفکری به شدت سطحی است، اما در عمل خوب کار می کند .


 



رزولوشن صفحه نمایش با وضوح بالا فرصتی عالی برای کاربران فراهم می کند تا تصاویری با سطوح جزئی که قبلا در دسترس نبودند را مشاهده کنید. جزئیات تصویر - مانند بافت استفاده شده و رنگ متنوع در Park Macquarie به چاشنی بصری رابط کاربری افزوده می شود، که در واقع به اولین تصور بسیار مهم  سایت تبدیل می شود.


 



در اینجا پنج راه برای استفاده از یک تصویر HD به بهترین شیوه مطرح شده است:

۱- تصویر باید ستاره ای نقطه کانونی باشد - فقط به این دلیل که یک عکس پس زمینه است، به این معنا نیست که نمیتواند مرکزیت را بگیرد. یک عکس قوی ارتباط احساسی با کاربران ایجاد می کند.

۲- چندین عکس را در نظر بگیرید - از چارچوب اسلایدی یا سبک کارتی استفاده کنید.

۳- استفاده از یک افکت بر روی تصویر - ماسک های رنگی می تواند تأکید بر یک تصویر را اضافه یا تغییر دهد ( برای مثال یک  ماسک قرمز  انرژی بیشتری دارد،).

۴- در نظر بگیرید که تصویر بر روی اندازه های مختلف صفحه نمایش چگونه نمایش داده می شود.

۵- فراتر از فریم فکر کنید - عکس پس زمینه نیازی با نسبت تصویر 1 تا 1.5 استاندارد دوربین ها مطابقت داشته باشد.


یک عکس پس زمینه ساده می تواند علاقه ی بصری بیشتری ایجاد کند. این روش برخی اوقات نسبت به زمانی  که شما از یک عکس بزرگ که بر نام تجاری، محصول یا پیام شما تأثیر می گذارد، بهتر عمل می کند. به یاد داشته باشید استفاده از یک عکس پسزمینه می تواند شامل چندین عکس باشد.

Videos
پس زمینه های ویدئویی HD  یکی از محبوب ترین تکنیک های سال می باشد -  از غول هایی مانند AirBnB  تا سایتهای کوچکتر  ، جریان ویدئو سریعا در حال تبدیل شدن به یک بخش حیاتی از چشم انداز طراحی وب شده است.





برخی از اولین وب سایت هایی که از ویدیو پس زمینه استفاده می کردند، واقعا سایت رسمی یک فیلم بودند. به عنوان مثال، سایت "Life of Pi" از یک پیش نمایش واقعی از فیلم به عنوان پس زمینه (در فرمت های قابل دانلود) استفاده می کرد.


 



ظهور ویدیو به عنوان یک تکنیک طراحی، کمی با نوآوری  ارتباط دارد. پیش زمینه های ویدئویی تمام صفحه چیزی نبود که همه مرورگرها و هر نوع اتصال اینترنت بتوانند آن را پشتیبانی کند . توجه کنید که فقط داشتن کلیپ ویدیویی کافی نیست تمام تکنیک های سینمایی برای ایجاد یک فیلم عالی - فریم کردن، بزرگنمایی و پانون کردن ... - برای فیلمهای وب بسیار ضروری است، حتی اگر به عنوان پس زمینه استفاده شود.


 


 Brindisi Tapas یک نمونه  بسیار خوب برای قرار دادن تعداد زیادی کلیپ های کوتاه برای نشان دادن   فضا محیط است.


مجددا، پنج دستورالعمل برای استفاده از ویدیو HD در چارچوب طراحی شما ارائه می دهیم:

۱- توجه به طول ویدیو و مدت زمان - ویدئو پس زمینه باید یک داستان بصری داشته باشد که بتواند احساس را    در عرض چند ثانیه به کاربران انتقال دهد.  بین 10 تا 30 ثانیه یک اندازه خوب برای زمان حلقه است.
۲- صدا  را خاموش کنید - صدا برای عده زیادی از کاربران هنوز یک عنصر پخش اتوماتیک نامطلوب است. اگر قصد استفاده از صدا دارید، به طور پیش فرض به حالت خاموش تنظیم شده باشد.
۳- تمرکز بر زمان بارگذاری - در حالی که ویدئو HD سرگرم کننده است،اما نباید وب سایت خود را فدای زمان بارگذاری آن کنید. مهم نیست که چقدر ویدئو شما شگفت انگیز است   زمان بارگیری آهسته=  ترک سایت توسط کاربر
۴- جایگزین ها را در نظر بگیرید - بعضی دستگاه ها نمی توانند HD را پشتیانی کنند.  یک تصویر پس زمینه به عنوان یک گزینه پشتیبان داشته باشید.
۵- کیفیت ویدیو چندگانه باشد - چند نسخه از ویدیوی برای اجرا داشته باشید که با توجه به چهارچوب کاربر اجرا گردد.
 

انیمیشن
پس زمینه انیمیشن  HD در فضای بین تصاویر ثابت و طراحی زندگی می کند،   انیمیشن ها اغلب حاوی عناصر متحرک و ثابت هستند. اصول انیمیشن در طول دهه ها تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، چه چیزی تغییر کرده است سطح کیفیت ارائه شده توسط صفحه نمایش HD است.


 



کلید انیمیشن HD موفق زمان بندی است. انیمیشن ها باید صاف و بدون پرش باشند.  ابتدا و انتهای حلقه تکرار باید صاف و نامحسوس باشد.






 

صفحه: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10