هاست پرسرعت
صفحه: [1]   پایین
  چاپ صفحه  
نويسنده موضوع: آینده جستجو در سئو  (دفعات بازدید: 1348 بار)
تقدسی
Super Manager
*

تشكرها : 100
آفلاین آفلاین

جنسيت : دختر
تعداد ارسال: 380

هیهات من الذله ...


ديدن مشخصات WWW
« : 07 مرداد 1389,ساعت 12:51:44 »

به راستی آینده جستجو در سئو چگونه خواهد بود؟

یکی از نکاتی که در بازاریابی آنلاین امسال به چشم می خورد، این است که دنیای وب از دنیای کامپیوتر پا فراتر گذاشته است و بیشتر در پیرامون ما مورد استفاده قرار می گیرد؛ به گونه ای که در هر مکان و در هر لحظه امکان دسترسی به آن را داریم. در گوشی های موبایل استفاده از اینترنت روز به روز رشد می کند به طوری که سه یا چهار سال پیش پیش بینی می شد، امسال را تبدیل به سال موبایل کرده است.

این فقط مربوط به موبایل نمی شود. هر ابزاری که در این دهه و بعد از آن وارد بازار شود، توانایی شگفت انگیزی در دسترسی به اینترنت دارد و همه آنها نیاز دارند که قابلیت جستجو کردن و در اختیار قرار دادن اطلاعات و سایتهایی که مردم به دنبال آن هستند را داشته باشند.

موتورهای جستجو نیز باید در مورد الگوریتم نمایش نتایج بر روی ابزارهای جدید تمرکز کنند.

این اتفاق در محبوب ترین موتور جستجو یعنی گوگل به این صورت ممکن است مشکل ساز شود که همه نتایج آن در صفحه نمایش دستگاه ها نمایش داده نشود یا بسیاری از فهرست های پولی برای ساختار این دستگاه ها قابل رویت نباشد. به این صورت اگر همه کاربران برای جستجو کردن از موبایل های خود استفاده کنند، گوگل ورشکسته خواهد شد!!!


باید بگویم که گوگل به صورت جداگانه برای دستگاه های موبایل سیستم ایندکس دارد، پس این درست نیست که این موتور جستجو جهانی هیچ فکری در این باره نکرده است. اما با گسترش وب و دسترسی آسانتر، دو سوال مطرح می شود:

واقعا موتورهای جستجو چطور به کاربران کمک می کنند که چیزهایی که به دنبالش هستند را بیابند، مخصوصا در دستگاه های کوچکتر؟
آنها چطور تشخیص می دهند که یک نتیجه مهمترین نمایش برای یک جستجو است؟
دومین سوال کاملا به سئو یا بهینه سازی سایت ها ربط دارد. چیزی که اهمیت دارد این است که سایت ما در اینترنت توسط موتورهای جستجو دیده شود. و نه تنها فقط برای نمایش بلکه برای کلمات و عبارات کلیدی که در سایت استفاده می کنیم نیز اهمیت دارد.

چه فرقی دارد زمانی که مردم از طریق دستگاه های مختلف از اینترنت استفاده می کنند و به طبع نتایج متفاوتی با توجه به دستگاهی که در حال استفاده از آن می باشند، می بینند؟؟؟

چطوری موتورهای جستجو می فهمند که چه چیزی اهمیت دارد یا چطور یک سایت برای نمایش به کاربر موبایل مهمتر است تا یک کاربر لپ تاپ؟

بسیاری از این چراها و اگرها وجود دارد. در واقع، موتورهای جستجو در حال حاضر باید بتوانند بگویند چه سایتی مهمترین سایت است. (الگوریتم منحصر به فرد بهینه سازی موتور جستجو)

در سئو بیشتر اوقات مشغول بررسی تکنیک های بهینه سازی هستیم که در سایت های با رتبه بالا استفاده شده است. اما با توجه به نکته ای که در این مقاله به آن اشاره شد شابد باید بهینه سازی را به صورت جداگانه برای هر ابزار انجام داد تا گوگل به طریق مختلف (موبایل، تلفن های هوشمند، تبلت ها و ...) شما را ببیند. (موتورهای جستجو در هر یک از ابزار ممکن است نوع متفاوتی از بهینه سازی سایت را ترجیح بدهند که در فهرست بالاتر نمایش بدهند.)

یک نکته دیگر که در اینجا مطرح است این است که در آینده نزدیک، سئو (SEO) فقط رسانه های اجتماعی را در بر نمی گیرد. اما مشاوران سئو باید مطمئن باشند که مهارت های بهینه سازی و فراگیری دانش تکنولوژی سئو را به حد سازگاری دستگاه های چندگانه برسانند.

منبع: w ww.seosol.ir
خارج شده است

كاربران گرامی : لطفاً قبل از هرگونه فعاليت ابتدا قوانين انجمن را مطالعه  و قبل از ارسال جديد در انجمن جستجو نماييد.
انجمن تخصصی استادان و دانشجویان کامپیوتر ایران
   

پنل اس ام اس
 خارج شده است
صفحه: [1]   بالا
  چاپ صفحه  
 
پرش به :